کشت و صنعت تابش
خانه / سیر تازه / ارائه سیر تازه علفی همدان

ارائه سیر تازه علفی همدان

متاسفانه تغذیه نامناسب مثل روغن های نباتی یا اصطلاحا آفتابگردان، فست فود ها و… باعث افزایش کلسترول می شوند و اگر این چربی ها با فعالیت و اصلاح سبک زندگی برطرف نشود دچار گرفتگی عروق می شویم. با افزودن سیر تازه علفی همدان در برنامه هفتگی خود می توانید به پاک سازی عروق و رفع گرفتگی آن ها کمک کرد. ما با ارائه سیر تازه علفی همدان قصد داریم به افزایش سلامت جامعه کمک کنیم. همه ی محصولات ما تازه، سالم و خوش عطر می باشند.

ارائه سیر تازه علفی همدان

راهنمای انتخاب سیر تازه

راهنمای انتخاب سیر تازه در این روز های کرونایی، شنیده ایم افرادی که مستعد بیماری های زمینه ای هم چون: بیماری قلبی، بیماری ریوی، یبوست و دیابت هستند، بیشتر در معرض این بیماری قرار گرفته و دوره درمان سخت تری خواهند داشت. یکی از بهترین راه های درمان و پیشگیری از بیماری کرونا مصرف سیر است. در هنگام خرید سیرتازه علفی به چند نکته باید توجه شود. اول این که سیر پژمرده نباشد، عطر و بوی آن به تازگی بزند و همچنین اگر پوست یکی از سیر ها را بکنید دچار پوسیدگی نشده باشد و کاملا سفید و سالم باشد. از زمان های بسیار دور، سیر را به خواص زیادش می شناسند. ابن سینا درنورد این گیاه می گوید که سیر یک اعجاب انگیز در درمان هزار درد می باشد. سیر نه تنها برای سلامتی بدن فواید زیادی دارد و در بیشتر غذا ها از آن استفاده می کنند، بلکه در سلامت پوست و مو نیز موثر است.

خواص درمانی سیر برای انسان:

  • زیاد شدن اشتها و میل به غذا
  • کمک به درمان آلزایمر و فراموشی در پیری
  • آرام کننده و تسکین دهنده اعصاب و روان
  • مانع از ابتلا به بیماری دیابت و قند خون
  • پاکسازی کننده کبد و کلیه و مثانه
  • پاکسازی روده از انگل ها و کرم ها
  • کمک به دفع سنگ کیسه صفرا
  • هضم کننده غذا های سنگین
  • کمک به درمان زخم معده

سیر در آشپزی و تهیه غذا های مختلف مصرف می شود. مثل :انواع سس ها، پاستا، پیتزا و نان سیر، انواع ترشی ها و هر غذایی که دوست دارید می توانید از سیر بهره ببرید. شما می توانید برای کم شدن بوی سیر دو لیوان آب روی آن میل کنید و در جاهای عمومی از آدامس های طعم نعناع استفاده کنید.سیر یک ابر دارو است و با چربی سوزی شکم و پهلو برای لاغری معجزه می کند.

خرید سیر تازه علفی همدان

خرید سیر تازه علفی همدان برای راهنمای انتخاب سیر مناسب، ما به شما پیشنهاد می کنیم، سیر تازه علفی همدان را خریداری کنید. زیرا از بهتربن زمیپهای کشاورزی برداشت شده و سالو ومقوی هستند و می توانید از ان در تهیه سیر ترسی فصل زمیتان بهره ببرید. استان همدان بیشترین میزان تولید سیر را در کشور دارد و سیر این منطقه از لحاظ کیفیت و طعم بی نظیر ومثال زدنی است. پس درخرید سیر تازه علفی همدان شک نداشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید