کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / ارائه کننده سیر اسلایس همدان

ارائه کننده سیر اسلایس همدان

اگر در زمینه خرید و فروش انواع سیر خوراکی فعالیت می کنید، مجموعه زیر، مرکز پخش انواع سیر می باشد. این مجموعه، تمام سیرهای خود را به روش اینترنتی به فروش می رساند.‌ برای کسب اطلاعات جامع درباره قیمت و نحوه خرید سیر اسلایس همدان و سایر محصولات به سایت زیر مراجعه کنید. سیر صادراتی، سیر خشک شده، سیر خلالی، سیر پوست کنده، سیر علفی و غیره از محصولات این مرکز پخش می باشند و تمامی آن ها، با کیفیت بالا عرضه می گردند.

ارائه کننده سیر اسلایس همدان

ماندگاری سیر اسلایس شده

ماندگاری سیر اسلایس شده

سیر، نوعی گیاه ریشه دار و به رنگ سفید است که چند حبه از آن در کنار هم در پوششی قرار می گیرند. به دلیل خواص بی نظیر سیر و علی رغم بوی تند و خاص آن، مصرفش توسط بسیاری از افراد نادیده گرفته نمی شود و به همین دلیل است که محصول بسیاری از کشاورزان می باشد. از نمونه های بارز خواص سیر می توان به موارد زیر اشاره کرد. این موارد شامل درمان سرما خوردگی، تنظیم و کاهش فشار و قند خون، سم زدایی و تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از پوکی استخوان، درمان کبد چرب و غیره می باشد.

نگهداری و ماندگاری سیر، از اهمیت زیادی برخوردار است. به طوری که برخی افراد برای اینکه بتوانند سیر را مدت زمان بیشتری ذخیره کنند، آن را درون شیشه حاوی سرکه نگهداری می کنند. روشی دیگر برای افزایش زمان نگهداری سیر، نوع اسلایس شده آن می باشد. ماندگاری سیر اسلایس شده نسبت به سایر روش ها بیشتر است.‌ سیر اسلایس شده درجه یک در این مجموعه به صورت فله ای قابل سفارش می باشد.

بهترین و تازه ترین سیرهای همدان انتخاب و بعد از شستشوی تمیز و پوست گیری آن ها، وارد مراحل اسلایس سازی و خشک کردن می شوند. این محصولات در مجموعه زیر، با دستگاه های پیشرفته و مجهز در محیط های کاملا بهداشتی طی چند مرحله آماده و به صورت انواع بسته بندی به بازار فروش عرضه می گردند. مصرف عمده این نوع سیرها، در رستوران ها و هتل ها، آش کده ها، تولید کنندگان انواع ترشی و غیره می باشد.

بازار خرید سیر اسلایس همدان

بازار خرید سیر اسلایس همدان

با توجه به آگاهی مردم از خواص زیاد سیر، بازار خرید سیر اسلایس همدان، رونق خوبی دارد. مجموعه زیر، سیرهای تازه و مرغوب سورت شده را به شکل های مختلف آماده و به بازار فروش عرضه می کند. اگر جهت تولیدات خود و یا برای فروش و صادرات نیاز به سیر های اسلایسی در سطح عمده دارید، این محصولات را از مراکز معتبر تهیه کنید. در هنگام خريد از مرکز پخش زیر، از کیفیت و قیمت خیالتان آسوده باشد و با قاطعیت و اطمینان، اقدام به خرید کنید و این فرصت را از دست ندهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید