کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / ارائه کننده سیر تازه درشت

ارائه کننده سیر تازه درشت

سیر از دسته بوته های پر مصرف در بین خانواده ها می باشد که دارای عطر و طعم بسیار خوبی می باشد و علاوه بر آن دارای خواص فراوانی است که مصرف آن به همه افراد توصیه می شود و افراد زیادی آن را در سبد غذایی خود اضافه کرده اند. ارائه کننده سیر تازه درشت این محصول را به صورت کیلویی و عمده با کیفیت عالی و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد، که برای خرید عمده و ارزان این محصول کافی است سری به سایت ما بزنید.

ارائه کننده سیر تازه درشت

مشخصات سیر تازه درشت

مشخصات سیر تازه درشت سیر دارای خواص و ویژگی های بسیار خوبی است که سبب شده افراد زیادی آن را در برنامه غذایی خود اضافه کنند و از طعم بی نظیر آن لذت ببرند، که خرید سیر تازه و درشت از اهمیت بالایی برخوردار است.

سیر تازه درشت دارای مشخصاتی است که شما با آشنایی آن می توانید در هنگام خرید بهترین و با کیفیت ترین سیر را خریداری کنید، سیر تازه درشت همان طور که از نام آن پیدا است دارای حبه های درشت هستند زمانی که قصد شور و یا سرکه انداختن سیر را دارید این سیر ها بهترین گزینه می باشند.

توجه داشته باشید که سیر دارای رطوبت نباشد و پوست آن به خوبی خشک شده باشد و دارای جوانه و یا ضربه دیدگی نباشد. سیر سبک نشانه تو خالی و پوک بودن می باشد و از خرید آن خودداری نمایید.

با توجه به مشخصات سیر تازه که گفته شد به راحتی می توانید این محصول را خریداری کنید و در هنگام خرید به مشکلی بر نخورید. هم چنین شما می توانید این محصول را به صورت تازه تهیه و در خانه آن را خشک و به مدت زیادی از آن استفاده نمایید.

برای خشک و نگه داری این محصول آن را در محیط خشک و خنک و تاریک به دور از رطوبت و یا این که با ساقه آن را آویزان کنید.

استعلام قیمت سیر تازه درشت

استعلام قیمت سیر تازه درشت قیمت سیر تازه درشت با توجه به اندازه و وزن آن ، تولید کننده، نوع خرید جزیی و عمده و نوع خرید حضوری و اینترنتی متفاوت می باشد. شما مشتریان برای استعلام قیمت سیر می توانید به سایت فروش ما مراجعه کنید و از قیمت آن اطلاع یابید.

سایت فروش ما با کیفیت ترین و مرغوب ترین سیر تازه و درشت را با قیمت ارزان و مناسبی در اختیار مشتریان قرار می دهد که شما با مراجعه به این سایت و با کمک مشاوران متناسب با نیاز خود این محصول را با تخفیف ویژه خریداری کنید و درب منزل آن را تحویل بگیرید، که خرید اینترنتی به نفع شما تمام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید