کشت و صنعت تابش
خانه / سیر تازه / استعلام قیمت سیر تازه درشت

استعلام قیمت سیر تازه درشت

برای استعلام قیمت سیر تازه درشت بهتر است به مراکز فروش و پخش عمده سیر و محصولات کشاورزی مراجعه کنید و در اینترنت و فضاهای مجازی نیز قابل مشاهده و پیگیری می باشد. سیر با توجه به خواص فراوان و کاربردهای بی شمار بسیار مورد استفاده می باشد و دانستن قیمت آن نیز برای مردم مهم است. به طور کلی هر چه قدر ظاهر سیر زیباتر و تازه تر و درشت تر باشد و رنگ آن سفیدتر قیمت آن نیز مسلما قدری بیشتر است و البته باکیفیت تر.

استعلام قیمت سیر تازه درشت

مشخصات سیر تازه درشت

مشخصات سیر تازه درشت

سیر تازه درشت همانطور که از نامش پیداست باید درشت باشد و یکی از نشانه های مرغوبیت آن است، در زیر به برخی دیگر از مشخصات سیر تازه درشت اشاره می کنیم:

  • سیر تازه دارای پوشش و یا پوست کامل و سالم و بدون پوسیدگی، با رنگ شفاف
  • فصل برداشت سیر متفاوت است و هرچقدر به اوایل فصل بهار نزدیک تر باشد مرغوب تر است.
  • برگ های سیر تازه بلند و کشیده و سبز خوش رنگ است.
  • عطر و طعم ان نسبت به نوع غیر تازه تندتر می باشد
  • از لحاظ شکل ظاهری شبیه پیاز می باشد و شبیه به پیازچه و ریز نمی باشد.
  • ساقه سیر تازه سفید و ترد است و ریشه آن متمایل به سبز است.
  • تعداد حبه های کمتر نسبت به نوع خشک شده دارد

انواع سیر کشت و برداشت شده در کشورمان بسیار مرغوب و خوش طعم می باشد و گاهی حتی قابل مقایسه با نوع وارداتی آن نیست و برای کاربردهای مختلف به مشاغل گوناگون فروخته می شود.

مرجع خرید سیر تازه درشت

مرجع خرید سیر تازه درشت

سیر به دلیل خاصیت های فراوان و کاربردهای بسیار زیاد آن و همچنین کشت و برداشت فراوان آن در ایران عزیز خودمان با اندک گشتی در بازارها و فروشگاه ها و سبزی فروشی ها مشاهده می کنید که فراوان یافت می شود و قابل دسترس عموم است. برای داشتن سیر تازه درشت و بهره مند شدن از خواص آن و کاربردهای بی شمارش باید آن را از مراکز معتبر تهیه کنید. حال مرجع خرید سیر تازه درشت را چگونه بیابیم؟ پاسخ بسیار راحت است و آن خرید از تولید کنندگان آن و یا فروشندگان عمده و سایر مراکز پخش سیر و سبزیجات است. همچنین خرید از طریق اینترنت و فضای مجازی با قیمت ارزان و کیفیت بالا از دیگر راه های خرید سیر می باشد.

شما می توانید با خرید عمده از تولیدکنندگان و مراکز اصلی پخش سیر تازه علاوه بر بهره مندی از کیفیت و قیمت مناسب، مصرف چند ماه خود را، به صورت خام و یا درست کردن ترشی سیر و خشکاندن آن خریداری نمایید و از مزایای فراوان آن بهره مند گردید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید