کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / استعلام قیمت سیر خشک درشت

استعلام قیمت سیر خشک درشت

سیر از پر خاصیت ترین مواد غذایی است که در سبد غذایی اکثر خانواده‌های ایرانی وجود دارد.از این ماده غذایی به صورت خام، خشک شده و پودر شده در غذا ها استفاده می شود .

در طب سنتی و طب گیاهی مصرف روزانه سیر بسیار توصیه می‌شود، زیرا دارای خواص دارویی و درمانی بسیار بالایی است. استان همدان قطب اصلی کشت و پرورش سیر خشک درشت در ایران است که سالیان مقادیر زیادی از نیاز داخلی کشور را تامین می‌کند . قیمت سیر خشک در تهران و دیگر شهرها بسته به کیفیت و محل کشت آن متفاوت است .عموما سیر اصل همدان به علت کیفیت و طعم و عطر مطبوع تر،قیمت بالاتری دارد.

استعلام قیمت سیر خشک درشت

راهنمای انتخاب سیر خشک

راهنمای انتخاب سیر خشک

در هنگام خرید هر محصول توجه و دقت به کیفیت محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. در انتخاب سیر خشک درشت هم بهتر است به برخی موارد توجه کنیم. در این مطلب قصد داریم راهنمایی های لازم برای خرید سیر درشت با کیفیت را به شما توضیح دهیم.

مهمترین نکته ها هنگام خرید سیر خشک درشت، توجه به کیفیت آن است. سیر خشک مرغوب دارای حبه های درشت بدون هیچ گونه کرم خوردگی می باشد .بوی سیر با کیفیت کمتر است و مزه مطبوعی دارد .رنگ سیر هرچه روشن تر و درخشان تر باشد، بهتر است.هرچی سیر تازه تر باشد رطوبت آن هم بیشتر خواهد بود و اب دار تر است.نکته دیگر توجه به یک دست بودن اندازه سیر است.سیر های حبه ریز بسیار سخت پوست گرفته می شوند و خشک تر هستند.بنابراین باید دردر هنگام خرید سیر های یک اندازه و درشت را انتخاب کنید.

اگر نوع بسته بندی سیر خشک را می‌خرید به تاریخ انقضا، علامت استاندارد کارخانه و رنگ سیر دقت کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.توجه به همه این نکات به شما در خرید مطمین تر کمک خواهد کرد.

مرجع خرید سیر خشک درشت

مرجع خرید سیر خشک درشت

خوشبختانه تولید سیر خشک در ایران بسیار رونق پیدا کرده است. همدان به عنوان برترین تولید کننده سیر، مرجع اصلی خرید سیر خشک در کشور است. محصول این استان علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور، به عنوان محصول صادراتی به کشورهای متقاضی دیگر فرستاده می‌شود که علاقمندان بسیار زیادی در کشورهای دیگر پیدا کرده است.توریست های خارجی پس از بازدید از مناطق گردشگری همدان بدون شک سیر اصل همدان را به عنوان سوغات به کشورشکور خود میبرند.

بیشترین مصرف سیر خشک در استانهای شمالی ایران می باشد.بنابراین فروش این محصول در این استان‌ها بالاست.اگر شما هم خواهان خرید عمده سیر خشک درست همدان هستید می‌توانید با نمایندگی های فروش این محصول تماس گرفته و سیر مرغوب و اصل استان همدان را به هر میزان دلخواه سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید