کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / استعلام قیمت سیر خشک همدان

استعلام قیمت سیر خشک همدان

سیر یک ماده بسیار مغذی است که خاصیت دارویی فراوانی دارند انواع مختلف سیر مختلف در بازار موجود است مانند: سیر تازه، سیر خشک، سیر ترشی و…که ما در این مبحث از سیر خشک همدان بحث خواهیم کرد. سیر خشک همدان به خاطر کیفیت بالا، طعم بی نظیر و قیمت مناسب، خواهان بسیاری دارد. شما برای استعلام قیمت سیر خشک همدان می توانید به سایت اینترنتی خرید و فروش سیر همدان مراجعه کرده و از قیمت روز این محصول مطلع شوید و همچنین با فروشندگان معتبر سیر همدان آشنا شوید.

استعلام قیمت سیر خشک همدان

خواص مصرف سیر خشک

خواص مصرف سیر خشک سیر نه تنها در انواع غذاها و سالادها کاربرد دارد بلکه دارای خواص بسیاری برای بدن است. سیر خشک از قرن ها پیش برای درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، این ماده شگفت انگیز دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی نادر است مانند: ویتامین C , B6 , B12 و همین طور دارای کلسیم منیزیم ،ید، کلر، سلنیوم و انواع آنتی اکسیدان می باشد؛ از این رو با خوردن سیر خشک سلامتی خود را تضمین کنید.

از آن جایی که سیر خواص ضد میکروبی و ضد عفونی کنندگی دارد در طول تاریخ همواره برای التیام زخم ها از آن بهره می بردند. در گذشته که از این همه داروی شیمیایی خبری نبود، اطبا برای درمان انواع بیماری ها از سیر بهره میبردند.

اما آیا از خواص سیر خشک چیزی می دانید؟ آیا می دانید این ماده با چه بیماری هایی در بدن مبارزه می کند؟ برای آشنا شدن با این خواص شگفت انگیز در ادامه مطلب با ما همرا باشید:

  1. سیر در بهبود فشار خون بالا بسیار موثر است.
  2. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
  3. با هرگونه عفونت در بدن مبارزه می کند.
  4. ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد.
  5. برای افراد دیابتی بسیار توصیه می شود.
  6. باعث کنترل سطح کلسترول خون می شود.
  7. از ابتلا شدن به سرطان جلوگیری می کند.
  8. در سلامت پوست و مو تاثیر بسزایی دارد.
  9. باعث تقویت حافظه می شود و در نتیجه از آلزایمر پیشگیری می کند.

بازار خرید سیر خشک همدان

بازار خرید سیر خشک همدان همان طور که گفته شد سیر خشک همدان باتوجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب زبان زد مردم ایران است؛ از این رو بازار خرید سیر خشک همدان بسیار رونق دارد. خریداران این محصول همدانی فقط ایرانیان نمی باشند بلکه این محصول نام و آوازه جهانی پیدا کرده است و خریداران خارجی نیز دارد.

صادرات سیر خشک همدان سالانه سود زیادی را عاید کشور می کند؛ از این رو صادر کنندگان سیر در پی آن اند که این نوع سیر همدان را برای صادرات انتخاب کنند؛ زیرا هم در بازارهای داخلی و هم خارجی خواهان زیادی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید