کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / بازار خرید سیر خشک صادراتی عمده

بازار خرید سیر خشک صادراتی عمده

امروزه بازار خرید سیر خشک صادراتی عمده به دلیل کیفیت و محبوبیت این محصول حسابی رونق گرفته است، سیر صادراتی همدان حجم زیادی از صادرات سیر را به خود اختصاص داده و سالانه میزان ارز زیادی از این طریق وارد کشور می شود. عرضه سیر خشک به صورت گسترده ای در سطح کشور انجام می شود و شما می توانید به راحتی به این محصول دسترسی داشته باشید. سیر خشک سرشار از خواص درمانی است و عطر و طعم آن فوق العاده است.

بازار خرید سیر خشک صادراتی عمده

مشخصات سیر خشک صادراتی

مشخصات سیر خشک صادراتی از مشخصات سیر صادراتی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سیر خشک دارای ماندگاری بالایی است و شرایط نگهداری آن بسیار آسان است در حالی که سیر تازه مدت نگهداری کم و محدود تری دارد.
  • سیر خشک تمامی خواص سیر تازه را حفظ می کند و هر موقع در هر فصلی می توان آن را خریداری کرده و از طعم و خواص بی نظیر آن بهره مند شد.
  • سیر خشک صادراتی کاملا تمیز بوده و طی فرایندی بهداشتی با بهره گیری از بهترین دستگاه های خشک کن تولید و در بسته بندی های کاملا استاندارد روانه بازار فروش می شود.
  • بوی سیر خشک شده اصلا در دهان باقی نمی ماند در حالی که بوی سیر تازه بر روی پوست، دهان و تنفس تا مدت طولانی باقی می ماند.

خواص و فواید بی نظیر سیر خشک بر هیچ کس پوشیده نیست و بسیاری این گیاه خوش عطر را علاوه بر طعم دهی غذا برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می دهند؛ اینک به چند مورد از خاصیت این گیاه جادویی اشاره می کنیم:

  • سیر سرشار از آنتی اکسیدان هاست که در پیشگیری از ابتلا به سرطان تأثیر چشمگیری دارد.
  • مصرف سیر خشک شده تأثیر زیادی بر کاهش علائم سرما خوردگی دارد.
  • مطالعات نشان داده مصرف سیر در کاهش سطح کلسترول خون و کاهش فشار خون بسیار مؤثر است.
  • سیر دارای خاصیت ضد التهابی است که در پیشگیری از بیماری های عصبی تأثیر به سزایی دارد.

عرضه سیر خشک صادراتی عمده

عرضه سیر خشک صادراتی عمده عرضه سیر خشک صادراتی عمده به طور مستقیم، سبب شده تا با حذف واسطه ها و دلالان از بازار فروش این محصول، سیر خشک با قیمت ارزان و مقرون به صرفه تری به دست مصرف کنندگان برسد. تولیدکنندگان سیر خشک همدان توانسته اند علاوه بر تأمین نیاز بازار های داخلی این محصول با کیفیت را به سایر کشور ها نیز صادر کنند.

اگر شما هم قصد خرید این محصول را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید از طریق همین سایت برای خرید اقدام کنید و این محصول را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری از ما خریداری کنید. همچنین با برقراری ارتباط با همکاران ما در واحد پشتیبانی می توانید راهنمایی های لازم را جهت خرید بهتر و آسان تر دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید