کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / بازار فروش سیر خشک فله

بازار فروش سیر خشک فله

امروزه سیر خشک باتوجه به مصرف زیاد آن تولید می شود . قیمت سیر خشک بسته به کیفیت و نوع آن متغییر است و قیمت ثابتی ندارد. بهترین راه برای تهیه سیر خشک ارزان خرید مستقیم و بدون واسطه آن است مانند خرید از طریق سایت ها است . به دلیل کاشت بالای سیر در ایران و کیفیت بالای آن ، هرساله مقداری سیر به کشورهای دیگر صادر می‌شود .

بازار فروش سیر خشک فله در کشور بسیار پر رونق است و می توان ارزان ترین سیر خشک را به راحتی تهیه کرد. مهمترین مرکز تولید سیر خشک فله همدان است که میزان زیادی از تولید کشور را به خود اختصاص داده که می توانید از نمایندگی ها به صورت حضوری و یا آنلاین خرید کنید .

بازار فروش سیر خشک فله

بررسی کیفیت سیر خشک

بررسی کیفیت سیر خشک

ویژگی یک سیر مرغوب و با کیفیت این است ، پودر سیر از حبه های سیر که پوست آن کامل گرفته شده و آسیاب شده به دست می آید باتوجه اینکه به خاطر داشتن رطوبت باقی مانده در خود پس از خشک شد ن امکان پودر کردن با آسیاب وجود ندارد .

وقتی سیر جوانه زد ارزش غذایی آن نیز کاسته می شود زیرا در جوانه سیر مواد سمی تولید می شود که برای سلامتی ضرر دارد . سیر های سفید را رنگ می کنند تا از از جوانه زدن آنها جلوگیری شود.

در مصرف سیر احتیاط کنید زیرا مصرف زیاد این پودر باعث درد معده ، اسپاسم عضلانی و بوی بدن دهان می شود . سیر مناطق کویر با آب و هوای گرم و خشک یا نیمه خشک مانند همدان یا تهران بوی تندی دارند،ولی سر نواحی شما که رطوبت هوا بیشتر است تندی آن کمتر می باشد ، هرچه سیر بو دارتر باشد خاصیت آن بیشتر است ، موسیر در مقایسه با سیر تازه اثر قوی تر و بوی کمتری دارد و فایده آن بیشتر است . سیر به دلیل ترکیبات گوگردی ، ضدعفونی و افزایش دهنده ایمنی بدن می باشد .سیر از غلظت خون پیشگیری می کند . برای کاهش بوی بدن دهان پس از مصرف سیر نعنا ، میخک‌، چای خشک توصیه می شود .

ارائه کننده سیر خشک فله

ارائه کننده سیر خشک فله

قیمت ارائه سیر خشک فله همدان به عوامل زیادی بستگی دارد ازاین عوامل می توان : تولید کننده ، کیفیت محصول ، روش خرید ، خرید فله ای یا بسته بندی ، خرید عمده یا جزئی اشاره کرد . می توان با در نظر گرفتن فاکتور های تاثیر گذار روی قیمت بهترین خرید را داشت معمولا خرید فله ای سیر قیمت مناسب تری نسبت به نوع بسته بندی آن دارد . همچنین می توان از کیفیت سیر خشک در صادرات نیز استفاده کرد . سیر خشک همدان محصولی ممتازی است که با روش های مناسب خشک شده و دارای مرغوبیت بالایی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید