کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / بهترین شرکت پودر سیر درجه یک در ایران

بهترین شرکت پودر سیر درجه یک در ایران

پودر سیر محصولی است که از پودر کردن سیر خشک به دست می آید. پودر سیر علاوه بر داشتن بیشتر املاح و ویتامین های موجود در سیر تازه، مزایایی چون ماندگاری بالا، نگهداری راحت، در دسترس بودن، فساد پذیری پایین و … نیز دارد. لازم به ذکر است بهترین شرکت پودر سیر درجه یک در ایران، محصولات خود را به صورت کاملا بهداشتی و با استفاده از سیر مرغوب، با کیفیت و ارگانیک تولید می کند و نیز به صورت کاملا بهداشتی و در بسته بندی با کیفیت به بازار عرضه می نماید.

بهترین شرکت پودر سیر درجه یک در ایران

ویژگی بارز پودر سیر با کیفیت

ویژگی بارز پودر سیر با کیفیت برخی از افراد بوی تند سیر تازه را نمی پسندند و یا به دلیل مشکلات گوارشی از خوردن سیر تازه امتناع می کنند. این افراد بهتر است پودر سیر را جایگزین سیر تازه کنند زیرا پودر سیر نسبت گیاه سیر رایحه و بوی ضعیف تری دارد و نیز هضم آن راحت تر است. اما پودر سیر باکیفیت ویژگیهای منحصر به فردی دارد که ما قصد داریم در ادامه مطلب به آنها اشاره کنیم. از شما دعوت می کنیم ما را تا پایان مطلب همراهی بفرمایید.

پودر سیر اعلا از گیاه مرغوب و با کیفیت به دست می آید یعنی استفاده از سیر ارگانیک و درجه یک برای تولید پودر سیر، سبب کیفیت بالای محصول نهایی خواهد شد. رنگ پودر سیر درجه یک و تازه سفید می باشد. از خرید پودر سیر زرد رنگ و تیره خودداری کنید زیرا رنگ نامناسب پودر سیر نشان دهنده کهنه بودن و ماندگی محصول است. از دیگر ویژگیهای پودر سیر باکیفیت خالص بودن آن است

یعنی هیچ اثری از گرد و غبار، مواد اضافی ، شن ریزه و … در آن وجود نداشته باشد. پودر سیر باکیفیت باید عطر و بوی خوش واقعی سیر را داشته باشد. رایحه ی ضعیف پودر سیر نیز نشان دهنده کهنه بودن محصول و وجود ناخالصی در آن است. بسته بندی مناسب و باکیفیت نیز از خصوصیات دیگر پودر سیر با کیفیت است زیرا سبب جلوگیری از نفوذ آلودگی و رطوبت به داخل محصول می شود و از این طریق کیفیت پودر سیر حفظ خواهد شد.

چالش ها و مشکلات صادرات پودر سیر

چالش ها و مشکلات صادرات پودر سیر همان طور که می دانید پودر سیر ایرانی به دلیل ارگانیک بودن و کیفیت بالا مشتریان زیادی از سراسر جهان دارد و برخی کشورهای آسیایی و اروپایی خواستار تهیه پودرسیر ایرانی هستند. پودر سیر معمولا به دو صورت صنعتی و سنتی تولید شده و در وزن ها و بسته بندی های متفاوتی مانند بسته بندی کیلویی و گرمی وارد بازار می شود. البته صادرات این محصول به صورت عمده و فله ای نیز صورت می گیرد

که صرفه اقتصادی کمتری برای تولید کننده داشته و بیشتر به نفع کشور مقصد می باشد. لازم به ذکر است که کشورمان در فرایند صادرات پودر سیر مشکلاتی دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد. تولید محصول به صورت سنتی بهره وری سیر را کم می کند و از کیفیت محصول می کاهد‌. از دیگر چالش های صادرات پودر سیر کمبود کارخانه ها بسته بندی پودر سیر ، تکنولوژی پایین، خشکسالی های پی در پی و … می باشد‌. در سالهای اخیر تحریم و مشکلات نقل و انتقالات بانکی نیز بر صادرات پودرسیر ایرانی اثر منفی گذاشته است.

صادرات عمده پودر سیر به کشور های مجاور

صادرات عمده پودر سیر به کشور های مجاور پودر سیر تولید شده در ایران بسیار خوش طعم است، همچنین عطر و بوی عالی و ارگانیک بودن آن سبب شده مشتریان پروپاقرصی از سراسر جهان خصوصا کشورهای همجوار داشته باشد. سفارشات پودر سیر ایرانی معمولا در تناژ بالا و به صورت عمده توسط کشورهایی مانند عراق و افغانستان انجام می شود و این محصول درجه یک در حجم بالا به این کشورها صادر می شود.

خرید عمده پودر سیر به نفع کشور وارد کننده می باشد زیرا در خرید عمده، خریدار با پرداخت هزینه های کمتر می توان میزان بالایی از پودر سیر را خریداری کند. لازم به ذکر است مردم کشورهای مجاور استقبال خوبی از پودر سیر ایرانی کرده اند و استفاده از محصول ایرانی را به محصولات هندی و یا سایر کشورها ترجیح می دهند. دلیل این استقبال کیفیت و مرغوبیت بالای پودر سیر ایرانی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پودر سیر ارزان قیمت

سبزیجات در انواع مختلف به صورت تازه و خشک وارد بازار های خرید و فرش می شوند و این مواد تامین کننده بخش بزرگی از نیازهای بدن تمام افراد و انسان ها هستند، سیر یکی

پاسخی بگذارید