کشت و صنعت تابش
خانه / سیر تازه / تولید کننده سیر تازه فله

تولید کننده سیر تازه فله

سیر گیاهی علفی است که از طعم و خاصیتی قوی برخوردار می باشد، از این گیاه خوش عطر و بو برای پخت انواع غذاها و یا با اهداف دارویی استفاده می شود.

در بسیاری از مناطق کشور ایران از جمله در استان‌ های شمالی، تولید کنندگان، محصولات خوبی را تولید می‌کنند و سیر تازه فله را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند، با این وجود افراد می توانند به راحتی محصولی با کیفیت را تهیه کنند.

تولید کننده سیر تازه فله

ماندگاری سیر تازه چقدر ست؟

ماندگاری سیر تازه چقدر ست؟ شما می توانید این محصول را به راحتی در بازارهای خرید و فروش تهیه نمایید و یا حتی در منزل خود آن را پرورش دهید. سیر تازه بسیار خوشمزه است و خواص درمانی زیادی دارد، اما شما می توانید با راهکارهایی ماندگاری سیر تازه را به حدود ۶ تا ۱۲ ماه برسانید.

در صورتیکه سیر مد نظر شما برای خرید جوانه زده باشد، از خرید آن اجتناب نمایید.

برای نگهداری سیر در بازی زمانی طولانی در ابتدا حبه های سیر خود را تمیز کنید و کاملاً خشک نمایید و آن را در داخل خرد کن بریزید، تنها به چند پالس کوتاه نیاز دارید. نصف شیشه تمیز و خشک را روغن مایع بریزید و سیر را در داخل روغن بریزید، باید روغن روی سیر را بگیرد و سر شیشه خالی باشد. درب شیشه را ببندید و آن را در داخل یخچال نگهداری کنید، با این روش سیر شما یک سال تمام حفظ خواهد شد و بوی آن هم قوی تر می شود.

روش دیگر برای نگهداری سیر برای طولانی مدت، پوست گرفتن سیر و اضافه کردن نمک به آن می باشد. پس از اضافه کردن نمک محصول را در داخل غذاساز بریزید و خرد کنید، اما زیاد له نکنید، سیر خرد شده را در ظرف های کوچک دربسته بریزید و آن را در فریزر نگهداری کنید در ظرف را به خوبی کیپ کنید.

اما شما می توانید سیر خود را بدون آنکه از هم جدا کنید، در داخل فریزر قرار دهید، هنگام مصرف، سیر را پوست بگیرید و بعد از آن که ذوب شد، سیر را خرد کنید. بهتر است که حبه یا بوته های سیر را در داخل کیسه فریزر بگذارید و به صورت منجمد در فریزر نگهداری کنید.

قیمت سیر تازه فله

قیمت سیر تازه فله قیمت سیر فله به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توانیم به نسبت عرضه به تقاضا اشاره داشته باشیم، سیر فله ای نسبت به نمونه بسته بندی آن ارزان تر است و شما با تهیه عمده خود می توانید خریدی به صرفه را تجربه نمایید، با این وجود شما مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام داده اید و دست واسطه ای در کار نیست.

در این زمینه فروشگاه اینترنتی ما بهترین و با کیفیت ترین انواع سیر تازه را با نازل ترین قیمت و با حفظ کیفیت اصلی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد و می توانید در کم ترین زمان محصول خود را درب منزل تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید