کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / تولید کننده سیر تمیز شده

تولید کننده سیر تمیز شده

محصول سیر به دلیل ارزش غذایی بسیار بالایی که به همراه دارد جزء یکی از پرکاربردی ترین مواد غذایی به شمار می آید که از آن می توان برای خوش طعم کردن بیشتر غذا ها استفاده کرد. از این رو استان همدان در کشور ما نیز به دلیل شرایط آب و هوایی مناسبی که به همراه دارد بیشترین تولیدات سیر را به خود اختصاص داده، که این استان با توجه به خاک مرغوب و مناسبی که دارد، یکی از بزرگ ترین تولید کننده سیر تمیز شده در کشور به شمار می آید.

تولید کننده سیر تمیز شده

راهنمای انتخاب سیر تمیز شده

راهنمای انتخاب سیر تمیز شده

امروزه خریداران برای خرید بهترین نوع سیر در کشور به خرید سیر همدان می پردازند، و از آنجایی که سیر همدان دارای دانه های سفید و یا صدفی و همچنین دارای اندازه درشت می باشد، این امر موجب شده تا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده و بیشتر افراد در بازار مصرف این نوع سیر را سفارش و خریداری کنند.

همچنین تولیدکنندگان این محصول نیز میزان تولیدات سیر را افزایش داده اند و پس از بهره برداری، این محصول را به روش های مختلف در بازار به فروش می رسانند که یکی از این روش ها سیر تمیز شده و پوست کنده شده می باشد که طرفداران بسیاری را نیز به همراه دارد.

لذا خریداران نیز برای انتخاب سیر تمیز شده در ابتدا می بایست نوع و جنس سیر را بشناسند و محصول با کیفیت را تهیه کنند و از آنجایی که سیر همدان دارای کیفیت و میزان ماندگاری بالایی بوده، نوع تمیز شده آن بسیار مناسب می باشد و خریداران برای تهیه سیر تمیز شده بهتر است از سیر همدان استفاده کنند.

از این رو مشتریان برای انتخاب سیر تمیز شده ابتدا می بایست با توجه به راهنمایی های لازم توسط کارشناسان و یا با توجه به کتاب و مطالب راهنمای سیر تمیز شده، بهترین نوع سیر را انتخاب و خریداری کنند.

نکته ای که برای نگهداری سیر تمیز شده وجود دارد این است که افراد می بایست این محصول را در جای بسته و به دور از نور و گرما قرار دهند تا بتوانند در مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید.

لیست قیمت سیر تمیز شده

لیست قیمت سیر تمیز شده

در حال حاضر در کشور ما لیست قیمت سیر تمیز شده با توجه به نوع و کیفیت سیر متفاوت می باشد و تولیدکنندگان پس از تولید انواع سیر این محصول را با توجه به کیفیت آماده سازی کرده و روانه بازار مصرف می کنند.

به طور مثال سیر همدان به دلیل درشت بودن و کیفیت بسیار بالایی که به همراه دارد مناسب ترین نوع سیر در کشور به شمار می آید که تولیدکنندگان این نوع سیر را پس از برداشت ، تمیز کرده و با بسته بندی های جعبه ای و یا کیسه ای شکل به صورت خشک شده و یا تازه روانه بازار مصرف کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید