کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / تولید کننده سیر درجه یک

تولید کننده سیر درجه یک

سیر درجه یک به بهترین شکل در کشور ما به علت دارای بودن خاک حاصلخیز و آب و هوایی عالی تولید و عرضه می شود. این محصول بسیار پر طرفدار و پر خاصیت است که افراد از این محصول به شکل های مختلف استفاده می کنند. تولید کننده سیر درجه یک این محصول را به شکل ارگانیک و طبیعی تولید می کند برای رشد سریع آن از هیچ سم و مواد شیمیایی استفاده نشده است. این محصول با کیفیت و ارزان قیمت در این سایت به شکل مستقیم به روش می رسد.

تولید کننده سیر درجه یک

مشخصات سیر درجه یک چیست؟

مشخصات سیر درجه یک چیست؟ سیر یکی از سبزیجات های پر خاصیت است که داری بوی تندی است که این امر سبب شود افراد از مصرف آن اجتناب کنند ولی اگر خاصیت بی مانند این محصول را بدانند اصلا به بوی آن توجه نمی کنند و آن را به شکل های مختلفی استفاده می کنند.

ما در این مطلب می خواهیم مشخصات سیر درجه یک را برای شما بیان کنیم.

  • این محصول به عنوان یک محصول ارگانیک معرفی شده است دارای طعم و مزه ای عالی است از این رو افراد از آن به عنوان یک طعم دهنده ای طبیعی در انواع غذا ها استفاده می کنند.
  • سیر در نوع درجه یک به شکل بوته های درشت و هم اندازه است که افراد از آنها به شکل یک داور در درمان بیماری های که ناشی از سردی است استفاده می کنند.
  • این محصول دارای دانه های بزرگ و درشت است که افراد به راحتی این سیر را پوست کنده بدون اینکه روش تکه ای بماند یا سیر زخمی شود.
  • این نوع سیر با کیفیت عالی تولید می شود که آن عاری از پوچی و خرابی است و دارای رنگ سفید بوده است که کمتر کس است که این محصول را ببیند و نسبت به آن واکنش نشان ندهد.
  • این محصول از بهترین بذر های اصلاح شده تولید شده است که سالانه کشاورزان از این محصول به میزان زیادی برداشت می کنند و آن از قابلیت انبار داری بالایی برخوردار است.

استعلام قیمت سیر درجه یک

استعلام قیمت سیر درجه یک استعلام قیمت سیر درجه یک در صفحه وب سایت مربوط به این محصول به شکل مستقیم امکان پذیر است که افراد با رفتن به سایت فروش آن می توانند به بهترین شکل قیمت این محصول را جستجو کنند و به راحت ترین شکل مشاهده کنند که با آگاهی کامل قیمت آن اقدام به خرید این سیر کنند. استعلام قیمت این محصول سبب می شود شما این محصول را در قیمت واقعی خود خریداری کنید که این امکان در خرید به شکل غیر حضوری امکان پذیر است چون شما ان را به شکل مستقیم از تولید کنند خریداری می کنید که آنها در سایت خود قیمت را هر روزه مشخص می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید