کشت و صنعت تابش
خانه / گرانول موسیر / خرید اینترنتی گرانول موسیر در بسته بندی های متنوع

خرید اینترنتی گرانول موسیر در بسته بندی های متنوع

گرانول موسیر در بسته بندی های متنوع در بازار موجود می باشد. فروشگاه های اینترنتی بسیاری در سراسر کشور فعالیت می کنند که می توان از طریق آن ها اقدام به خرید گرانول موسیر به دو صورت جزئی و عمده نمود. با خرید اینترنتی گرانول موسیر می توان در وقت و هزینه صرفه جویی کرد و واسطه ها را کنار گذاشته تا با قیمت مناسب تری محصول را تحویل گرفت.

خرید اینترنتی گرانول موسیر در بسته بندی های متنوع

راهنمای خرید عمده گرانول موسیر

راهنمای خرید عمده گرانول موسیر

موسیر یکی از گیاهان دارویی و شبیه سیر و پیاز که در تهیه غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. موسیرها در بازار به صورت عمده و غیرعمده عرضه می شود. موسیر مانند خیلی از محصولات دیگر تنها در ایران پرورش می یابد و بعد از طی مراحل فرآوری به کشورهای دیگر صادر می شود. یکی از دلایلی که باعث شده این محصول از نظر صادرات مورد توجه قرار گیرد کمیاب بودن آن در مناطق دیگر و دارا بودن ارزش غذایی بالای آن است. این ویژگی منحصر بودن موسیر راه را برای سرمایه گذاری در این زمینه باز نموده است. 

گرانول موسیر مانند تمامی محصولات دیگر که در بازار موجود است کیفیت ها و قیمت های متفاوتی دارد. گرانول های موسیر با توجه به اندازه، کیفیت، وزن و بسته بندی، قیمت های متفاوتی دارد. مانند هر محصول دیگر نحوه خرید جزئی و عمده گرانول موسیر در قیمت آن تاثیرگذار است. اصولا خرید به صورت عمده منافعی را برای خریدار و فروشنده به همراه دارد. با افزایش وزن موسیر موجود در بسته بندی ها قیمت آن نیز بالا خواهد رفت. وزن بسته بندی ها موسیر متناسب با مصارفی که دارد متفاوت می باشد. برای مصارف خانگی بسته بندی با وزن کم انجام می شود و مصرف کننده نیاز به خرید عمده ندارد. اما کارخانجات و رستوران ها که مقدار مصرفی آن ها بیشتر است بهتر است که به صورت عمده خرید گرانول موسیر را انجام دهند.

خرید و فروش در دفتر شرکت های تولیدی یکی از راه هایی است که باعث می شود دو طرف معامله سود خوبی ببرند و به این ترتیب مشتری بیشتری جذب نمایند. عرضه محصول تولیدی در شرکت های تولیدی، سایت های معتبر و فروشگاه های اینترنتی صورت می گیرد. در حال حاضر یکی از راه های ارزان و با صرفه برای خرید عمده و خانگی این محصول ورود به فروشگاه های اینترنتی می باشد. این فروشگاه ها ساعت کاری مشخص ندارند و در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت می توان انواع محصولات را مشاهده و کالای موردنظر را سفارش داده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نشانی شما ارسال گردد.

کاربرد گرانول موسیر در صنایع غذایی

گرانول موسیر از جمله مواد غذایی می باشد که عطر و طعم فوق العاده ای به غذاها می دهد. بوی موسیر مانند خود سیر شدید نیست و از آن جایی که طعم خنکی در دهان ایجاد می کند طرفداران بیشتری را به خود جلب نموده است. این مهم باعث شده که استفاده از موسیر در صنایع غذایی مورد توجه خاصی قرار گیرد. 

موسیر از جمله سبزیجاتی می باشد که دارای ریشه پیاز مانند خوراکی است، برگ های گیاه موسیر باریک و بلند و ذارای گل هایی به رنگ بنفش متمایل به قرمز می باشد. بو و طعم مطبوع این گیاه باعث شده برخلاف سیر و پیاز که باعث بدطعمی دهان می شود، کاربرد بسیاری در صنایع غذایی داشته باشد. موسیرها بسیار زود هضم  و دارای مقادیر زیادی ویتامین می باشد که استفاده از آن در فصل سرما به دلیل وجود عفونت های مختلف توصیه می شود. 

ریشه گیاه موسیر که به صورت پیازی شکل است بعد از یکسری عملیات خاص به صورت خوراکی در صنایع غذایی استفاده می شود. در صنایع غذایی ریشه گیاه را به صورت تارهای نازکی شکل داده و در آب سرد قرار می دهند تا طعم تلخی آن برطرف شود و سپس از طریق نور خورشید آن را خشک می کنند تا به عنوان یکی از چاشنی های محبوب مورد استفاده قرار گیرد. 

موسیر به دو شکل گرانول و پودری مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد گرانول موسیر در تهیه انواع ترشیجات، سالاد، سس، طعم دادن به انواع غذاها استفاده می شود. یکی از محبوب ترین کاربردهای گرانول موسیر در لبنیات مخصوصا ماست است که این نوع ماست بیشتر با چیپس میل می شود. یکی دیگر از محصولات خوشمزه ای که گرانول موسیر در آن به کار رفته است ترشی موسیر است که همواره در میان سفره غذایی ما ایرانی ها یافت می شود. همچنین از این فرآورده در طعم دادن به انواع خورشت استفاده می شود زیرا نسبت به سیر بوی کمتری دارد.

این محصول به خاطر طعم تند و تیزی که دارد نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها محبوبیت کسب کرده است و با بسته بندی های مختلف به سایر کشورهای خاورمیانه صادر می شود. 

مرغوب ترین گرانول موسیر در کدام استان تولید می شود؟

مرغوب ترین گرانول موسیر در کدام استان تولید می شود؟

موسیر از خانواده سیر و پیاز است که از نظر ظاهر و طعم با آن ها متفاوت است. این گیاه در مناطق مختلفی از کشور ایران به صورت وحشی و طبیعی رشد می کند همچنین بعضی از کشاورزان نمونه های با کیفیت تر آن را در زمین های کشاورزی کشت می کنند و به دو صورت خشک و تازه به بازار عرضه می کنند. موسیر گیاهی است که در فصل بهار می توان به صورت تازه آن را خریداری نمود اما در سایر فصل های سال باید از نمونه های خشک شده آن که در شکل های مختلف عرضه می شود استفاده نمود. موسیرها از طریق بذر تکثیر می شوند که از جمله باکیفیت ترین بذر ها میتوان به بذر موسیر همدان اشاره کرد. شرکت ها به صورت عمده این محصول را خریداری و به شکل های مختلفی آن را خشک می کنند تا رطوبت گیاه از بین رود و سپس آن را آماده فروش می نمایند. این شرکت ها موسیر خریداری شده را از طریق گرما خشک کرده و صورت های مختلف ورقه شده، پرک شده، پودر شده و گرانول موسیر را در اختیار خریداران قرار می دهند.

استفاده از گرانول سیر به نسبت خود موسیر برای مصرف کننده شخصی یا کارخانجات به صرفه تر می باشد زیرا گرانول محصولی است که به راحتی خراب نمی شود و شرایط نگهداری خاصی ندارد. گرانول موسیر مرغوب زمانی به وجود می آید که توسط افراد متخصص و با روش های به روز تهیه شود. استان همدان به دلیل داشتن موسیر با کیفیت و مرغوب و تبدیل آن به انواع شکل های مصرفی از جمله گرانول موسیر در عرضه این محصول سرآمد سایر استان ها می باشد. این استان به عنوان اولین تولیدکننده گرانول موسیر یکی از اصلی ترین تامین کنندگان نیاز شرکت های مختلف لبنیاتی و دارویی شناخته می شود. صنایع غذایی همدان با در نظر گرفتن کیفیت و حفظ خواص طبیعی گیاه موسیر با استفاده از تخصص افراد خبره و به کارگیری دستگاه های مدرن و با تکیه بر چند دهه تجربه اقدام به تولید گرانول موسیر مرغوب نموده است.

گرانول موسیر با درجه کیفیت های مختلف موجود در بازار

گرانول موسیر از محصولات پرطرفدار در بازار فروش چاشنی ها می باشد. همچنین به دلیل داشتن خواص درمانی مختلف و طعم خوب محبوبیت فراوانی در بین صنایع غذایی ایران و سایر کشورها پیدا کرده است. همانطور که می دانید تهیه یه محصول برای مصرف شخصی یا عمده برای خریداران همواره دغدغه ای بزرگ بوده است. چرا که وجود انواع مختلف با کیفیت های متفاوت در بازار عرضه و توزیع می شود. تولید گرانول موسیر باتوجه با استقبال مردم در حال افزایش می باشد و هر تولیدکننده ای می تواند به راحتی آن را تهیه و توزیع کند و سود زیادی از آن به دست آورد. 

برای خرید گرانول موسیر با کیفیت و مرغوب باید به چند عامل مهم توجه نمود. کیفیت بسته بندی و قیمت مناسب و همچنین تاریخ انقضای محصول در هنگام خرید مواردی است که نباید از آن ها غافل شد. فروش موسیر به دو شکل فله و بسته بندی انجام می گیرد و قیمت آن ها متناسب با کیفیت، نوع موسیر و کم یا زیاد بودن موسیر به عمل آمده در آن سال آن متفاوت است.

فروش گرانول موسیر در فروشگاه های معتبر و سایت های اینترنتی با قیمت ها و کیفیت های مختلف صورت می گیرد. قیمت های گرانول موسیر در سایت های فروش اینترنتی به روز رسانی می شود و در هر زمان می توان آن ها را سفارش و خریداری نمود.

گرانول موسیر درجه یک از کجا تهیه کنم؟

گرانول موسیر درجه یک از کجا تهیه کنم؟

گیاه موسیر از جمله گیاهان محبوب در نظر مردم ایران و کشورهای همسایه می باشد. علت محبوبیت این گیاه علاوه بر داشتن خواص دارویی برای طعم دار کرن انواع ماست و ترشی به کار می رود. گیاه موسیر در صورت های متنوع مانند پودر و گرانول و … در بازار یافت می شود. همچنین این گیاه به همین اشکال و در بسته بندی های مختلف صادر می شود. 

معمولا گیاه موسیر به شکل تازه مورد استفاده قرار نمی گیرد زیرا ماندگاری زیادی ندارد. از این رو متخصصین راهی پیدا کردند تا مدت زمان نگهداری موسیر را افزایش دهند. گرانول موسیر شکلی از گیاه موسیر می باشد که به شیوه های بهداشتی تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه برندهای متفاوتی در بین مردم محبوبیت کسب کردند. علت های متفاوتی در محبوبیت برند دخیل می باشند از جمله:

  • بهداشتی بودن مراحل تولید محصول
  • استفاده از افراد متخصص و ماهر
  • کسب استانداردهای ملی
  • عدم استفاده از مواد افزودنی غیرمجاز
  • تبلیغات درست و به موقع

 ممکن است برای خرید گرانول موسیر در بازار با انواع مختلف و کیفیت های متفاوت آن برخورد کنیم. در نظر گرفتن فاکتورهای بالا ما در در تهیه گرانول موسیر با کیفیت کمک می کند. یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید گرانول موسیر مورد توجه قرار داد درصد خلوص سیر استفاده شده در تهیه آن می باشد. برندهای گلها، گراندیس، الیت و چندین تولیدکننده ذیگر جز  بهترین تولیدکننده های گرانول موسیر در کشور می باشند.

فواید گرانول موسیر چیست؟

گرانول موسیر یک مدل از گیاه موسیر است که ماندگاری بالایی دارد و به دلیل شکل آسیاب نشده آن طعم و کیفیت خود را تا زمان مصرف حفظ می کند. تهیه گرانول موسیر توسط دستگاه های پیشرفته  و در محیط بهداشتی و دارای مناسب انجام می گیرد. ۴۰ گونه متفاوت از گیاه موسیر در طبیعت یافت می شود. مصرف گرانول موسیر در موادغذایی احساس خنکی در انسان ایجاد می کند و طعم خوبی در دهان باقی می گذارد. از گرانول موسیر به عنوان گیاهی که دارای خواص دارویی فراوانی می باشد یاد می شود، همچنین مانند یک تصفیه کننده برای دستگاه گوارش عمل می کند. از جمله فواید گرانول موسیر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کمک به هضم غذا
  • تامین کننده ویتامین های بدن
  • موثر بودن در بیماران دیابت و قندخون
  • جلوگیری از لخته شدن خون
  • کنترل کننده بیماری های عصبی
  • اشتها آور
  • کاهش وزن و عدم ذخیره چربی در بدن
  • از بین برنده درد و باد معده
  • برطرف کننده تنگی نفس
  • خواص ضد باکتری و ویروسی
  • کمک به درمان سرطان های دستگاه گوارش و معده
  • بالابردن عملکرد مغز
  • تقویت رشد مو
  • کمک کننده سیستم دفاعی بدن
  • کاهش فشارخون

مردم می توانند گرانول موسیر را بدون نگرانی و ترس از عوارض جانبی آن استفاده نمایند. طبع گیاه موسیر گرم می باشد و مصرف آن برای افراد سرد مزاج خوب است و می تواند در مواردی برای درمان مشکلات جنسی مورد استفاده قرار گیرد. 

مقایسه پودر موسیر با گرانول موسیر

مقایسه پودر موسیر با گرانول موسیر

فرآوری های مختلفی از گیاه موسیر در بازار موجود است که دو نمونه از مهمترین آن ها:

  • پودر موسیر
  • گرانول موسیر

موسیر را می توان به صورت گرانول موسیر یا پودر موسیر در انواع غذا و سس و ترشیجات استفاده نمود. سوالی که مطرح است این است که آیا میان پودر موسیر با گرانول تفاوتی وجود دارد؟

پودر موسیر: برای تهیه پودر موسیر ابتدا گیاه موسیر را برداشت و پیاز آن را جدا کرده و تکه تکه می نمایند. سپس این تکه ها را خشک و پودر می کنند و برای مصارف شخصی و فروش عمده روانه بازار می نمایند.

گرانول موسیر: برای تولید گرانول موسیر تمامی مراحل تهیه پودر موسیر انجام می شود با این تفاوت که تکه ها خشک شده گیاه موسیر را پودر نمی کنند. در واقع گرانول موسیر نوعی از موسیر آسیاب نشده است.

خواص گرانول موسیر با پودر موسیر تقریبا یکسان می باشد اما مورد استفاده آن ها متفاوت می باشد. پودر موسیر مانند هرچاشنی پودری دیگر در تهیه مواد غذایی استفاده می شود و تنها مزه و طعم خوبی بر جای می گذارد. اما استفاده از گرانول موسیر در فرآورده های غذایی علاوه بر طعم و مزه، تکه های موسیر نیز حس می شود. و تازگی و طراوت گیاه موسیر را برای انسان تداعی می کند.

یکی دیگر از تفاوت های گرانول موسیر با پودر موسیر این است که طعم تند گیاه موسیر در پودر آن کاسته شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید