کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / خرید عمده سیر بذری با کیفیت عالی

خرید عمده سیر بذری با کیفیت عالی

خرید عمده سیر بذری با کیفیت عالی بازار پر رونقی دارد. سیر به عنوان یک محصول ارزشمند شناخته می شود که تمام اطبا سنتی و جدید تاکید فراوانی بر مصرف این محصول دارند و ما هر روز شاهد کشف جدیدی از خاصیت های این گیاه با ارزش هستیم.

خرید عمده سیر بذری با کیفیت عالی

کلید موفقیت در تولید سیر چیست ؟

کلید موفقیت در تولید سیر چیست ؟کلید موفقیت در تولید سیر; کشت محصولی فوق العاده است که بازار مشتری پسندی داشته باشد. از خواص و فواید مصرف سیر به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این محصول سرشار از فولیک اسید; ویتامین C; کلسیم; آهن; منیزیم; پتاسیم; ویتامین B1; B2; B3 می باشد.
  • برای تصفیه خون بی نظیر می باشد. این گیاه دارای ترکیبات گوگرد می باشد به خاطر همین می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.
  • این محصول دارای پتاسیم می باشد به خاطر همین می تواند با تومورهای سرطانی مبارزه کند.
  • برای درمان یبوست; درد معده; تنفس راحت باید سیر مصرف کرد.
  • برای پایین آوردن قند خون و درمان رماتیسم مفید است.
  • سیر سرشار از ید هست به همین دلیل برای کسانی که پرکاری ید دارند بسیار مفید می باشد.
  • برای درمان هموروئید; برونشیت; سرطان روده و سنگ کلیه مفید است.

بهترین سیر در ایران کدام نمونه است ؟

بهترین سیر در ایران نمونه درشت و سفید آن می باشد که در استان همدان کشت می شود. اگر می خواهید از خواص شگفت انگیز سیر بهره مند شوید بهتر است آن را به صورت تازه تهیه کنید. یکی از نشانه های با کیفیت بودن این محصول این است که غلاف آن باید سالم و بدون آسیب باشد و وقتی سیر را در دست خود نگاه می دارید باید احساس سنگینی کنید و غلاف باید سفت و سنگین باشد. شما اگر درست از این محصول نگهداری کنید می توانید آن را به مدت یکماه یا بیشتر مصرف کنید. سیر را باید در جای خنک و به دور از نور خورشید نگاه داشت. 

مصرف سیر می تواند به کاهش خروپف کمک کند. چون این محصول می تواند مخاط های مجرای بینی را از بین ببرد. چون این مخاط ها مانع ورود هوا می شوند. این محصول پر خاصیت می تواند حتی خروپف های آپنه ی را درمان کند. شما می توانید سیر را به صورت خام مصرف کنید و یا اگر دوست ندارید می توانید در غذاهای خود این گیاه ارزشمند را استفاده کنید تا بتوانید از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید و همیشه سالم تندرست باشید. امروزه سیر به خاطر قدرت شگفت انگیزی که دارد به آن ابر مرد مواد غذایی می گویند یعنی تمام خواص مواد غذایی در این گیاه پر ارزشمند جای گرفته است. 

شما می توانید با مصرف روزانه این گیاه از شر بسیاری از بیمارها راحت شوید این محصول پرخاصیت فوق العاده می باشد چون در تهیه بسیاری از داروهای پزشکی از آن استفاده شده است حتی افرادی که سیر دوست ندارند می توانند مکمل های این گیاه را از داروخانه بگیرند و مصرف کنند تا همیشه بدنی قوی داشته باشند.

فروش سیر بذری برای کشت عمده

فروش سیر بذری برای کشت عمدهفروش سیر بذری برای کاشت عمده می تواند سود آور باشد. در طبع سنتی انواع سیر ها شامل گزینه های زیر می شوند:

  • سیر بیابانی
  • سیر بستانی
  • سیر کوهی

سیر که به عنوان سیر خوراکی استفاده می شود از نوع بستانی می باشد. به سیر کوهی موسیر می گویند که برای تهیه ترشی استفاده می شود و همچنین می توان در ماست و دوغ هم از آن استفاده کرد. از مصلح این گیاه خارق العاده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روغن بادام
  • روغن کره 
  • این گیاه را می توان با آب و نمک پخت.

هر چه گیاه سیر تازه تر باشد خواص بیشتری دارد. اگر می خواهید موهای سفید سر خود را از بین ببرید باید همیشه سیر مصرف کنید. علاوه بر این سیر می تواند به داشتن چهره ایی زیبا و شاداب به شما کمک کند. با کمک این گیاه می توان باد روده و شکم را از بین ببرد. برای سرما خوردگی; سرفه و گرفتگی صدا می توان این گیاه را مصرف کرد.

استفاده از سیر در غذاهایی مانند کله پاچه; حلیم; آش رشته می تواند باعث کاهش غلظت آن ها شود. این گیاه را می توان مانند پیاز به صورت خام با غذاها استفاده کرد. علاوه بر این می توان در انواع ترشی ها هم از این محصول استفاده کرد. حتی می توان از خود سیر به تنهایی ترشی درست کرد. ترشی سیر که خارق العاده می باشد از خوشمزه ترین ترشی ها است که باعث شده سیر را یکی از گیاهان خارق العاده طبیعت بدانند که خداوند چنین گیاه پر خاصیتی را آفریده که می توان به طور طبیعی تمام بیماری ها و سرطان ها را به طرز معجزه آسای درمان کرد.

قیمت روز سیر بذری در استان همدان

قیمت روز سیر بذری در استان همدان بسته به شرایط عرضه و تقاضا متفاوت می باشد. سیر گیاهی علفی است که ساقه آن ارتفاع ۲۰ تا ۴۰ سانتی به بالا دارد. ایران در جهان رتبه سیزدهم را در تولید سیر دارد و هر ساله ۱۰۰ هزار تن از این محصول در کشور عزیزمان کشت و ۲۰ در صد این سیره ها در انبار ذخیره می شوند تا به عنوان سیری بذری در زمان کشت دوباره از آن ها استفاده شود. این محصول در استان های مختلفی مانند همدان; خراسان; سمنان; مازندران; خوزستان; هرمزگان و…. کشت می شود. از میان این مناطق سیرهای همدان; اهواز; مازندران و مشهد از کیفیت فوق العاده برخودار می باشند و جزو معروف ترین برندهای این گیاه می باشند. استان همدان که رتبه نخست را در تولید این محصول دارد بیشتر این گیاه را به صورت سیر خشک تولید و روانه بازارها می کند ولی استان های دیگر به صورت سیر تازه و سبز آن را روانه بازارها می کنند.

این گیاه نسبت به دیگر محصولات کشاورزی کم آب می باشد و در برخی استان ها مانند طارم زنجان; دزفول و مازندران این گیاه را در فصل بهار برداشت می کنند اما استان هایی مانند همدان; فارس; آذربایجان شرقی و خراسان در فصل تابستان این محصول را برداشت می کنند. زمان کاشت این محصول تا برداشت آن حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ روز طول می کشد.

این گیاه در زمین های سرشار از مواد آلی رشد خوبی دارد به خاطر همین باید قبل از کشت زمین را با انواع کود ها تقویت کنیم.

راهنمای خرید سیر بذری و خوراکی درجه یک

راهنمای خرید سیر بذری و خوراکی درجه یکراهنمای خرید سیر بذری و خوراکی درجه یک شامل گزینه های زیر می شود:

  • سیر خوراکی باید تازه و بدون کپک; لک و خرابی باشد.
  • سیر بذری چون مدت زمان زیادی نگهداری شده برای مصرف خوراکی مناسب نیست و برای کشت مناسب می باشد.

یکی از طبیعی ترین راه ها برای افزایش عمر استفاده از سیر می باشد و بهترین زمان برای مصرف آن صبح و به صورت ناشتا می باشد چون در این زمان معده شما خالی  است و باکتری های موجود در بدن شما توان رشد را ندارند و ضعیف هستند به خاطر همین سیر به راحتی می تواند باکتری ها و میکروب های بدن شما را از بین ببرد.

این گیاه به دلیل وجود دو ماده آلیسین و دی آلیل توانسته خواص شگفت انگیزی را نصیب خود کند. اگر شما نسبت به بوی سیر حساس هستید یا معده ایی ضعیف دارید می توانید از قرص ها و مکمل های غذایی سیر که در داروخانه ها عرضه می شوند آن ها را تهیه و استفاده کنید.

برای بهره مندی از خواص این گیاه می توانید به صورت های مختلف این گیاه را مصرف کنید که ما در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • اگر دندان درد دارید می توانید سیر را روی دندان خود بگذارید و درد خود را رفع کنید.
  • برای خلاص شدن از شر زگیل می توانید به صورت موضعی این گیاه را روی زگیل خود بگذارید یا برای از بین بردن درد نیش حشرات موذی می توان این گیاه را روی جای نیش قرار داد تا درد ما از بین برود.
  • برای تقویت سیستم ایمنی بدن می توانید سیر را در آب بجوشانید و با آن بخور دهید این امر برای درمان سرماخوردگی هم مفید می باشد.
  • اگر رماتیسم دارید می توانید سیر را با روغن زیتون نرم کنید و روی قسمتی که درد می کند بگذارید.
  • شما می توانید سیر را له کنید و درون آب بریزید و آب سیر را روی درد و ورم گوش خود قرار دهید.
  • برای کاهش درد های عادت ماهانه می توانید سیر را در هنگام ناشتا مصرف کنید.

بذر سیر را از کجا تهیه کنیم ؟

عرضه بذر سیر می تواند شما را به سود فوق العاده ایی برساند. سیر چون باعث رقیق شدن خون می شود می تواند از سکته مغزی جلوگیری کند. این محصول سفتی شرایین را کاهش دهد و از لخته شدن خون جلوگیری می کند. این محصول دارای آنتی اکسیدان است و همین موجب شده بتواند از پیری و بیماری های مرتبط با آن مانند آلزایمر جلوگیری کند. بنابرین شما با مصرف این گیاه می توانید از آسیب رساندن سلول های بدن خود جلوگیری کنید و خود را از شر بیماری های دوران کهنسالی نجات دهید. به طور کلی دو نوع سیر در دنیا وجود دارد:

  • سیر آمریکایی که به آن Greole می گویند. این نمونه پوست سفید و درخشانی دارد و نسبت به دیگر سیرها قدرت فراوانی دارد.
  • سیر تاهیتی: این نمونه محصول نسبت به دیگر سیرها درشت تر می باشد به طوری که قطر آن به ۸ سانتی متر می رسد.

 بهترین سیر ایران در استان همدان کاشته می شود تمام کشاورزان عزیز و توانمند این خطه ایران با تمام توان و تلاش خود سعی کرده اند محصولی مرغوب و بازار پسندی را تولید و روانه بازارها کنند. قیمت بذر سیر بسته به نوع خرید و شرایط اقتصادی کشور متغیر می باشد. سیر بذری درجه یک باید بدون جوانه و کپک زدگی باشد. تهیه سیر بذری به راحتی امکان پذیر است به خاطر همین این محصول بی نظیر را می توان در تمام نقاط ایران کشت کرد.

خریدار سیر بذری ارزان قیمت

خریدار سیر بذری ارزان قیمت خریدار سیر بذری ارزان قیمت رونق فراوانی دارد. این محصول دارای ترکیبات گوگردی است به همین دلیل می تواند به کاهش التهاب کمک کند و بیماری های ناشی از التهاب مانند آرتریت را کاهش دهد. این گیاه دارای ویتامین C و B6 است. امروزه با تحقیقات آزمایشگاهی که روی موش ها انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که سیر می تواند از تجمع چربی و چاقی جلوگیری کند. ماده ایی به نام آجوئن در سیر وجود دارد که نقش مهمی در کاهش چربی و چاقی دارد. به خاطر همین ما برای از بین بردن سلول های چربی بدن خود باید از سیر استفاده کنیم. این گیاه طبیعتی گرم و خشک دارد و برای کسانی که سرد مزاج هستند بسیار مفید است و می تواند به تقویت نیروی جنسی آن ها کمک کند.

در هنگام خرید سیر بذر باید به نکات زیر توجه کرد:

  • اگر سیر بذر را در زمستان خرید می کنید توجه کنید که سیر شما یخ زده نباشد شما به راحتی با لمس و فشار دادن سیر متوجه یخ زده بودن آن می شوید اگر قسمتی از سیر نرم بود نشانه آن می باشد که سیر یخ زده است.
  • سیر بذرهایی که نرم; سبک; ریز و جوانه سبز زده اند را خرید نکنید و از کاشت این ها جلوگیری کنید.
  • سیر های بذر را نباید تا هنگام کاشت از هم جدا کنید چون این کار باعث می شود سیرها پوک شوند.
  • تا زمان کاشت می توانید سیر را در جای خنک و خشک نگهداری کنید و تا زمان کشت جوانه سبز سیر را جدا نکنید.
  • سیر ها را باید با شروع اولین سرما کاشت در واقع تا اواخر نوامبر باید سیرها کاشته شوند. در زمستان هیچ سیری رشد نمی کند.

اگر می خواهید سیرهای شما درشت شوند برای کاشت آن ها باید از خاک های حاصلخیز استفاده کنید. برای این منظور می توانید از انواع کودها مانند چکن; یونجه; کاه و برک استفاده کنید. بین سیرهای کاشته شده در زمین باید فاصله ایی بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر برقرار باشد. دانه های سیر را باید ۳ تا ۵ سانتی متر در داخل زمین نگاه داشت. در فصل بهار باید به خاک کمپوست یا کود کامل داد و نباید از کود گیاهی استفاده کرد. در فصل پاییز باید از کود گیاهی استفاده شود و شما می توانید در این فصل پاییز از کود استفاده نکنید. 

برای رشد سیر باید تمام علف های هرز خاک را از بین ببرد. رطوبت برای رشد این گیاه بسیار مناسب می باشد به خاطر همین آبیاری گیاه باید به طور مرتب انجام شود و زمانی که گیاه به بلوغ می رسد باید آبیاری آن را کم کنیم.

برای کاشت این گیاه در مناطق سردسیر باید در فصل بهار اقدام کرد و در مناطقی که زمستانی ملایم دارند باید در فصل پاییز کشت این گیاه را انجام داد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید