کشت و صنعت تابش
خانه / ادویه جات / خرید پودر سیر صادراتی با تخفیف ویژه

خرید پودر سیر صادراتی با تخفیف ویژه

خرید پودر سیر صادراتی که یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین چاشنی های تولید شده در کشور می باشد، از طرق مختلفی امکان پذیر است. یکی از بهترین راه‌ها برای خرید پودر سیر صادراتی با تخفیف ویژه و کیفیت برتر، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و آنلاین می باشد. درگاه های اینترنتی نه تنها از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند، بلکه کیفیت کالاهای ارائه شده توسط آنها، راحت‌تر قابل بررسی می باشد.

خرید پودر سیر صادراتی با تخفیف ویژه

نکاتی که یک خریدار هنگام خرید پودر سیر باید بداند

نکاتی که یک خریدار هنگام خرید پودر سیر باید بداند

پودر سیر مرغوب خصوصیات خاصی دارد که بهتر است قبل از خرید، از آنها اطلاع داشته باشید تا در هنگام خرید، با دیدی باز به انتخاب این چاشنی پرکاربرد و خوش طعم بپردازید. بسیاری از ما هنگام خرید یک کالای خوراکی یا غیر خوراکی توجهمان به ظاهر آن محصول جلب می شود و برای خرید پودر سیر، طبیعی است که اولین نکته ای که توجه می کنیم، ظاهر آن است.

اگر چه این مورد نمی تواند خیلی راهگشا باشد، اما دانستن خصوصیات ظاهری یک پودر سیر مرغوب و تازه خالی از لطف نیست. به طور کلی رنگ پودر سیر، اطلاعات بسیاری به ما می دهد و اگر رنگ آن سفید و یکدست باشد، نشان دهنده این است که پودر سیر، از سیرهای خارجی به دست آمده و طعمی تند و تیز داشته و رایحه آن نیز قوی‌تر بوده و بوی سیر آن کاملاً به مشام می رسد.

در صورتی که پودر سیر به رنگ قهوه ای، بژ، کرم و یا مخلوطی از این رنگ‌ها باشد، یعنی منشا این پودر، سیرهای همدان بوده و از نظر عطر و رایحه، ملایم‌تر و دلپذیرتر است و طرفداران بسیاری هم دارد. نکته بعدی، درصد رطوبت پودر سیر می باشد که تا حدی از ظاهر قابل تشخیص می باشد.

برای مثال اگر در صورت دست زدن به پودر و یا فشار دادن ملایم پودر بین دو انگشت، حالتی مانند آرد و گچ حس کردید، یعنی رطوبت موجود در آن در حد استاندارد است؛ اما در صورتی که حالت گلوله یا کپه کپه داشته باشد، حاکی از رطوبت بالای محصول و پایین بودن کیفیت آن است.

آشنایی با شاخصه های مهم صادرات پودر سیر

آشنایی با شاخصه های مهم صادرات پودر سیر

از مواردی که در هنگام صادرات یک کالا باید به آن توجه شود، شناسایی بازارهای هدف و شناخت کامل راه های صادرات است. در عین حال میزان تقاضای محصول در بازارهای مختلف جهانی نیز مهم است. پودر سیر، یک چاشنی است که بسیاری از مردم، با فرهنگ های متفاوت و به تناسب ذائقه و سلیقه خود در غذاها از آن بهره می برند. اما همان طور که عنوان شد، صادرات محصول به هر منطقه ای، توجیه اقتصادی نداشته و مسائل دیگری نیز باید مد نظر قرار گیرد.

با توجه به موارد ذکر شده کشور ترکیه، عراق، افغانستان، ترکمنستان و کشورهای حوزه خلیج فارس از بهترین گزینه‌ها برای صادرات پودر سیر می باشند. نکته بسیار مهم دیگر در امر صادرات، ترخیص کالا از گمرک می باشد؛ بنابراین تاجران محترم باید قبل از ورود به این عرصه، از تک تک مراحل ترخیص کالا، اطلاعات جامع و کاملی را کسب کنند.

قیمت باورنکردنی پودر سیر صادراتی در بازار

قیمت باورنکردنی پودر سیر صادراتی در بازار استفاده از پودر سیر در بسیاری از کشورها مرسوم است و این چاشنی با طعم بی نظیر و خواص معجزه آسای خود، توجه بسیاری از سر آشپزان و کدبانوها را به خود جلب کرده است. خوشبختانه به علت آب و هوا و نوع اقلیم، انواع سیر ایرانی به خصوص سیر استان همدان زبانزد بوده و نه تنها نیاز داخل را برآورده می کند، بلکه یکی از نامزدها و گزینه های اول برای صادرات می باشد.

از طرفی هزینه تولید پایین و فراوانی سیر در کشور، باعث کاهش قیمت باورنکردنی پودر سیر صادراتی در بازار شده است و با کیفیت‌ترین پودرها تهیه شده و به کشورهای همسایه خصوصا کشورهای عربی صادر می شوند. برند تجاری کرالیچین با تولید ادویه های مختلف نظیر پودر سیر، در زمینه صادرات محصول به کشورهای آسیایی، فعالیت می نماید.

برای خرید پودر سیر صادراتی با قیمت ارزان، می توانید از کارشناسان فروش این مجموعه، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پودر سیر مرغوب در سطح کشور

پودر سیر با کیفیت عالی در کشور ما تولید می شود و این محصول را می توان با قیمت بسیار مناسب از بهترین فروشندگان خریداری نمود که به صورت تازه و در بسته بندی های من

پاسخی بگذارید