کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / شرکت عرضه سیر خشک صادراتی

شرکت عرضه سیر خشک صادراتی

سیر خشک صادراتی به دلیل کیفیت بالایی که دارد در بازار های فروش بین المللی دارای طرفداران زیادی است و هر روز مشتریان آن بیشتر می شود همچنین دارای قیمت های فروش متفاوتی با سیر های داخلی است چرا که هزینه هایی که برای عرضه آن ها صورت می گیرد بسیار متفاوت است .

شرکت عرضه سیر خشک صادراتی

مشخصات سیر خشک صادراتی

مشخصات سیر خشک صادراتی مشخصات سیر صادراتی این است که ماندگاری بالایی دارد و نسبت به سیرهای تولیدی چه در داخل کشور و چه در خارج از لحاظ کیفیت ، طعم و مزه در رتبه نخست قرار دارد همچنین سیر صادراتی باید از بسته بندی های مناسب و زیبایی برخوردار باشد .

مهم ترین تولید سیر صادراتی استان همدان است که علاوه بر مصرف مستقیم سیر توسط خانواده ها در موارد صنعتی از جمله مواد نگهدارنده و استفاده از دارو کاربرد ویژه ای دارد .

خواص معجزه آسای سیر برای بدن خیلی زیاد است که ما در این جا به چند مورد اشاره می کنیم : ۱- سیر تاثیر زیادی در کاهش قند خون دارد در نتیجه برای بیماران دیابتی بسیار مفید است . ۲- سیر خاصیت ضد انعقادی دارد و از لخته شدن خون جلوگیری می کند . ۳- سیر برای تقویت نیروی جنسی و افزایش تولید اسپرم در اشخاص سرد مزاج بسیار مفید است .

۴- سیر برای افرادی که از بیماری های کلیوی رنج می برند بسیار مفید است . ۵- سیر باعث از بین رفتن جوش های صورت و حساسیت های پوستی می شود . ۶- سیر باعث جذب آهن در بدن می شود و برای افرادی که از کم خونی رنج می برند بسیار مفید است . ۷- سیر باعث از بین رفتن یبوست می شود .

مضرات سیر : ۱- مصرف بیش از حد سیر با معده خالی سبب حالت تهوع و استفراغ می شود . ۲- مصرف بیش از حد سیر موجب کاهش فشار خون و در نتیجه سر گیجه می شود . ۳- مصرف زیاد سیر در زنان باردار باعث زایمان زودرس می شود .

۴- مصرف بیش از حد سیر برای افراد گرم مزاج مناسب نیست . ۵- مصرف زیاد سیر باعث افزایش خونریزی می شود . ۶- مصرف بیش از حد سیر باعث افزایش حساسیت های پوستی می شود ‌.

ارائه کننده سیر خشک صادراتی

ارائه کننده سیر خشک صادراتی ارائه کننده سیر در بین مصرف کنندگان این محصول شهرت زیادی دارد و همدان جزو یکی از معروف ترین تولید کنندگان و صادرکنندگان محصول سیر تازه ، سیر خشک و سیر سفید در سراسر کشور است و بهترین ارائه کننده سیر در کشور به شمار می رود .

سیر ، مزاجی گرم و خشک دارد و به گفته متخصصان طب سنتی ، گیاهی است که سه نوع بیابانی ، کوهی و بستانی دارد و برای درمان انواع بیماری ها مفید است .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید