کشت و صنعت تابش
خانه / ادویه جات / صادرات پودر سیر از همدان به عراق

صادرات پودر سیر از همدان به عراق

در سال های اخیر صادرات پودر سیر از همدان به عراق، در حجم‌ قابل توجهی انجام می شود. امروزه شرکت های توزیع و پخش در استان همدان، محصولات را به صورت عمده به بازار های کشور عراق منتقل می کنند و از این راه، سود و درآمد بسیار زیادی را نیز کسب می‌کنند. صادرات محصول مورد نظر به صورت اینترنتی هم انجام می شود. مشتریان خارجی می‌توانند با مراجعه به سایت های شرکت های تولیدی، محصولات خود را سفارش داده و خریداری کنند. معمولاً صادرات این محصول به کشور عراق، به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود.

صادرات پودر سیر از همدان به عراق

نحوه صادرات پودر سیر در ایران

نحوه صادرات پودر سیر در ایران کسانی که قصد دارند پودر سیر را به کشورهای دیگر ارسال کنند، باید با نحوه صادرات این محصول در ایران آشنا باشند. تجار و صادر کنندگان، پودر سیر درجه یک و صادراتی را برای این کار انتخاب می‌کنند. معمولاً برای صادرات، این محصول در داخل بسته بندی های بسیار محکم و شیک قرار داده می شود.

شایان ذکر است که مشتریان خارجی می توانند به نمایندگی های فروش پودر سیر در داخل کشور ما مراجعه کنند و محصولات را به صورت کلی و با قیمت مناسب تهیه نمایند. پودر سیر در نمایندگی های فروش معتبر، به صورت فله ای و بسته بندی شده موجود است. برای صادرات، باید پودر سیر در داخل بسته بندی هایی با شکل ظاهری مناسب، قرار گیرد.

کشورهای واردکننده نیز می‌توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی شرکت های توزیع و پخش، با نحوه خرید این محصول آشنا شوند. در صورت خرید اینترنتی، دیگر نیازی نیست که نماینده های کشورهای متقاضی، به کشورمان سفر کنند و می توانند در کوتاهترین زمان، خریدهای خود را انجام دهند.

شرکت های تولیدی و همچنین مراکز عرضه، تلاش می کنند که محصولات را با بهترین کیفیت به کشورهای خارجی صادر کنند، چون در این صورت رضایت مشتریان خارجی جلب می‌شود و تقاضا و فروش پودر سیر در این کشورها افزایش پیدا می‌کند. پودر سیر سیاه نیز برای صادرات، بسیار پر متقاضی می باشد.

در تولید پودر سیر چه استاندارد هایی باید رعایت شود؟

در تولید پودر سیر چه استاندارد هایی باید رعایت شود؟ شرکت های تولیدی باید در زمان تولید پودر سیر، استانداردهای مختلفی را رعایت کنند تا بتوانند یک محصول درجه یک را وارد بازارهای داخلی و خارجی کنند. برای تولید پودر سیر، باید از سیر های باکیفیت و معطر استفاده شود؛ اگر سیر مرغوب باشد، مسلما پودر سیر به دست آمده نیز بسیار معطر و دارای خواص درمانی زیادی است.

برای تهیه یک محصول مرغوب و باکیفیت، حتماً باید سیر به صورت کامل خشک شود و هیچگونه رطوبتی در آن وجود نداشته باشد. چون اگر رطوبتی در بافت سیر باقی بماند، بعد از بسته بندی پودر سیر، رطوبت باقیمانده باعث کپک زدگی و تغییر مزه آن می شود و لازم به ذکر است که پودر سیر باید به صورت کامل آسیاب و پودر شود.

در مرحله آسیاب کردن پودر سیر، باید تمام ناخالصی های موجود در آن به صورت کامل جدا شوند. پودر سیر باید در محیط خشک و خنک نگهداری شود و بهتر است که بعد از تولید، در داخل ظروف سربسته قرار گیرد. برای تولید پودر سیر مرغوب، باید پوسته خارجی سیر تازه به صورت کامل از آن جدا شود.

عرضه مستقیم پودر سیر با بهترین کیفیت

عرضه مستقیم پودر سیر با بهترین کیفیت عرضه مستقیم پودر سیر، توسط مراکز توزیع و پخش، در تمامی بازارهای فروش کشور انجام می‌شود تا قیمت نهایی این محصول در بازار کاهش پیدا کند. مراکز عرضه، تلاش می کنند که محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه کنند و معمولاً کیفیت محصولات خود را نیز تضمین می کنند. بر روی بسته بندی پودر سیر صادراتی و درجه یک، تاریخ تولید و انقضاء درج شده است و شرایط نگهداری این محصول، بر روی بسته بندی موجود می باشد.

بسیاری از مراکز عرضه، محصولات خود را بدون واسطه به کشورهای خارجی ارسال می‌کنند. عرضه مستقیم و بدون واسطه، برای کشورهای وارد کننده نیز مناسب می باشد و می توانند محصولات خود را با قیمت واقعی تهیه کنند. امروزه عرضه پودر سیر، به صورت مستقیم و در حجم های بالا انجام می‌شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پودر سیر مرغوب در سطح کشور

پودر سیر با کیفیت عالی در کشور ما تولید می شود و این محصول را می توان با قیمت بسیار مناسب از بهترین فروشندگان خریداری نمود که به صورت تازه و در بسته بندی های من

پاسخی بگذارید