کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / عرضه کننده سیر تازه همدان

عرضه کننده سیر تازه همدان

سیر تازه همدان محصولی بسیار با کیفیت می باشد که دارای تندی و تیزی در حد مناسبی است و از عطر بسیار عالی و طعمی خوش برخوردار است و دارای بافتی منسجم و سفت بوده که دانه هایی درشت و یکدست در هر بوته آن قرار گرفته شده است و دارای موارد استفاده بسیار زیادی می باشد که مورد توجه و بسیاری از افراد قرار گرفته است و علاقه مندان زیادی دارد و عرضه کننده معتبر این محصول را با کیفیتی عالی به مشتریان عرضه می دارد.

عرضه کننده سیر تازه همدان

مشخصات سیر تازه چیست؟

مشخصات سیر تازه چیست؟ سیر گیاهی است از خانواده پیاز و موسیر و با کاشتن دانه های آن در زمین حاصل می شود و از محصولات فصل بهار است این ماده غذایی از نظر علم تغذیه از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد و حاوی مواد مفید و ویتامین ها و مواد معدنی بسیار خوبی می باشد که برای بدن لازم و مفید هستند, سیر داری مزه ای تند و تیز بوده و از عطری خاص و عالی برخوردار است که باعث شده است به وفور در آشپزی و طبخ انواع غذاها از آن استفاده شود, سیر تازه به شکل بوته ای و درشت می باشد که از حبه هایی به رنگ روشن و بافتی منسجم تشکیل شده است.

علاوه بر مصارف زیاد در آشپزی سیر دارای خواص درمانی فوق العاده ای می باشد که ایرانیان از دیر باز آن را کشف کرده بودند و از این ماده غذایی عالی استفاده می کردند و از خواص آن بهره می بردند و همچنین طبیبان و اطبا با استناد بر همین خواص فوق العاده سیر اقدام به درمان و پیشگیری برخی مشکلات برای بیماران و افراد می نمودند, این روند تا به امروز ادامه داشته و از خواص این ماده با ارزش در تهییه و ساخت شامپو ها و نیز برخی دیگر از لوازم بهداشتی استفاده می شود.

سیر به دلیل دارا بودن رایحه ای قوی و دلپذیر به عنوان یک چاشنی محبوب در آشپزی شناخته شده است و کاربرد دارد اما علاوه بر این سیر حاوی خواص آنتی اکسیدانی بالایی بوده و در پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی موثر است و نقش مهمی در تنظیم فشار خون و کاهش چربی بد خون دارد, از مشخصات سیر تازه می توان به روشن بودن و بدون لکه بودن پوست آن اشاره کرد, حبه های سیر سالم و کامل باید باشند و به صورت منسجم و کاملا سفت و آبدار بوده و بدون چروکیدگی و عاری از بوی بد پوسیدگی باشند.

قیمت سیر تازه همدان

قیمت سیر تازه همدان همدان به عنوان یکی از شهرهایی که بهترین و با کیفیت ترین سیر را تولید میکند شناخته شده است و این مجموعه با در اختیار داشتن سیر همدان با بهترین کیفیت و درجه یک و عالی اقدام به عرضه آن نموده است , جهت اطلاع از قیمت سیر همدان به سایت مراجعه نمایید و از همان طریق و به سهولت اقدام به خریدی به صرفه و ارزان نمایید و از کیفیت محصول بهرمند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید