کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / عرضه کننده سیر زیر سرندی

عرضه کننده سیر زیر سرندی

سیر به عنوان یکی از محصولات کشاورزی و از خانواده پیازچه‌ها ها می باشد که خواص درمانی زیادی دارد که به همین خاطر توانسته است طرفداران و مشتریان زیادی را به طرف خود بکشد و بازار پر رونقی را به خود اختصاص دهد، سیر در انواع مختلف ریز و درشت که بستگی به نوع بذر و شرایط تولید آن دارد،تولید و به بازار عرضه می‌شود. عرضه کننده سیر زیر سرندی که نوعی سیر ریز اما توپر می باشد، به روش های مختلف این محصول را در اختیار مصرف کنندگان آن قرار می دهد.

عرضه کننده سیر زیر سرندی

راهنمای انتخاب سیر درجه یک

راهنمای انتخاب سیر درجه یک سیر به عنوان یکی از سبزیجات و تولیدات کشاورزی است که در انواع مختلف می توان آن را تهیه و مورد استفاده قرار داد، سیر معمولا اوایل پاییز فصل برداشت آن می باشد که شما می‌توانید نوع تازه آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهید اما برای انتخاب سیر درجه یک که در طول سال و به خصوص فصل سرد سال به خاطر طبع گرمی که دارد بتوان آن را مورد استفاده قرار داد، بهترین انتخاب نوع کاملا خشک شده ی آن می باشد، چون هم کاملا مغز آن پر شده است که هیچ گونه توخالی بودن در آن مشاهده نمی شود و همچنین به دور از هر گونه رطوبت و کپک زدگی می باشد.

سیر خشک بسته بندی شده در دو شکل درسته و اسلایس شده که کاملا خشک هستند بهترین انتخاب برای استفاده در طول تمام سال است چون نوع خشک شده ی آن تمام خواص نوع تازه و تر آن را بدون کم و کاست دارا می باشد و در حین حال نگهداری از آن راحت است.

استعلام قیمت سیر زیر سرندی

استعلام قیمت سیر زیر سرندی سیر زیر سرندی که همان طور از نامش پیداست یعنی از سرند سیر رد شده اند و نوع ریزی از سیر می باشد، و از لحاظ درجه بندی در نوع درجه دو می باشد که این باعث شده قیمت آن نسبت به نوع درشت سیر پایین تر باشد.

استعلام قیمت سیر زیر سرندی و کلا اطلاع از وضعیت قیمت این محصول در درجه کیفیت های متفاوت ، بسته بندی های متفاوت، نوع آن و…. به روش مجازی و از طریق سایت اینترنتی ما امکان پذیر است، به خاطر نوسانات حاکم بر بازار داخلی کشور نمی توان قیمت ثابتی را برای انواع این محصول در نظر گرفت، بنابراین با مراجعه به سایت اینترنتی ما می توانید از وضعیت قیمت این محصول آگاه و حتی می توانید نوع مورد نیاز خود را سفارش و خرید بزنید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین شده بتوانید آن را در محل خواسته شده تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید