کشت و صنعت تابش
خانه / سیر تازه / فروشنده سیر تازه درشت

فروشنده سیر تازه درشت

سیر تازه درشت در کشور ما تولید می شود و همه تمایل دارند تا آن را با این ویژگی عالی خریداری کنند و از طعم و خواص آن بهره مند شوند، فروشنده سیر تازه درشت توانسته است این نمونه را با کیفیت بالا و به صورت درشت در اختیار خریداران قرار دهد تا همه بتوانند از فواید فراوان آن بهره‌مند شوند.

فروشنده سیر تازه درشت توانسته است رضایت همه خریداران را به دست آورد و یک محصول عالی و با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

فروشنده سیر تازه درشت

روش نگهداری سیر تازه

روش نگهداری سیر تازه نگهداری سیر تازه یکی از کارهایی است که همه خانم ها مشتاق هستند تا بتوانند آن را به صورت خوب و عالی انجام دهند، یکی از نکاتی که هنگام خرید سیر باید به آن توجه کنیم این است که سیر باید تازه باشد تا مدت ماندگاری آن بالاتر باشد و مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم این است که سیر باید دارای پوست خشک و کاغذی باشد.

سیر تازه را بهتر است به صورت طبیعی و در دمای خنک اتاق نگهداری کنیم و سیر را آویزان کنیم تا سطح آن کاملا خشک شود و آب موجود در آن خشک شود تا زمان نگهداری آن طولانی تر شود، البته می توانیم آن را رنده کنیم و همراه روغن در یخچال نگهداری کنیم با این روش نیز ذره ای از خواص سیر کم نمی شود و هر وقت که خواستیم می توانیم از سیر تازه استفاده کنیم.

اگر سیر را در دمای اتاق خشک کنیم باعث می شود تا از طعم و بوی آن به صورت غلیظ‌ باقی بماند، باید از قرار گرفتن سیر در مقابل خورشید و رطوبت دور جلوگیری کنیم تا در شرایط مناسبی قرار بگیرد و طول عمر آن بیشتر شود، بهتر است از منجمد کردن سیر خودداری کنیم زیرا رطوبت را در سیر افزایش می‌ یابد و از کیفیت طعم و عطر آن کاسته می شود.

رعایت همین نکات به ما کمک می‌کند تا بتوانیم سیر را برای مدت طولانی نگهداری کنیم و عطر و طعم آن کاملا حفظ شود.

مراکز پخش سیر تازه درشت

مراکز پخش سیر تازه درشت مراکز پخش سیر تازه درشت توانسته اند این سیر را با کیفیت بالا و به صورت درشت در سراسر بازار توزیع کنند تا همه مشتریان بتوانند به راحتی از این نمونه بی نظیر و عالی خریداری کنند و از طعم و خواص فراوان آن بهره‌مند شوند، مراکز پخش نهایت تلاش خود را کرده اند تا سیر را به صورت تازه توزیع کنند.

همین امر سبب شده است تا همه مشتریان با آسودگی خاطر این محصول بی نظیر و پرخاصیت را خریداری کنند و و از فروش این مراکز پخش اطمینان خاطر را دارند و خرید خود را از آنها انجام می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید