کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / فروشنده سیر خشک ارزان

فروشنده سیر خشک ارزان

سیر گیاهی از خانواده آللیوم (پیاز) است. به دانه های پیاز سیر یک حبه یا یک میخک گفته می شود. استفاده از سیر توسط تمدن های بزرگ از جمله مصری ها و بابلی ها در دوران باستان، در کتب مختلف مستند شده است. دانشمندان دلیل اصلی خواص بی شمار سیر را ناشی از ترکیبات گوگردی موجود در آن می دانند.

اگر پیدا کردن فروشنده سیر خشک ارزان، دغدغه شما می باشد به مجموعه ی ما مراجعه کرده تا این محصول را در بهترین کیفیت برای خود خریداری نمایید.

فروشنده سیر خشک ارزان

فواید مصرف سیر خشک

فواید مصرف سیر خشک سال های دیرینی است که مردم به فواید مصرف سیر خشک پی برده و از آن علاوه بر تهیه انواع غذا، به عنوان داروی طبیعی بی ضرر برای درمان بسیاری از امراض استفاده می کنند. در ادامه به خاصیت های سیر خشک به طور اختصار خواهیم پرداخت.

بر اساس مطالعه ای که در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های استاد جیانگسو در کشور چین انجام شده است، افرادی که در هفته حداقل هفت وعده سیر می خورند ۴۴ درصد کمتر از سایرین، در خطر ابتلا به انواع سرطان ها به خصوص سرطان ریه می باشند.

سیر خشک شامل مقادیر زیادی از آلیوم است، از این رو مصرف مداوم این گیاه سبب پیشگیری، درمان و یا کاهش درد های ناشی از آرتروز می شود.

پیاز خشک گیاه سیر به دلیل خواص ضد میکروبی و وجود مقادیر قابل توجهی از دی آلیل سولفید، یک آنتی بیوتیک قدرتمند بوده و در از بین بردن باکتری کامپیلوباکتر و انواع عفونت ها موثر است. (باکتری کامپیلوباکتر یکی از علل شایع عفونت روده است.) همچنین برای جلوگیری از سرما خوردگی به خصوص در فصول سرد، خوردن چند حبه سیر می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود.

فواید ذکر شده در بالا تنها قطره ای در برابر دریای بی کران خواص این گیاه پر خاصیت بوده و اگر خواهان افزایش سلامتی خود هستید مصرف سیر را در وعده های غذای خود، به طور دائم قرار دهید.

پخش سیر خشک ارزان

پخش سیر خشک ارزان سیر در نواحی مختلف توان رشد داشته و به دلیل عطر دهی قوی و طعم دهی بسیار خوش به طعام، در تهیه بسیاری از غذاها از آن بهره گرفته می شود.

سیر خشک به دلیل ماندگاری طولانی، در تمام فصول سال موجود بوده و می توان از آن هم به صورت حبه و هم به حالت پودر شده استفاده کرد. از حبه این محصول معمولا برای خوش عطر کردن خیار شورها و انواع ترشیجات استفاده شده و از پودر شده آن برای طعم دهی خوش به خورشت ها، کباب ها، غذاهای فست فودی و… بهره گرفته می شود.

فروشگاه ما از با اعتبار ترین مراکز پخش سیر ارزان بوده که این محصول را علاوه بر قیمت مناسب با درجه کیفی ممتاز به صورت عمده و جزئی عرضه می کند. رضایت شما از خرید موجب خرسندی ماست.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید