کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / فروشنده سیر خشک تازه

فروشنده سیر خشک تازه

سیر یکی از سبزیجات بسیار مهم و با خاصیت در سفره ایرانی می باشد مصرف بسیار بالای آن در ایران باعث افزایش تولید این محصول می باشد . بهترین و با کیفیت ترین سیر ها را می توانید به راحتی از سایت ما که در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد خریداری کنید این سایت ها سالهاست فروشنده سیر خشک تازه می باشد که یکی از مهمترین مراکز پخش سیر در ایران است و به راحتی می توانید سیر های موجود در این سایت را با سیرهای موجود در بازار مقایسه کنیم و از کیفیت بسیار مرغوب سیر های موجود در سایت ما آگاه شوید .

فروشنده سیر خشک تازه

مشخصات سیر خشک تازه

مشخصات سیر خشک تازه برای اینکه سیر را تا مدت های زیادی نگهداری کنیم باید سیر تازه را خشک کنیم و برای خشک کردن سیر باید از مرغوبترین و با کیفیت ترین سیر ها استفاده کنید از مشخصات سیر خشک تازه بوته ها باید بزرگ و مغزدار باشند یعنی حبه‌های آن ریز و کوچک نباشند چرا که مناسب برای خشک کردن نمی باشد و همینطور آبدار باشد یعنی حالت پفکی و کم آب نباشد چون این هم مناسب خشک کردن نمی‌باشد . چرا که این سیر خشک باید مدت های زیادی قابل استفاده باشد و برای این کار باید از سیر با کیفیت ، درشت مغزدار که براحتی پوست آن هم جدا شود استفاده کرد.

برای خشک کردن سیر باید مقداری از ساقه آن هم روی بوته بماند چرا که این کار باعث می شود که مدت بیشتری سیر تازه بماند و همینطور زود پوک و پلاسیده نشود.

از مواردی که می‌توان به استفاده از سیر تشویق کرد این است که خاصیت ضدعفونی کننده بدن دارد عفونت ها را از بدن دفع می کند آنتی اکسیدان بالای آن باعث درمان بسیاری از بیماری های سرطان باشد و همین طور باعث تقویت معده و روده میشود و چربی زدایی بدن را افزایش می دهد و باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

مرجع پخش سیر خشک تازه

مرجع پخش سیر خشک تازه مرغوبترین سیر ها از سرتاسر ایران ‌آوری می‌شود و برای پخش به سراسر کشور آماده می شود این سیر ها برای تهیه سیر ها باید در نظر داشت که باید با کیفیت باشد و که ما و همینطور زخمی نباشد و خرید آن قیمت مناسبی داشته باشد اما به شما توصیه می‌کنیم که برای تهیه سیر خشک تازه از سایت مورد نظر ما که در زمینه پخش این محصول فعالیت دارد خریداری کنید .

چرا که این سایت مرغوب ترین و با کیفیت ترین سیرها را برای مصرف مصرف کنندگان عرضه می‌کند شما با یکبار خرید از این سایت مشتری دائم ما می شوید چرا که این سایت سالهاست در زمینه تهیه و پخش سیر خشک تازه فعالیت دارد و شما از خرید خود اطمینان خاطر حاصل می‌کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید