کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشنده سیر زیر سرندی

فروشنده سیر زیر سرندی

سیر از خانواده پیاز و محلی آسیای میانه است؛ و یک گل از سیر دارای چند حبه بوده که هر کدام از حبه ها با یک پوست نرم و شفاف پوشش داده شده است.

سیر زیر سرندی یکی از محصولات معجزه آسای استان همدان به شمار می آید که مجموعه ما که فروشنده محصول است با تمام تلاش و پشتکار سعی خود را بر این دارد تا سیر همدان را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب و ارزان به دست شما مشتریان گرامی برساند.

فروشنده سیر زیر سرندی

خواص دارویی سیر چیست؟

خواص دارویی سیر چیست؟ گفتنی است که سیر به دلیل خاصیت های بی شماری که به خود اختصاص داده است در صنایع زیادی از جمله صنعت دارویی، صنعت خوراکی، صنعت شوینده، صنعت آرایشی بهداشتی و… مورد استفاده است.

اگر مایل به کسب اطلاعات درباره خواص دارویی سیر هستید به شما توصیه می کنیم که مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایید:

  1. برای بیماری شایع و واگیر دار سرماخوردگی و گلو درد بسیار توصیه شده است. زیرا باعث از بین رفتن میکروب ها و ویروس از بدن می شود و به گویی قدرت میکروب زدایی دارد.
  2. به دلیل بالابردن نیروی جسمی و بدنی خیلی مفید است و به همین خاطر برای افرادی که از نیروی بدنی و جسمی ضعیفی برخوردارند مصرف و خوردن سیر مرغوب و تاره بسیار تاکید شده است.
  3. افرادی که فشار خون بالایی دارند و از ترس حمله قلبی و ایست قلبی بسیار رنج می برند این محصول برای این بیماری خانمان سوز بهترین دارو و درمان است که زبان زد عام و خاص است.
  4. برای شما عزیزی که از آلزایمر و فراموشی دلهره دارید این محصول بسیار تاکید شده تا سلول های مغز دیر تر پیر شوند تا بیماری آلزایمر را کاهش دهد.
  5. جویدن سیر خام نیز یکی از مصرف‌های زیاد در بین مردم است زیرا جویدن آن در بین دندان‌های آسیاب می تواند ماده ای قوی تولید نماید، و این ماده موجود در سیر یک ضد میکروب قوی است که می تواند به آسانی میکروب‌های موجود در بدن را از بین ببرد.

روشهای مصرف سیر ارگانیک همدان در طب سنتی بسیار فراوان است و بهترین روش برای استفاده خرد نمودن آن است ابتدا سیر را مانند قرص خرد نمایید و با آب بنوشید؛ با توجه سیر دیر هضم می گردد و کافی است از سیر های کوچک تر نیز استفاده نمایید.

مرجع پخش سیر زیر سرندی

مرجع پخش سیر زیر سرندی مجموعه ما به صورت تخصصی در زمینه پخش سیر زیر سرندی فعالیت داشته و محصولات را در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. محصولات ما تازه و درجه یک و سالم بوده و با استقبال بسیار زیاد مشتریان در سراسر کشور مواجه شده است.

در صورت تمایل به سفارش محصول لطفا با بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید