کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشنده سیر صادراتی ایران

فروشنده سیر صادراتی ایران

سیر از جمله گیاهان خوش طعم و عطری می‌باشد که با توجه به داشتن املاح زیادش فواید درمانی بسیاری برای بدن دارد و به همین دلیل استفاده زیادی از آن می‌گردد.

ایران از بزرگترین تولیدکنندگان سیر در جهان می‌باشد و به همین جهت سیر صادراتی ایران از کیفیت بالایی برخوردار است و در تناژ بالا به کشورهای مختلف صادر می‌گردد.

بنابراین فروشنده سیر صادراتی ایران این محصول مرغوب را با به کارگیری روش‌های متنوع در بازار توزیع می‌کند تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

فروشنده سیر صادراتی ایران

فواید مصرف سیر برای سلامتی

فواید مصرف سیر برای سلامتی آیا از فواید مصرف سیر جهت سلامتی بدنتان با خبرید!؟

گیاه سیر از جمله چاشنی های خوشمزه و خوش عطری می باشد که امروز که به اکثر غذا افزوده می گردد و طعم بسیار عالی به آنها می‌بخشد و همچنین از فواید و خواص درمانی زیادی نیز برخوردار است و به همین دلیل گنجاندن آن در رژیم غذایی خود به سلامتی افراد کمک زیادی خواهد کرد.

سیر همچنین دارای ارزش غذایی زیادی است از آنجایی که دارای فولیک اسید، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، ویتامین c، ویتامین های B۱، B۲ و مقادیر قابل توجهی روی می باشد.

از این رو این املاح مغذی و مفید برای سلامتی بدن بسیار موثر است و موجب درمان بسیاری از بیماری‌های بدن می گردد که برخی از آنها به قرار زیر است:

  • کاهش سطح کلسترول بد خون: با توجه به اینکه در سیر ترکیب به نام آلیسین وجود دارد منجر به اکسیداسیون کلسترول بد خون می گردد و در نتیجه با کاهش سطح این کلسترول به محافظت قلب و عروق کمک زیادی خواهد کرد.
  • محافظت کننده عصبی: سیر دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بسیار زیادی از که در درمان بیماری های عصبی نقش مهمی دارد.
  • تقویت استخوان ها: سیر دارایی ترکیبات مختلفی در خود می باشد که تراکم استخوان ها را افزایش می دهد و در نتیجه خطر ابتلا به آرتروز و پوکی استخوان را به حداقل می رساند و در نتیجه به سلامت استخوان ها کمک می کند.
  • هضم زود هنگام غذا: خوردن سیر مشکلات گوارشی بدن را رفع می‌کند و همچنین موجب می‌شود تا مواد زائد بدن زودتر هضم گردند چرا که با تاثیر زیاد بر روده ها و افزایش باکتری های خوب روده، به تقویت هضم غذا کمک می کند.

پخش سیر صادراتی ایران

پخش سیر صادراتی ایران با توجه به اینکه سیر صادراتی ایران دارای کیفیت و مرغوبیت زیادی است بسیاری از مشترین در سراسر دنیا خواهان خرید آن هستند، کیفیت این سیرها بسته به میزان مهارت کشاورزان دارد تا محصولی مرغوب را به بازار عرضه نمایند.

بنابراین امکان پخش سیر صادراتی ایران توسط برندهای توزیع کننده آن به شیوه‌های متنوع میسرگردیده است که از جمله روش‌های توزیع آن می‌توان به فروش سنتی و اینترنتی آنها اشاره کرد.

خرید اینترنتی این محصولات متداول است چرا که منجر به حذف واسطه ها و ارزان تر قیمت این محصول خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید