کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشگاه عرضه سیر خشک بسته بندی

فروشگاه عرضه سیر خشک بسته بندی

سیر خشک بسته بندی یکی از مواد اصلی در صنعت آشپزی محسوب می‌شود که به عنوان یک چاشنی مورد علاقه به کار می‌رود این محصول از نظر غذایی ارزش و اهمیت بالایی داشته و سرشار از خواص فوق‌العاده می‌باشد.

سایت ما یکی از فروشگاه های عرضه شیر خشک بسته بندی می باشد که انواع سیر خشک را به صورت بسته بندی های مرغوب و با کیفیت با قیمت به صرفه در اختیار مصرف کنندگان و خریداران محترم قرار می‌دهد.

فروشگاه عرضه سیر خشک بسته بندی

مشخصات سیر خشک بسته بندی

مشخصات سیر خشک بسته بندی سیر یکی از مواد غذایی پر کاربرد در صنعت آشپزی محسوب می‌شود و موادی از قبیل فولیک اسید، ویتامین سی ، آهن و…….می‌باشد. این محصول خاص فوق‌العاده‌ای داشته برای بدن مفید می باشد این ماده غذایی به عنوان یک آنتی بیوتیک شناخته شده که خاصیت ضد ویروس و ضد قارچ دارد یکی از مشخصات سیر خشک بسته بندی بوی عطر خاص آن می باشد.

یکی دیگر از مشخصات این محصول ارگانیک و درجه یک تسکین درد دندان می باشد برای درمان عفونت های تنفسی بهترین گزینه بوده و می‌تواند به عنوان مسکن عمل کند. این ماده غذایی مفید برای رنگ سفید می باشد و مزه خاص و دلچسبی دارد سیر درجه یک برای درمان درد معده و یبوست یک گزینه عالی و ایده آل محسوب می شود.

یکی دیگر از مشخصات و خاصیت های این میوه جلوگیری و بروز از سرطان است این ماده غذایی برای رشد مو و درمان تب و سردرد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول گزینه عالی برای درمان فشار خون بالا می باشد و همچنین در پایین آوردن کلسترول خون خیلی موثر است.

سیر درجه یک به دلیل خاصیت دارویی عالی که دارد سیستم ایمنی بدن را به خوبی تقویت نموده و از بدن در مقابل ورود انواع ویروس ها و میکروب ها جلوگیری می کند. مهم ترین مشخصات سیر بسته بندی نوع بسته بندی مرغوب و مناسب آن می باشد این محصولات به گونه‌ای بسته بندی شده که در بهترین و مرغوب ترین کیفیت می باشد.

قیمت خرید سیر خشک بسته بندی

قیمت خرید سیر خشک بسته بندی قیمت خرید سیر خشک بسته بندی با توجه به کیفیت و مرغوبیت این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد اگر میخواهید از قیمت این محصول در مطلع شوید می توانید با مراجعه به وبسایت ما تمامی قیمت های به صرفه و مناسب این محصول را مشاهده نموده و طبق سلیقه خود بهترین و مرغوبترین نوع سیر خشک بسته بندی را در حجم های متفاوت دریافت و خریداری نمایید.

چنانچه قصد خرید سیر خشک مرغوب بسته بندی را دارید می توانید فقط با یک تماس این محصول را به صورت بسته بندی انتخاب نموده و با قیمت مقرون به صرفه و مناسبی تمام ویژگی‌ها و مزیت‌های این محصول بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید