کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / فروشگاه عرضه سیر خشک صادراتی

فروشگاه عرضه سیر خشک صادراتی

سیر خشک صادراتی با طعمی عالی و خاص در مرکز تولید این محصول عرضه می شود. این تولیدات بسیار مغذی و پر فروش می باشند. سیر خشک تازه سالم و خوش طعم می باشد. صادراتی بوده و یک ماده اولیه برای صنایع غذایی محسوب می شود. این محصول غنی از املاح بوده و نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها را دارد.

فروشگاه عرضه سیر خشک صادراتی

مشخصات سیر خشک صادراتی

مشخصات سیر خشک صادراتی مشخصات سیر صادراتی خشک شامل تازگی سالم بودن مرغوب بودن درشت بودن خوشمزه و خوش عطر بودن می باشد. این سیرها دارای پوسته خارجی کاملا سالم می باشد.

فواید سیر خشک برای درمان عفونت زنان بسیار عالی و تاثیر گذار می باشد. دستگاه تناسلی بانوان به علت باز بودن مجرا نیاز به مراقبت داشته و در صورت بروز عفونت و خارش و بوی بد نیاز به توجه و درمان دارد. سیر دارای ترکیبات ضد قارچی و ضد باکتریایی قوی بوده و همانند یک میکروب کش باقدرت زیاد عمل می کند. باعث درمان بوی بد واژن و سیستم تناسلی شده و عفونت را به طور کامل از بین می برد.

سیر غنی از مواد معدنی و ویتامینه بوده و باعث تقویت پوست بدن می شود. زمانی که از سیر برای تهیه غذا استفاده می شود تمامی عفونت ها و میکروب ها را نابود می سازد. این ماده گیاهی سرشار از انزیم های قوی و فعال می باشد. باعث پاکسازی بدن از تمامی مواد سمی میکروبی و عفونت زا خواهد شد. این محصولات گیاهی به دلیل دارا بودن ویتامین بسیار عالی و با ارزش از نظر اقتصادی می باشند و در طب سنتی طرفداران بسیاری دارند.

توزیع سیر خشک صادراتی

توزیع سیر خشک صادراتی بازار خرید و فروش و توزیع سیر خشک فله فوق العاده پر رونق می باشد. این تولیدات کاملا ایرانی بوده و جزو مرغوب ترین رشته ها می باشد. طعم فوق العاده عالی دارند و بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشند. سیر خشک فله یک برند معتبر و ارزشمند و قابل اعتماد می باشد. این محصول جزو اصلی ترین مواد غذایی در سبد غذایی خانوار می باشد. این محصول به بسیاری از کشور ها صادرات می گردد.

فروشندگان این ماده غذایی با توجه به عرضه مستقیم این محصول تخفیف های بسیار ویژه ای را جهت خرید برای مشتریان در نظر دارند. کیفیت این ماده غذایی تایید شده توسط سازمان غذا و دارو بوده و در سطح بالایی از لحاظ کیفی قرار دارد. دارای تمامی شاخصه های استاندارد بهداشتی بوده و یک کالای تجاری در سطح بین الملل می باشد.

این محصول دارای توزیع کاملا نظارت شده بوده و دارای قیمتی مناسب در بازار داخل می باشد. به دلیل استفاده فراوان در صنایع غذایی یک ماده اولیه تاثیرگذار در تولید شناخته می شود. در صورت خرید این محصول از سراسر کشور می توانید با ارتباط با تولید کننده اصلی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید