کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشگاه عرضه سیر درجه یک

فروشگاه عرضه سیر درجه یک

سیر درجه یک توسط صادر کننده این محصولات به بسیاری از کشور های خارجی ارسال می شود. این سیرها بسیار پر فروش در بازار های بین المللی بوده و در کشور روسیه بسیار پر فروش و پر رونق می باشد. این ماده مغذی خواص درمانی فوق العاده ای داشته و از پوکی استخوان ها و شکستگی آنها پیشگیری می کند. باعث سلامتی انسان شده و بار بیماری ها را کاهش می دهد.

فروشگاه عرضه سیر درجه یک

راهنمای انتخاب سیر درجه یک

راهنمای انتخاب سیر درجه یک جهت انتخاب سیر درجه یک مرغوب و خوشمزه بایستی به نکات بسیاری از جمله تازگی و مرغوبیت آن اشاره کرد. همچنین طعم آن بسیار مهم بوده و یک سیر تازه و خوشمزه بایستی طعم خوبی داشته باشد. سیر باکیفیت جزو درشت ترین ها بوده و همچنین بافت سفید و نرمی دارد. خوردن آن پس از غذا باعث هضم و تقویت بافت داخلی روده می شود. سیر رسیده دارا بافتی نرم بوده و پوسته رویی آن سالم است.

پوسته آن را می توان به طور کامل جدا کرد و رنگ سفید و زیبای سیر را مشاهده نمود. این نوع محصول به راحتی نصف شده و خوردن آن بسیار راحت می باشد. از دیگر نکات مهم در انتخاب سیر درشت بودن آن می باشد. سسر های درشت کیفیت و طعم بهتری دارند نرم تر هستند و به بافت دندان آسیب کمتری وارد می سازند. غنی از اسیدهای چرب مفید بوده و جهت تقویت روده و معده بهترین انتخاب می باشند.

درمان ناباروری: زوجین جوانی که با وجود درمان های دارویی بسیار از نبود فرزند رنج می برند دیگر نگران نباشند زیرا با خوردن این ماده مغذی بدن انها تقویت شده و مواد معدنی لازم را دریافت میکند. این ماده غذایی از بروز کیست در تخمدان ها پیشگیری می نماید.

درمان یبوست: مصرف این ماده غذایی به دلیل داشتن فیبر فراوان باعث برطرف نمودن زخم و التهابات گوارشی شده و اجابت مزاج را راحت می کند.

قیمت خرید سیر درجه یک

قیمت خرید سیر درجه یک بازار توزیع و تولید سیر بسیار پر رونق بوده و این سیر ها جزو باکیفیت ترین ها می باشند. صادراتی هستند و قیمت مناسبی دارند. فروش انواع سیر در تمامی شهرها در حال انجام بوده و این کالا نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور و در تمامی استان ها دارا می باشد. جزو برترین نوع طعم دهنده ها هستند و هرگز دچار افت کیفیت نخواهند شد. قیمت خرید سیر مرغوب بسیار عالی می باشد.

تجارت این کالا در کشور های اطراف سبب فروش این محصول و رونق اقتصادی آن در بازار بین المللی گشته است. با توجه به عرضه مستقیم این محصولات و فروش بی نظیر تولید کنندگان این کالای تجاری شرایط ویژه ای را جهت فروش برای خریداران در نظر دارند. صادر کننده این محصول بهترین و مرغوب ترین محصولات را با کیفیتی فوق العاده جهت فروش در بازار داخلی با قیمتی مناسب و ارزان عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید