کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشگاه عرضه سیر مروارید همدان

فروشگاه عرضه سیر مروارید همدان

سیر به عنوان یکی از محصولات کشاورزی و در خانواده پیازها شناخته شده است که طبع گرم آن و خواص درمانی که این محصول دارد باعث شده آن را به شکل های مختلف مورد استفاده قرار می دهند و بازار پر رونقی را هم به خود اختصاص داده است. سیر مروارید همدان به عنوان نوعی از سیر با کیفیت همدان در مقادیر انبوه تولید می شود، فروشگاه عرضه سیر مروارید همدان سیر را در درجه کیفیت های متفاوت به صورت تر و خشک به روش های مختلف مستقیم و غیر مستقیم عرضه و پخش می کند.

فروشگاه عرضه سیر مروارید همدان

مشخصات سیر مروارید همدان

مشخصات سیر مروارید همدان هر وقت اسم از سیر برده می شود ذهن مصرف کنندگان این محصول به طرف سیر مروارید همدان خطور می‌کند چون از لحاظ کیفیت و مرغوبیت و خواص درمانی و ماندگاری بالا در ایران حرف اول را می زند. از مشخصات سیر مروارید همدان به موارد زیر می توان اشاره کرد :

  • ظاهر سفید و درشت مانند این سیر از مشخصه های اصلی این محصول است.
  • سیر مروارید همدان با توجه به نوع آب و هوایی همدان نسبت به دیگر سیر ها بوی تندتری دارد.
  • کیفیت و ماندگاری سیر همدان به خاطر شرایط آب و هوایی و خاک مناسب زمین آن نسبت به سیر مناطق دیگر بالا تر است.
  • بیشترین صادرات سیر از کشور ما ایران به کشورهای های مختلف از سیر همدان است چون بالاترین درجه کیفیت را به خود اختصاص داده است.

سیر همدان با این که کیفیت و ماندگاری بالایی دارد اما برای مدت زمان طولانی تر نگهداری از آن، سیر را به صورت پودر و همچنین به روش اسلایس شده خشک می کنند که در این صورت بیشتر می توان آن را نگه داری و مورد استفاده قرار داد.

قیمت سیر مروارید همدان

قیمت سیر مروارید همدان قیمت سیر همدان بسته به درجه کیفیت آن، و روش عرضه کردن آن در جاهای مختلف متفاوت می‌باشد اما در کل قیمت نوع خشک شده و پودرسیر و…. با توجه به تولید انبوه این محصول مناسب می‌باشد.

خرید این محصول به روش مستقیم و بدون واسطه به طور عمده باعث شده است که دست افراد واسطه و دلال کوتاه شود و شما با قیمت مناسب تری آن را از تولید کنندگان اصلی سیر مروارید همدان خریداری و مورد استفاده قرار بدهید. همچنین قیمت سیر برای مناطقی که تولید کننده سیر هستند مناسب تر است چون هزینه های اضافی همچون هزینه حمل و نقل از آن کثر می شود.

برای اطلاع از وضعیت قیمت سیر به خاطر نوسانات حاکم بر بازار می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید تا ضمن اطلاع از وضعیت قیمت این محصول در درجه کیفیت های متفاوت در انواع مختلف آن نوع مورد نیاز خود را سفارش و خرید بزنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید