کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشگاه پودر سیر صادراتی در تهران

فروشگاه پودر سیر صادراتی در تهران

فروشگاه پودر سیر صادراتی در تهران همیشه و در هر شرایطی به مرغوبیت بالا و قیمت مناسب اهمیت ویژه و خاصی می دهد به همین دلیل توانسته رضایت بیش از ۹۰ درصد مشتریان را به خوبی جذب کند. پودر سیر برای سلامتی بسیار مفید است چون تمام خواص درمانی سیر تازه در آن وجود دارد و همین باعث شده جایگاه بسیار مهمی در برنامه غذایی مردم پیدا کند.

 فروشگاه پودر سیر صادراتی در تهران

بهترین نوع پودر سیر برای صادرات

بهترین نوع پودر سیر برای صادرات بهترین نوع پودر سیر برای صادرات باید دارای مشخصات زیر باشد:

  • از بهترین سیر های تازه و مرغوب تهیه شده باشد.
  • عطر و بوی سیر تازه را بدهد.
  • فاقد از ناخالصی باشد.

خرید بهترین نوع پودر سیر به دلیل خاصیت های فراوانی که دارد بازار گرمی پیدا کرده است به عنوان نمونه باعث بالا رفتن متابولیسم بدن می شود که این باعث می گردد سیستم عصبی بدن تحریک گردد و ترشح هورمون آدرنالین افزایش یابد و سوخت و ساز بدن بالا برود و موجب کاهش وزن شود.

پودر سیر دارای پتاسیم، منیزیم، فولیک اسید، ویتامین های گروه ب و ویتامین ث است دافع باکتری ها و ویروس ها می باشد چون خاصیت ضد باکتری و ضد عفونی کنندگی دارد برای پیشگیری از انواع سرطان ها و پیری زودرس بهترین گزینه می باشد چون خاصیت آنتی اکسیدانی و آنتی بیوتیکی دارد.

برای کاهش درد مفید می باشد باعث رقیق شدن خون می شود و از لخته شدن خون جلوگیری می نماید خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش می دهد به رشد موها کمک می کند و چون خاصیت ضد قارچی دارد برای تولید شامپوهای گیاهی استفاده می شود و مانع از رشد قارچ برای روی پوست می گردد.

به درمان حالت تهوع، خستگی، سرگیجه و سردرد کمک می کند به هضم غذا و رفع یبوست کمک خواهد کرد برای درمان معده درد بهترین گزینه می باشد سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و همین ها باعث شده اند صادرات سیر فله رونق فراوانی پیدا کند که صادرکنندگان باید اصول صادرات این محصول را یاد بگیرند تا بتوانند فروش بالایی را کسب کنند.

ویژگی پودر سیر با کیفیت چیست؟

ویژگی پودر سیر با کیفیت چیست؟ ویژگی های پودر سیر با کیفیت شامل گزینه های زیر می شوند:

  • عطر و طعم واقعی سیر را می دهد‌‌.
  • پودر سیر باکیفیت ایرانی بعد از آسیاب شدن حالت چسبندگی پیدا می کند.

حال که با ویژگی های پودر سیر باکیفیت آشنا شده اید بهتر است در مورد موارد مصرف پودر سیر هم اطلاعاتی را کسب کنید به عنوان نمونه برای تهیه سس گوجه فرنگی استفاده می شود برای خوش طعم کردن بسیاری از غذا ها کاربرد دارد با دیگر ادویه ها می توانید آن را ترکیب کنید و برای پخت بسیاری از غذا ها از آن استفاده نمایید.

پودر سیر دارای ترکیبات، مواد مغذی و مواد معدنی فراوانی می باشد که می توان به ویتامین C، فیبر، آهن، کلسیم، سابونین، پروتئین و سولفور و آلیسین اشاره کرد. برای تهیه پودر سیر ابتدا پوست سیر های تازه را جدا می کنند سپس آن ها را می شویند تا خشک شوند و پس از این که خشک شده اند آن ها را آسیاب می کنند برای خشک کردن سیر از روش های مختلفی استفاده می شود به عنوان نمونه در مقابل اشعه خورشید و یا در هوای آزاد می توانید سیرها را خشک کنید و یا می توانید به وسیله حرارت سیر ها را خشک نمایید و پس از خشک شدن، آن ها را آسیاب کنید.

مرکز عرضه پودر سیر صادراتی در بازار ایران

مرکز عرضه پودر سیر صادراتی در بازار ایران مرکز عرضه پودر سیر صادراتی در بازار ایران همیشه و در هر شرایطی از بازار پر رونقی برخوردار می باشد چون بدون واسطه مرغوب ترین پودر سیر را در اختیار مشتریان می گذارد علاوه بر این مزیت های فراوان پودر سیر باعث شده مرکز عرضه پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • همیشه در دسترس می باشد و به راحتی می توانید در تمام فصول از آن مصرف کنید.
  • ارزش غذایی سیر تازه را دارد.
  • شما می توانید بدون درد سر و با صرفه جویی در زمان و انرژی از آن مصرف کنید چون بر خلاف سیر تازه نیازی به پاک کردن آن نیست.
  • از بو گرفتن فضای خانه و دست جلوگیری می نماید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پودر سیر ارزان قیمت

سبزیجات در انواع مختلف به صورت تازه و خشک وارد بازار های خرید و فرش می شوند و این مواد تامین کننده بخش بزرگی از نیازهای بدن تمام افراد و انسان ها هستند، سیر یکی

پاسخی بگذارید