کشت و صنعت تابش
خانه / گرانول پیاز /  فروش گرانول پیاز سرخ شده

 فروش گرانول پیاز سرخ شده

 فروش گرانول پیاز در کشور توانسته است جایگاه خوبی را در سبد غذایی مردم به دست آورده است که از آن در تهیه انواع غذا مانند پیتزا استفاده شود قیمت این محصول با توجه به هزینه تولید و پرورش آن و همچنین سطح کیفی آن متفاوت است. مصرف گرانول پیاز سرخ شده برای افرادی که نمی توانند این گیاه را به صورت طبیعی و خام استفاده کنند می تواند بسیار مفید واقع شود مواد مورد نیاز بدن آنها را تامین نماید. 

 فروش گرانول پیاز سرخ شده

استفاده از گرانول پیاز روی پیتزا

استفاده از گرانول پیاز روی پیتزا

گرانول پیاز روی پیتزا تواند باعث طعمی بی نظیر و خوشمزه در آن شود بنابراین بسیاری از افراد علاقمند به استفاده از گرانول پیاز در تهیه پیتزا هستند استفاده از این ماده خوشمزه که به عنوان چاشنی غذا استفاده می شود طعم هر غذایی را بی نظیر می کند.

پیاز خام برای پوست، مو، کلیه و مثانه مناسب است. پیازهای پخته شده برای افراد مبتلا به روده ضعیف، ملین و ماده غذایی مناسبی هستند. البته سرخ کردن پیاز سنگین‌تر خواهد بود، مگر اینکه زیاد سرخ کنید و کمی روغن مصرف کنید. مانند سیر، پیاز ضد عفونی کننده است، از تجمع پلاکت جلوگیری می‌کند و از تجزیه فیبرین (ترومبوس) جلوگیری می‌کند. 

یکی از ویژگی‌های پیاز این است که وجود فسفر باعث تقویت فعالیت ذهنی می‌شود.پیاز همچنین مناسب برای کسانی که از آپنه خواب رنج می‌برند و خیلی زود بعد از مصرف می‌خوابند. 

پیاز برای کودکان محروم و افراد مسن آسیب پذیر مناسب است. برای جلوگیری از خونریزی بینی می‌توانید چند قطره سرکه را روی پیاز رنده شده بریزید و آب آن را در بینی خود فشار دهید تا از خونریزی جلوگیری شود. 

پیازها لثه‌ها را تقویت کرده و صورت را روشن می‌کنند. پیاز سرشار از ویتامین‌های a، b و c است و همچنین حاوی آهن، آهک، فسفر، پتاسیم، سدیم، گوگرد، ید، سلنیوم، سیلیس و قند است که به طور مستقیم جذب بدن می‌شوند. پیاز حاوی گوگرد است و بنابراین ضد عفونی است. هنگامی که گوگرد وارد جریان خون و ریه‌ها می‌شود، با عفونت‌های تنفسی مانند آسم، برونشیت و آنفولانزا مبارزه می‌کند.

پیازهای خام، پخته شده یا سرخ شده از لخته شدن خون در عروق جلوگیری کرده و از حمله قلبی و سکته مغزی نیز پیشگیری می‌کنند. پیاز می‌تواند کلسترول و چربی خون را کاهش داده و از لخته شدن خون در عروق جلوگیری کند. پیاز می‌تواند خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش دهد. هضم چربی در هنگام خوردن پیاز با غذاهای چرب به خصوص در مهمانی‌ها و مسافرت اتفاق می‌افتد.  

برای استفاده خارجی، پیازهای پخته شده سوختگی و بواسیر را تسکین می‌دهند. پمادهای ساخته شده از پیاز خام رنده شده، وقتی در قسمت تحتانی شکم قرار می‌گیرند، به عبور ادرار کمک می‌کنند و هنگامی که روی پیشانی قرار می‌گیرند، سردردهای شدید را تسکین می‌دهید.

  سوزش پوست پیاز سردردهای میگرنی شدید را تسکین می‌دهد و تبخالی را که تازه شروع شده است از بین می‌برد. برگهای تره فرنگی عمدتا در بهار یافت می‌شود و سرشار از ویتامین c است. پیاز تقریباً تمام خواص سیر را در درمان فشار خون بالا، دیابت، بیماری کرم و غیره دارد.  

مصرف پیاز پخته شده باعث ایجاد لطافت مزاج می‌شود. پیاز پخته شده بی‌اختیاری ادرار را درمان می‌کند و یک داروی عالی برای ادرار است. مصرف پیاز پخته شده به هر شکلی به رفع اختلالات روانی کمک می‌کند. مصرف پیاز سرکه به تقویت هضم، زردی، طحال و استفراغ صفراوی کمک می‌کند.  

 مصرف پیاز و سرکه به تقویت هضم، زردی، طحال و استفراغ صفراوی کمک می‌کند. وجود ترکیبات گوگرد ۲۲ پیاز از تجمع پلاکت‌ها جلوگیری می‌کند و از ترومبوز شریانی جلوگیری می‌کند.

  آب پیاز برای درد دندان مفید است. برای تسکین درد، باید آب پیاز را روی دندان‌های خود بریزید و مدتی آن را نگه دارید. این کار را می‌توان با پنبه انجام داد.

 

برای خلاص شدن از صدا در گوش‌های خود، پنبه را در یک پیاز خیس کنید و آن را در گوش خود قرار دهید. صدای گوش‌های شما فوراً ناپدید می‌شود. خوردن پیاز خام در روز باعث خستگی شما می‌شود و اعصاب شما را تسکین می‌دهد.  

برای درمان یک دست ترک خورده، پیاز تازه را رنده کرده و به مدت ۱۲ دقیقه آنها را با دست مالش دهید. این کار را دو بار در روز انجام دهید تا ترک دستتان بهبود یابد. برای درمان تورم و التهاب بدن، ۲ پیاز را رنده کرده و ۱ لیتر شیر جوشیده ریخته، ۲۴ ساعت باید بماند تا خنک شود، سپس  روزانه ۳ لیوان  را صاف کرده و بنوشید.

 

برای درمان نیش زنبورها و مگس‌ها، پیاز تازه را رنده کرده و به عنوان پماد به عنوان پماد در ناحیه گزیده استفاده کنید. پس از مدتی تورم فروکش می‌کند. از روش فوق همچنین می‌توان برای درمان جوش استفاده کرد. پیاز رگ‌های خونی را گشاد می‌کند و فشار خون را پایین می‌آورد زیرا در موادی مانند پروستاگلاندین‌ها وجود دارد.

پیاز حاوی مخمر مناسب برای هضم نشاسته است. لازم به ذکر است هضم پوست نازک که برگهای پیاز را پوشانده است بسیار دشوار است و هنگام مصرف باید جدا شود. پیازها اشتها آور هستند و ناراحتی‌هایی مانند نفخ را کاهش می‌دهند. برای جلوگیری از تصلب شرایین از پیاز نیز استفاده می‌شود. سازمان بهداشت جهانی استفاده از پیاز را برای درمان نارسایی عروقی در سالمندان توصیه می‌کند. 

 پیاز برای دیابت مفید است زیرا حاوی انسولین گیاهی است، بنابراین به افراد مبتلا به دیابت آسیب نمی‌رساند. پیاز حاوی دیاستاز است که غده اشکی را تقویت می‌کند و دستگاه گوارش را تقویت می‌کند. این مواد در اثر گرما از بین می‌روند. بنابراین، پیازهای پخته شده بر توانایی جنسی و هضم غذا تأثیر نمی‌گذارند و باعث ایجاد اشک نمی‌شوند. بو کردن آب پیاز به ویژه پوست آن برای  افراد ضعیف باعث کاهش تشنج  شده و بسیار مفید است.

به طور کلی می‌توان گفت که استفاده از پیاز برای همه افراد مفید است اما برای افرادی که دچار حساسیت نسبت به این گیاه هستند و مصرف آن توصیه نمی شود همچنین برای آن دسته از بیمارانی که دچار مشکلات خاصی هستند استفاده با تأیید و نظارت پزشک موجب می‌شود تا در سلامتی آنها تاثیر بیشتری داشته باشند و تایید پزشک برای آنها ضروری است.

انواع بسته بندی پیاز خشک گرانولی و خلالی

گرانول پیاز از بهترین و عمده ترین محصولاتی است که در زمینه تولید محصولات خانگی و غذایی تامین می شود بنابراین می توان گفت که یکی از از انواع مهم تولید شده این محصول در قالب گرانول و پودر برای تهیه غذایی خوشمزه است ویژگی مهمی که برای محصولات می‌توان در نظر گرفت بالا بودن سطح کیفی و قیمتی آن است که می‌تواند بسیار در خرید آن موثر واقع شود.

بسته بندی پیاز خشک گرانولی از مهمترین کارهایی است که باید با استفاده از دستگاه های مجهز به روز شده انجام شود و تمامی موارد بهداشتی در تولید و تهیه آن رعایت شود این محصولات به این روش می‌توانند وارد بازار شده و در سبد غذایی مردم قرار گیرد. 

انواع بسته بندی شده این محصول در ظرفیت های مختلف انجام گرفته است و در اختیار مشتریان عزیز قرار داده شده تا بتوانند با خیالی آسوده محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

ارزش بالای پیاز پوست بنفش

ارزش بالای پیاز پوست بنفش

پیاز پوست بنفش حاوی رنگدانه گیاهی بسیار با کیفیتی به نام کوئرستین است. این در کاهش فشار خون بالا و جلوگیری از انسداد رگ های خونی موثر است. پوست پیاز همچنین دارای خواص ضد سرطانی، ضد قارچی و ضد باکتریایی است. خطر ابتلا به بیماری هایی مانند مشکلات قلبی عروقی، سرطان روده بزرگ، چاقی، دیابت نوع ۲ و مشکلات روده و معده را کاهش می دهد.

روشهای مختلفی برای استفاده از خواص پوست پیاز وجود دارد، می توان آن را شستشو داد و خشک کرد، سپس در آب جوشانده و به عنوان محلول سرشار از تونیک و آنتی اکسیدان ها قبل از خواب مصرف کرد،

 پیازها نیز اثر آرام بخش دارند و به کاهش بی خوابی در افراد کمک می کنند.  به عنوان یک پادزهر قدرتمند، می تواند آلاینده ها را از بدن خارج کند و الیاف موجود در آن باعث تقویت دفع و تنظیم آن (phc) می شوند و از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کنند. لازم به تاکید و توصیه است که زنان باردار و شیرده نباید تحت هیچ شرایطی از پوست پیاز در رژیم غذایی خود استفاده کنند و خود پیاز را مصرف کنند تا از خواص آن بهره مند شوند. 

کرمان بهترین استان برای پروش پیاز در ایران

پروش پیاز در ایران بیشتر در نواحی گرمسیری انجام می‌شود و در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان و کرمان از فعالیت خوبی در این زمینه برخوردار می باشد که از آن به عنوان یکی از بهترین استان‌ها برای پرورش پیاز یاد می شود و توانسته جایگاه خوبی را در تامین نیازهای داخلی کشور به دست آورد.

همچنین کیفیت آن به گونه‌ای است که نیازهای تولیدی داخلی را برطرف کند و می‌تواند محصولات خود را صادر کند و به عنوان قطب تولید و پرورش سیب زمینی و پیاز در کشور شناخته شده و اقتصاد خوبی را در این زمینه به دست آورده است.

 گفتن این نکته ضروری است که توجه بیشتر به این استان سبب می‌شود تا قدرت موفقیت آنها در زمینه کشاورزی بیشتر شده و به لحاظ کیفی و کمی رشد خوبی داشته باشد، پیاز های تولید شده در این شهر از بهترین نوع پیاز ها می باشد که متناسب با هوای گرم و خشک رشد یافته و در اختیار سایر شهرهای کشور نیز قرار می گیرد.

برای استان کرمان باید تمهیدات خوبی را اندیشید تا بتوانند بسیار موفق تر عمل کنند. با تلاش کشاورزان این منطقه محصولات بسیار خوب و با کیفیتی به دست مردم کشور می رسد تا بتوانند به راحتی از خواص و فواید بی نظیر آن استفاده نمایند.

ویتامین و مواد موجود در پیاز

ویتامین و مواد موجود در پیاز

پیاز نه تنها برای تهیه غذا مورد استفاده قرار می گیرد ، بلکه از خواص دارویی نیز برخوردار است و می تواند به عنوان دارویی عالی برای درمان بیماری ها استفاده شود. ویتامین های پیاز  بسیار است و سرشار از ویتامین B ، سرشار از سیترات ، فسفات استات ، نیترات ، ترکیبات گوگرد ، نمک های کلسیم ، سدیم ، پتاسیم ، ید ، سیلیس و برخی از انواع قند است.

ترکیب شیمیایی پیاز نیز مورد توجه است و روغنهای اساسی و سولفیدهای آلی در پیازها یافت می شوند. فلس برگ پیاز حاوی کاتچول و اسید پروتوکوکیک است. پیاز در واقع انسولین گیاهی است. پیاز نازک گوشتی پیاز ، فلاونوئیدها و سایر قندها را تأثیر می گذارد که بر باکتری های گرم مثبت و گرم منفی تأثیر مثبت دارد.

پیازها حاوی اسیدهای فنلیک و ترکیبات قند هستند. علاوه بر پروتئین های فوق کلسیم ، فسفر ، آهن ، پتاسیم ، ویتامین نیامین ریبوفلاوین ، ویتامین c و نیاسین وجود دارد. از نظر علمی پیازها حاوی سینوسهای آلی و موادی به نام پروستاگلاندین ها هستند که هر دو خاصیت ضد التهابی ، ضد تب و آنتی بیوتیک دارند.

۱۰۰ گرم پیاز خام ، ۵۹ کالری ، ۴۰ میلی گرم کلسیم ، ۷۲ میلی گرم آهن ، ۱۷٫۵ میلی گرم ویتامین A ، ۲ میلی گرم ویتامین C ، ۱۲٫۶ میلی گرم قند ، پروتئین ۱٫۸ میلی گرم ، ۸۴٫۳ میلی گرم آب و ۶۰ میلی گرم فسفر
ترکیب اسانس پیاز نیز از ترکیب اصلی اسانس پیاز خام ، آلیل پروپیل دی سولفید است. آب پیاز تازه کمی ضد باکتری است. از روی پوست پیاز مواد موثره ای به نام کوئرستین و اسید گلیکولیک دریافت می شود.

تقویت استخوان ها با مصرف پیاز

تقویت استخوان با پیاز راه کارهای مهم طب سنتی می باشد و امروزه بسیاری از دانشمندان به این امر مهم دست پیدا کردند که مصرف پیاز می‌تواند تا حد زیادی مانع از بروز هرگونه بیماری استخوانی شود. درواقع خوردن پیاز در جلوگیری از پوکی استخوان مؤثر است. زیرا پیاز با جلوگیری از تخلیه مواد معدنی سلول های استخوانی ، به ویژه کلسیم ، از پوکی استخوان جلوگیری می کند، به تازگی ترکیباتی را شناسایی کرده اند که از ریزش استخوان و پوکی استخوان در پیاز جلوگیری می کند. این ماده برای جلوگیری از کاهش مصرف مواد مصرفی ، به ویژه همه سلولهای استخوانی بسیار مؤثر است.

خاصیت پیاز خام بهتر است یا گرانول پیاز

خاصیت پیاز خام بهتر است یا گرانول پیاز

خاصیت پیاز خام بهتر است خاصیت پیاز خام بسیار زیاد است اما گرانول پیاز تهیه شده از آن در صورتی که در شرایط بسیار خوب و مناسبی تهیه شده باشند نیز دست کمی از خواص اصلی آن ندارد به طور کلی می توان گفت که استفاده از پیاز به هر شکلی مفید است.

بعضی از افراد به دلایلی نمی‌توانند پیاز را به صورت خام مصرف کند بنابراین خوردن گرانول آن در غذا و به صورت پخته شده برای آنها بهتر است و می تواند مواد مورد نیاز بدن آنها را تامین کند ضروری است که بعضی از افراد به خوردن پیاز حساسیت و آلرژی دارند بنابراین می‌توانند با مراجعه به پزشک و مشورت ایشان در صورت تایید از این گیاه پر مصرف خوراکی به راحتی استفاده کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید