کشت و صنعت تابش
خانه / ادویه جات / قیمت خرید پودر سیر ۱۰۰ گرمی از تولید کنندگان معتبر

قیمت خرید پودر سیر ۱۰۰ گرمی از تولید کنندگان معتبر

پودر سیر از خشک و آسیاب کردن حبه های سیر به دست می‌آید. این ماده غذایی ارزشمند را می‌توان در اغلب غذاها به کار برد که طعم دهنده خوبی برای غذاها می‌باشد. پودر سیر مرغوب، از سیرهای سالم و با کیفیت و در بسته بندی‌های متنوع تولید می‌شود. برای اطلاع از قیمت خرید پودر سیر ۱۰۰ گرمی از تولید کنندگان معتبر، شما عزیزان به راحتی می‌توانید محصولات ما را مشاهده و بررسی کرده و قیمت پودر سیر ۱۰۰ گرمی را با نازلترین نرخ‌ و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

قیمت خرید پودر سیر 100 گرمی از تولید کنندگان معتبر

مرغوب ترین پودر سیر خانگی در بازار

مرغوب ترین پودر سیر خانگی در بازار مرغوب ترین پودر سیر خانگی در بازار با استفاده از سیرهای سالم درجه یک و ارگانیک به دست می‌آید و از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طعم بی نظیری به غذاها می‌دهد. پودر سیر خانگی مرغوب عطر و بوی خوبی دارد و به مدت طولانی از آن می‌توان استفاده کرد بدون اینکه خاصیت و عطر و طعم خود را از دست بدهد.

پودر سیر مرغوب عاری از هر گونه مواد افزودنی یا آرد یا نمک می‌باشد و یکدست و بدون تکه های بزرگ سیر بوده و کاملا خالص است. همچنین پودر سیر مرغوب تازه بوده رنگ روشن و شفافی دارد و فاقد رنگ کدر یا قهوه‌ای و سوخته است که این موارد نشانه نامرغوب بودن پودر سیر است و کیفیت آن را پایین می‌آورد.

مرغوب ترین نوع پودر سیر خانگی در بازار علاوه بر مصارف داخل کشور، مورد استقبال کشورهای همسایه قرار گرفته و به خاطر کیفیت بی‌نظیری که دارد مراحل ترخیص کالای صادراتی را زودتر طی و اخذ کرده و به صورت عمده و خرد و با قیمت مناسبی صادر می‌شود.

مرغوب ترین پودر سیر خانگی را می‌توان از مراکز معتبر خریداری نمود چون در شرایط کاملا بهداشتی و مناسب و در جای خشک و خنک نگهداری می‌شود و نمونه‌های درجه یک و سالم را به دست خریداران می‌رسانند.

انواع بسته بندی پودر سیر در بازار براساس وزن

انواع بسته بندی پودر سیر در بازار براساس وزن پودر سیر به دو روش خانگی و صنعتی تولید می‌شود که در روش خانگی پس از شستشو و پاک سازی سیرهای سالم را با توجه به میزان مصرف خانواده خشک کرده و آسیاب نموده و به پودر سیر تبدیل می‌کنند، در روش صنعتی نیز طی مراحل پاکسازی و آماده‌سازی، سیرها را با کمک دستگاه‌های کوره مانند خشک کرده و با کمک دستگاه‌های مجهز پودر می‌کنند.

در کارخانجات تهیه پودر سیر به میزان زیادی پودر سیر و در بسته بندی‌های متنوع تولید می‌شود. بسته بندی پودر سیر بر اساس وزن متفاوت بوده و از وزن های کمتر مانند ۷۵ گرمی تا ۵۰۰ گرمی و یا به صورت فله‌ای بسته بندی می‌شود. تمامی مراحل تهیه پودر سیر با رعایت کامل نکات بهداشتی انجام می‌شود.

انواع بسته بندی پودر سیر در بازار بر اساس وزن، با توجه به نیاز بازار عرضه می‌شود که وزن های کمتر برای مصارف خانوار مناسب بوده و وزن های بیشتر برای مصارف رستوران‌ها، فست‌فود ها و غیره به خاطر میزان مصرف زیادی که دارد کارآئی بهتری دارند. بسته بندی مناسب سبب حفظ کیفیت سیر شده و خواص آن را به خوبی نگه می‌دارند و همچنین از آلودگی های محیطی حفاظت کرده و به راحتی قابل حمل و نقل و جا به جایی می‌شود.

مرکز فروش پودر سیر ۱۰۰ گرمی در بازار

مرکز فروش پودر سیر 100 گرمی در بازار شرکت‌های مختلفی در زمینه تهیه و تولید پودر سیر در بسیاری از نقاط کشور کار مشغول به کار می‌باشند و آن را در بسته بندی‌های مختلف به بازار مصرف ارائه می‌کنند و هر کسی می‌تواند با مراجعه به مرکز فروش پودر سیر ۱۰۰ گرمی در بازار را یافته و خریداری نماید.

شرکت‌های فعال در زمینه تهیه و پخش پودر سیر، محصولات خود را به طور عمده و خرد عرضه می‌کنند و نحوه‌ی فروش به صورت اینترنتی یا حضوری انجام می‌شود که خریدار با توجه به شرایط خود پودر سیر مرغوب و درجه یک را خریداری می‌نماید، هدف اصلی این شرکت‌ها علاوه بر جلب رضایت خریدار، رونق بازار مصرفی این محصول با ارزش و برندسازی بهتر آن در سطح جهانی می‌باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پودر سیر مرغوب در سطح کشور

پودر سیر با کیفیت عالی در کشور ما تولید می شود و این محصول را می توان با قیمت بسیار مناسب از بهترین فروشندگان خریداری نمود که به صورت تازه و در بسته بندی های من

پاسخی بگذارید