کشت و صنعت تابش
خانه / گرانول موسیر / قیمت گرانول موسیر همدان

قیمت گرانول موسیر همدان

گرانول موسیر به علت اسیاب نشدن و اینکه فرم و ساختارش تغییری پیدا نمیکند(یعنی به صورت پودری در نمی اید) طعم موسیر را با خود به همراه دارد و ان را حفظ می کند.این ماده ی غذایی با استفاده از دستگاه های اتومات ساخته شده و بسیار بهداشتی و سالم می باشد.

موسیر یکی از معروف ترین محصولات همدان می باشد و در سراسر ایران طرفداران زیادی دارد

اگر شما جز ان دسته از ادم ها هستید که طعم ملایم و خنک موسیر را به سیر ترجیح می دهید و از ان به عنوان چاشنی و طعم دهنده در ماست،سالاد و انواع غذا ها استفاده می کنید؛ گرانول موسیر همدان بهترین انتخاب برای شماست.

قیمت گرانول موسیر همدان

طرز نگهداری گرانول موسیر

طرز نگهداری گرانول موسیر طرز نگهداری گرانول موسیر و استفاده از ان بسیار مهم و حائز اهمیت است به همین دلیل در ادامه به ان می پردازیم:

برای استفاده از گرانول موسیر باید ابتدا ان در مقداری اب خیس کرد و پس از مدتی که در اب ماند ابکشی کرده و به ماست یا غذای مورد نظر خود اضافه کرد.دلیل خیس کردن گرانول موسیر این است که پودر نشده و ذرات موسیر کاملا سالم هستند به همین علت کمی از طعم تیز موسیر تازه را با خود به همراه دارد ما با خیس کردن و سپس ابکشی کردن ان طعم مطبوع تر و ملایم تری از ان به دست خواهیم اورد.این چاشنی خوش مزه در ایران و البته خارج از کشور طرفداران زیادی دارد که باعث شده حجم زیادی از تولید این محصول به صادرات اختصاص یافته است.

برای نگهداری گرانول موسیر باید توجه داشته باشیم‌ که محل نگداری اش باید کاملا خشک و بدون رطوبت و همچنین خنک باشد. همچنین باید حتما در یک ظرف در بسته قرار بگیرد تا در مجاورت هوای ازاد نباشد.به این منظور یخچال میتواند بهترین گزینه برای نگداری گرانول موسیر باشد.اگر شرایط نگداری این محصول را در یخچال ندارید باید جای مناسب دیگری را پیدا کنید که خشک وخنک باشد، برای مثال ممکن است محل نگهداری حبوبات در صورتی که این دو ویژگی را داشته باشد مناسب باشد.

فروشگاه عرضه گرانول موسیر همدان

فروشگاه عرضه گرانول موسیر همدان عرضه گرانول موسیر همدان در یکی از بهترین فروشگاه های این شهر هم به صورت فله ای هم به صورت جداگانه و کمتر به فروش می رسد‌.بیشتر فروش فله ای این محصول مربوط به صادرات ان به کشور های خارج می باشد.

تمامی دوست داران گرانول موسیر همدان میتوانند به فروشگاه ما مراجعه کرده یا به صورت اینترنتی خرید خود را ثبت نمایند.چنان چه مایل به خرید فله ای این محصول باشید می توانید به مدیریت فروش فروشگاه مراجعه کرده و سفارش خود را انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید