کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / محل فروش سیر تازه درشت

محل فروش سیر تازه درشت

سیر تازه درشت در ایران جز محصولاتی است که برداشت آن به بیش از صد هزار تن می رسد. برای انتخاب سیر تازه و درشت بستگی به شرایط آب و هوای مختلف، باید در فصل مناسب و در زمین مناسب کشت شود. ارائه کننده سیر به صورت عمده ای عرضه می شود. به خاطر مصرف بالایی که سیر دارد برای مصارف داخلی و صادراتی خلا بزرگی است که بتوان با خیالی آسوده سیر تازه را پیدا کرد.

محل فروش سیر تازه درشت

راهنمای انتخاب سیر تازه

راهنمای انتخاب سیر تازه افراد زیادی سیر را به عنوان یک چاشنی یا طعم دهنده غذا می شناسند. سیر یک دارویی شفا بخش بوده و خواص فراوانی برای جسم انسان دارد.

سیر تازه در دو نوع به فروش می رسد:

۱٫سیر سفید

۲٫سیر قرمز

فروش انواع سیر صادراتی در ایران و در گروه کشاورزی سودا سه پیاز انجام می پذیرد. انواع سیر را می توان با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کرد. سیر در کیفیت پایین برای پودر کردن استفاده می کنند.

برای انتخاب بهتر از سیر باید در منطقه ی سردسیر و سردتر در عمق های بیشتر به دنبال بهترین سیر گشت. باید سیر را در دمای اتاق در ۶۰ درجه فارنهایت نگهداری کنیم تا بتوانیم به درستی از آن استفاده کنیم. باید سیری را انتخاب کنیم که تازگی و طراوت خاصی داشته باشد. سیر را می توان در طعم غذاها و یا داروها استفاده کرد. باید سیر را به صورت خام استفاده کرد چرا که ماده ای به نام الیسین در آن وجود دارد که با حرارت از بین می رود. سیر خام نیز دارای ویتامین C است که اگه پخته شود ویتامین خود را ازدست می دهد.

ارائه کننده سیر تازه درشت

ارائه کننده سیر تازه درشت ارائه سیر تازه درشت درجه یک هدف های مختلفی دارد که مهمترین هدف آن عرضه و فروش محصول و ارائه آن و در اختیار قرار دادن خریدار می باشد.

اگر به داخل بازار برای خرید و فروش سیر تازه مراجعه کنید با انواع سیر که بصورت سیر خام، سیر ترشی، سیر پاک شده و نمونه های دیگر عرضه می شود.

سیر پاک شده یا فاقد پوست و بدون خار وخاشاک یکی از بهترین نمونه های است که می توان در بازار خریداری کرد. سیر پاک شده به دلیل نبود آلودگی محیطی از محبوبیت خاصی چشم گیر است. با خرید عمده سیر بدون پوست و پاک شده متقاضیان می توانند از قیمت کمتری برخوردار شوند.

پیاز ایران را به دلیل کیفیت بالا ومقرون به صرفه برای ارائه به کشورهای اروپایی و اسیایی می توان صادر کرد. اگر بخواهیم سیر را صادرات کنیم به ۳ شکل به فروش می رسد که عبارتنداز: سیر تازه، سیر خشک، پودر سیر که این ۳ شکل در دو رنگ متناسب با سفارش شما قابل ارائه است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید