کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / محل فروش سیر تازه همدان

محل فروش سیر تازه همدان

تولید سیر تازه همدان در کشور رتبه اول را دارد، نه تنها در سطح کشور بلکه صادرات سیر تازه از همدان به سایر کشور های دیگر هم صورت میگیرد از جمله این کشور ها مانند کشور های اروپایی وکشور های حوزه خلیج فارس و… میباشند. سیر به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد محبوبیت بسیار زیادی هم نیز دارد به طوری که امروزه سیر در اکثر غذا های ایرانی موجود هست و از آن در بیشتر مصارفشان استفاده میکنند. سیر آن قدر خواص دارد که دانشمندانمان بیش از۷۰داروی از آن استخراتج کرده اند و در بیماری هایی مثا آسم و… استفاده میشود.

محل فروش سیر تازه همدان

مشخصات سیر تازه چیست؟

مشخصات سیر تازه چیست؟ سیر یکی از ارزشمند ترین مواد غذایی است که مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش فشار خون، کاهش التهاب، سلامت قلب و… مشود. البته باید توجه داشته باشیم سیر را به اندازه و مقدار لازم در غذا و مصرف خام استفاده کنیم چرا که مصرف بیش از حد آن ممکن تداخلاتی در بدن ایجاد کند.

همانطور که میدانید سیر دارای خواص بسیار زیادی است که این خواص بیشتر در سیر های با کیفیت و تازه موجود هستند. اما برای اینکه خواص سیر را حفظ کنیم و آن را تازه نگه داریم باید چه کارهایی انجام دهیم؟

سیر هنگام خورد شدن دارای ماده ای به نام الیسین فتوشیمیایی میشود که این ماده یک ضد قارچ و ضد میکروب بسیار قوی است. اما این ماده تا یک روز در سیر خورد شده میماند و همچنین گرما باعث از بین رفتن آن میشود. پس برای حفظ این ماده ارزشمند و استفاده مقوی از آن ،بهتر است سیر را پس از خورد شدن طی چند دقیقه استفاده و مصرف کنید تا از دیگر خواص سیر هم نیز بهرمند شوید .

دقت کنید هنگام خرید سیر برای تشخیص تازه بودن آن میبایستی سیر را داخل بسته بندی پلمپ خریداری کنید و اینکه پسته و غلاف سیر آسیب ندیده باشد. از دیگر مشخصات سیر تازه این است که محکم و سفت باشد، یعنی وقتی آن رابین انگشتانمان فشار میدهیم مرطوب و لطیف نباشد. هنگام خرید سیر وقتی غلاف سیر را بر میدارید باید غلاف روی دستتان سنگینی کند و اینکه سبک نباشد.

برای تازه نگه داشتن سیر باید آن را در مکانی خنک که دمای آن حدود ۱۵ تا ۱۸ درجه سانتیگراد است نگه داریم و از آن جایی که خواص سیر در گرما از بین میرود در مسیر تابش نور خورشید نیز نباشد. اندکی رطوبت و گردش هوا برای اینکه سیر تازه بماند خوب است و اینکه سیر پس از خارج شدن از غلافش بیشتر از چند روز دوام نمی آورد و بهتر است برای بهرمند شدن از خواص بسیار زیاد و ارزشمند سیر تازه آن را در طی چند روزی که از غلاف خارج میکنید استفاده کنید.

ارائه کننده سیر تازه همدان

ارائه کننده سیر تازه همدان همانطور که قبلا هم زکر شد سیر تازه همدان یکی از مرغوب ترین سیر های تولید شده میباشد و در مقایسه با سایر استان ها سیر تازه همدان رتبه اول را دارد. شرکت زرین از جمله ارائه کننده سیر تازه در استان همدان میباشد که سیر مرغوب و باکیفیت را در بسته بندی های مختلف به سراسر کشور و همچنین به سایر کشور ها صادر میکند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید