کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / مراکز توزیع سیر خشک

مراکز توزیع سیر خشک

سیر خشک محصولی پر استفاده می باشد که از آن برای تهیه ترشی و یا به عنوان طعم دهنده در برخی از غذاها استفاده می کنند و دارای تاثیرات دارویی فراوانی هم می باشد و از این نظر بازار خرید آن همیشه با تفاضای بالا همراه است.

در مراکز توزیع سیر خشک همیشه نوع مرغوب این محصول از طریق روش های مستقیم و غیر مستقیم به نقاط مختلف توزیع می شود که همواره آن را با قیمتی عمده هم عرضه می کنند.

مراکز توزیع سیر خشک

راهنمای انتخاب سیر خشک

راهنمای انتخاب سیر خشک انتخاب سیر خشک نیازمند دقت فراوانی می باشد و با وجود این که کیفیت های متنوعی از آن در بازار موجود است پس شایسته است که قبل از خرید توجه کافی داشته باشیم تا نوع مرغوب آن را انتخاب کنیم.

سیر خشک شده باید خالی از رطوبت باشد چرا که وجود رطوبت در آن هم عاملی تهدید کننده برای کیفیت آن می باشد هم این که موجب افزایش وزن سیر و در نتیجه قیمت آن می شود پس لازم است که به این موضوع توجه داشته باشیم.

بهتر است که از توخالی نبودن سیر هم اطمینان حاصل شود زیرا سیر خشک شده در اثر گذشت زمان کم کم مرغوبیت خود را از دست می دهد و پوک می شود پس لازم است که در هنگام خرید با لمس آن توسط انگشتان دست از پر و سالم بودن آنها مطمئن شویم.

هر چه رنگ پوست سیر سفیدتر باشد برای انتخاب شدن بهتر است و بسته به سلیقه خود می توانید خوشه های کوچک یا درشت آن را انتخاب کنید البته سایز سیر نیز در تعیین قیمت آن تاثیر دارد.

وجود بسته بندی می تواند از کیفیت سیر محافظت کند پس همیشه نوع بسته بندی آن را از مراکز معتبر خرید کنید و در نهایت قیمت سیر هم عاملی است که باید به آن دقت داشته باشیم.

استعلام قیمت سیر خشک

استعلام قیمت سیر خشک استعلام قیمت سیر خشک شده عمل راحتی می باشد که می توان از هر نقطه ای از کشور آن را از طریق مراجعه حضوری و یا غیر حضوری انجام داد نکته ای که وجود دارد این است که قیمت این محصول به شدت تحت تاثیر کیفیت و میزان تولید سالانه آن دارد بنابراین قیمت آن دائما در حال تغییر می باشد.

همچنین قیمت این محصول به روش عرضه شدن آن هم بستگی دارد و واضح است که قیمت خرید آن به روش مستقیم در مقدار عمده خیلی مناسب تر محاسبه می شود لذا با وجود این همه عامل اثرگذار نمی توان قیمت ثابتی برای آن در طولانی مدت عنوان کرد اما در شرایطی که میزان تولید زیاد باشد در هر صورت با قیمتی ارزان عرضه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید