کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مراکز تولید سیر تازه همدان

مراکز تولید سیر تازه همدان

این روزها مراکز تولید سیر تازه همدان این محصول را با بهترین بسته بندی و کیفیت عالی در اوزان مختلف تولید و عرضه می کنند. سیر همدان یکی از مرغوب ترین سیر های تولید شده در کشور می باشد که از عطر و طعم بسیار خوبی برخوردار است. در این شهر به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد و خاک حاصلخیز انواع سیر با کیفیتی درجه یک کشت و پرورش می یابد.

مراکز تولید سیر تازه همدان

انتخاب سیر تازه همدان

انتخاب سیر تازه همدان در هنگام خرید و انتخاب سیر تازه همدان باید علاوه بر مناسب بودن قیمت به کیفیت، نوع بسته بندی، ویژگی های ظاهری آن نیز توجه کنید. سیر تازه درجه یک عاری از هرگونه خرابی و آفت زدگی می باشد همچنین اندازه ای درشت و رنگی مناسب دارد، این محصول عاری از ضایعات می باشد و به بهترین شکل تمیز و سورت شده است و بسته بندی استاندارد و مناسبی دارد. سیر تازه عطر و بوی مطبوعی دارد و دارای رنگی سفید است و به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می شود همچنین دارای ارزش غذایی بالایی است.

سیر تازه دارای خواص درمانی فراوانی برای بدن می باشد و مصرف آن در درمان مشکلات تنفسی مانند آسم، سرفه، سرماخوردگی و سینوزیت و .. بسیار مفید است و باعث کاهش فشار خون بالا می شود همچنین در کنترل و تنظیم قند خون نیز مؤثر می باشد و دارای خاصیتی ضد سرطان است. این محصول به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

عرضه کننده سیر تازه همدان

عرضه کننده سیر تازه همدان امروزه بازار عرضه و فروش انواع سیر تازه همدان به دلیل کاربرد فراوان و مرغوبیت بسیار داغ می باشد و دارای مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور است که اکثر آنها این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب تهیه می کنند. یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده سیر تازه با بهترین کیفیت و قیمتی مطلوب همین شرکت می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها مشتری را برای خریدی بهتر و آسان تر یاری می دهند.

امروزه بهترین سیر تازه در استان همدان تولید می‌ شود و در این منطقه به دلیل دارا بودن شرایط اقلیمی مساعد و خاک حاصلخیز مرغوب ترین سیر کشت و پرورش می یابد. سیر پس از برداشت از مزارع باید برای فرآوری و بسته بندی راهی شرکت تولیدی شود و در آنجا بوسیله دستگاه های مدرن و اتوماتیک به خوبی تمیز شده و ضایعات و ناخالصی ها از آن جدا می شود و پس از آماده شدن در بسته های استاندارد و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید