کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مراکز تولید سیر سفید تازه

مراکز تولید سیر سفید تازه

سیر یک گیاه دارویی با قدمت هزار ساله است که روز به روز با شناخت بیشتر خواص دارویی آن، مصرف سیر نیز بالا می ‌رود و به این ترتیب تولید سیر سفید در حال افزایش است، مراکز تولید سیر سفید تازه این محصول را به شکلی ارگانیک تولید می نمایند، به این ترتیب می‌توان گفت که با خرید از این مراکز تولید آن هم به شکل مستقیم می توان با صرف زمانی اندک بهترین محصول را تهیه کرد.

مراکز تولید سیر سفید تازه

مشخصات سیر سفید تازه

مشخصات سیر سفید تازه

  • سیر سفیدی که به شکل تازه در بازار های ایرانی ارائه می شود مشخصات ویژه ای دارد و یکی از آن ها این است که این سیر ها دارای پوسته کاملا سفید رنگی می باشند و حبه ها در درون بوته سیر به صورت جدا از هم بوده و رنگی مایل به سفید دارند و هر چه از مدت زمان کاشت آن ها گذشته باشد سیر ها به زردی مایل می شوند که از این طریق می توان اسیر های کهنه را نسبت به تازه تشخیص داد.
  • از دیگر مشخصات سیر تازه این است که کاملاً سفت و ترد بوده و همچنین صاف و یکدست می باشد، در حالی که سیر های کهنه اندکی چروک برداشته و از طرفی ظاهر نرمی نیز دارند و در مواقعی نیز ممکن است که سیر ها به طور کامل له و فاسد شده باشند.
  • یک سیر تازه بوی تند و تیزی دارد به طوری که با ایجاد کوچک ترین برش در حبه های سیر بوی آن به طور کامل در فضا پخش می شود و هرچه تازه ‌تر باشند سرعت انتشار بدی آن ها نیز بیشتر بوده و تند و تیز تر است، به طوری که با مصرف آن دهان و گلو می سوزد.

عرضه کننده سیر سفید تازه

عرضه کننده سیر سفید تازه عرضه کننده سیر سفید تازه تامین کننده برتر این نوع محصول کشاورزی در کشور بوده و انواعی از سیو های کاشته شده در شرایط ارگانیک را به شکل بسته بندی و کاملاً تمیز شده به دست مشتریان می رساند گفتنی است که تمامی ضایعات سی و از آن جدا و سپس عرضه می شود.

عرضه سیر سفید توسط این عرضه‌کننده برتر هم به صورت حضوری بوده و هم به صورت آنلاین انجام می شود و از آن جایی که خرید های آنلاین یکی از بهترین روش ها برای خرید سیر های درجه یک با هزینه ارزان تر است، بسیار مورد استفاده قرار گرفته و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات ارگانیک هستند می ‌توانند با خود عرضه کننده از طریق شماره تماس های درج شده تماس حاصل کرده و سپس محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید