کشت و صنعت تابش
خانه / سیر پاک شده / مراکز تولید سیر پاک شده

مراکز تولید سیر پاک شده

سیر یک خوراکی از طبقه غلات می باشد که در کنار سفره ایرانیان نیز مخاطب خاص خود را دارد و از آن در کنار غذا استفاده می کنند .

همچنین از سیر پاک شده در بسیاری از محصولات گوشتی از قبیل سوسیس و کالباس و همچنین در بسیاری از خوراکی ها مانند چیپس و ترشی استفاده می شود . از آنجایی که پوست کندن سیر یک امری طاقت فرساست و همچنین باعث کثیف شدن محیط خانه و بو گرفتن دستان و دهان می شود .

مراکز تولید سیر پاک شده

مشخصات سیر باکیفیت چیست؟

مشخصات سیر باکیفیت چیست؟ معیارهای زیادی برای مشخص کردن کیفیت سیر وجود دارد که مشخصات سیر باکیفیت را به ترتیب برای مشخص کردن اصالت سیر نام می بریم :

۱_ سیری که در نواحی خشک و گرم کشت می‌شود دارای بوی تندتری می باشد که هر چه بوی سیر تندتر باشد نشان دهنده فواید و خاصیت های بیشتر آن می باشد از این رو است که سیر های کشت شده در همدان دارای بوی تندتری و همچنین طعم تند تری می باشد که همچنین خواص بسیار بیشتری نیز نسبت به سایر سیر های دیگر دارد اما سیر های کشت شده در نواحی شمالی کشور و شهرهای شمالی چون که با رطوبت کشت شده اند دارای بوی ملایم تری هستند که در نتیجه خواص و فایده های کمتری دارند .

۲_ بر روی سیر با کیفیت و اصیل هیچگونه ضرب دیدگی و خوردگی بر روی پوست یا خود سیر وجود ندارد و همچنین هنگامی که پوست کنده میشود دارای رنگی سفید و روشن میباشد این رنگ نباید سبز یا زرد باشد چرا که این تغییر رنگ نشان از بی کیفیت بودن این سیر می باشد .

همچنین برای این خواص بی نظیر سیر می‌توان به خواص زیر اشاره کرد :

۱_ سیر اصل با داشتن ترکیبات گوگردی و ضدعفونی کننده می تواند سیستم ایمنی بدن را افزایش دهد و در کم تر مبتلا شدن به بیماری ها کمک کند .

۲_ خاصیت ضد عفونی کننده سیر باعث درمان سرماخوردگی یا آنفولانزا می شود از این رو می‌توان در هنگام سرماخوردگی از سیر برای درمان خود استفاده کرد .

۳_ همچنین از سیر برای خنثی کردن نیترات موجود در بعضی از مواد غذایی مانند سوسیس و کالباس استفاده می کنند زیرا که عنصر های داخل سیر و نیترات موجود در مواد غذایی واکنش داده و در نهایت محصولی خنثی از نظر شیمیایی به وجود می آورند .

همچنین برای از بین بردن بوی بدی که پس از خوردن سیر در دهان باقی می ماند از خوراکی های همچون جویدن نعناع و ریحان و خوردن قهوه و قرار دادن چای خشک در دهان استفاده کرد .

عرضه کننده سیر پاک شده

عرضه کننده سیر پاک شده عرضه سیر پاک شده همدان یکی از بهترین سیر های موجود در بازار سیر می باشد این سیر نسبت به سایر سیر های دیگر دارای خواص و فواید بیشتری می باشد و همچنین از این سیر بیشتر به عنوان استفاده های دارویی استقبال می شود این سیر را می‌توان از فروشگاه های متفاوت در سطح کشور و فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کرد .

امید است با توجه به شیوع ویروس کرونا و ترافیک های حمل و نقلی تا حد امکان برای خرید و سفارش های خود از خروج از خانه خودداری کرده و بیشتر از سفارش های آنلاین استقبال کنیم .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید