کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مراکز خرید سیر گل

مراکز خرید سیر گل

سیر گل یکی از فرآورده های بسیار خوشمزه و محبوب سیر می باشد. اگر مایل به خریداری سیر گل با کیفیت و مرغوب همدان می باشید می توانید از طریق مراکز معتبری که به صورت تخصصی در زمینه سیر و ترشی فعالیت می نمایند، اقدام فرمایید. امروزه این مراکز هم به صورت اینترنتی و هم به شکل حضوری فعالیت می نمایند. خرید به صورت اینترنتی می تواند در شناسایی دقیق محل فروش سیر گل اصل و مرغوب همدان کمک فراوانی نماید.

مراکز خرید سیر گل

ماندگاری سیر گل چقدر است؟

ماندگاری سیر گل چقدر است؟ محبوبیت ترشی سیر گل در بین مردم از دیرباز تا به اکنون همواره باعث تولید روزافزون آن در بازارهای مختلف شده است. تولید این محصول به دو صورت سنتی (خانگی) و صنعتی (کارخانجات) که در زمان برداشت سیر یعنی همان اردیبهشت ماه انجام می پذیرد. از نظر مرغوبیت و کیفیت بسیاری از افراد روش سنتی یا همان خانگی را می‌پسندند به این دلیل که در روش صنعتی در کارخانجات تولیدی، در زمان فرآیند تولید مقداری مواد افزودنی و اسانس به آن اضافه می شود.

ماندگاری سیر گل به طور تقریبی و میانگین هفت تا یازده سال می باشد. هرچقدر این فرآورده سیر کهنه تر شود خواص و ویژگی های آن بیشتر از قبل می شود، به طوریکه ترشی سیر گل هفت ساله یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع سیر گل می باشد از جهت اینکه دارای خاصیت فوق العاده درمانی بالا می باشد.

به طور کل می‌توان گفت که نگه داری و حفظ سیر گل کار سختی نیست و ماندگاری آن لازمه چند نکته ساده می باشد که بیان می کنیم. از جمله اینکه استفاده از ظروف پلاستیکی و شیشه ای شفاف بهترین گزینه برای نگه داری آن می‌باشد لذا از استفاده از ظروف مسی برای سیر گل به شدت پرهیز گردد. همچنین اینکه نگه داری سیر گل در مقابل آفتاب مشکلی در فرآیند تولید آن نمی گذارد اما نظر به این است که در حد امکان از قرار دادن آن در مقابل نور مستقیم جلوگیری شود.

محل فروش سیر گل

محل فروش سیر گل لازم به ذکر است که همانطور در ابتدا بیان گردید جهت خریداری سیر گل با شناسایی محل و مراکز اصلی تولید فرآورده های سیر اقدام به خریداری و سفارش آن ها نمایید تا علاوه بر اطمینان از محصول باکیفیت و مرغوب نیز از صرف هزینه های اضافی به واسطه های که در فروشگاه‌ها عرضه محصول می نمایند نیز جلوگیری نمایید.

خرید از مراکز معتبر و تخصصی فروش فرآورده‌های سیر می تواند راهنمای جامعی برای آشنایی با انواع سیر گل، لیست قیمت آن ها، شناخت و آگاهی یافتن از نوع مرغوب آن ها برای خریداران و مصرف کنندگان باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید