کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مراکز فروش سیر اسلایس شده

مراکز فروش سیر اسلایس شده

سیر اسلایس شده یکی از فراورده های گیاه پر خاصیت سیر است که کاربرد های فراوانی دارد. این شکل از سیر به دلیل سهولت در نگهداری و استفاده طرفداران زیادی دارد. از سیر اسلایس شده در غذاهای مختلف به عنوان یک چاشنی وطعم دهنده ی فوق العاده استفاده می شود.

سیر خشک اسلایس شده دارای انتی اکسیدان می باشد که برای جلوگیری از ابتلا به برخی ازبیماری ها مثل سرطان مفید است. باعث کاهش کلسترول خون می شود و همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و باعث کاهش استرس نیز می شود. این فراورده با ذاِئقه ما ایرانی ها بسیار هماهنگ است و ساکن شمال کشور به دلیل رطوبت و هوای شرجی از سیر و فراورده های ان زیاد استفاده می کنند. سیر مناطق با اب و هوای گرم و خشک پر خاصیت تر است مثل سیر همدان که بوی تندی دارد.

مراکز فروش سیر اسلایس شده

راهنمای انتخاب سیر اسلایس شده

راهنمای انتخاب سیر اسلایس شده ووسیر اسلایس شده ماندگاری بیشتری نسبت به سیر تازه دارد. شما هم می توانید سیر اسلایس شده ی بازاری تهیه کنید و یا اینکه در منزل تهیه کنید. برای درست کردن در منزل مقداری سیر مرغوب تهیه کنید، که معمولاً سیر همدان در بین سیر هایی که در ایران کشت می شوند، مرغوب تر است. ابتدا پوست آنها را کاملا بگیرید و در مرحله ی بعد آنها شست و شو دهید. اجازه دهید سیر ها کاملاً خشک شوند.

سپس آنها را به صورت ورقه های نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم برش دهید. سپس روی یک پارچه نخی تمیز بچینید(توجه داشته باشید که اسلایس ها نباید روی هم قرار بگیرند که از کپک زدگی جلوگیری شود.) آنها را به مدت یک هفته در نور مستقیم افتاب قرار دهید، یا اینکه از باد پنکه استفاده کنید. سیر اسلایس شده همچنین در بازار به صورت فله ای و بسته بندی شده در دسترس می باشد نکاتی که هنگام انتخاب سیر اسلایس شده باید بدانید این است که به رنگ سیر ها دقت کنید. رنگ سیر نباید کدر باشد.

سیری که مدت زیادی از خشک شدن آن گذشته رنگی کدر دارد و عطر و طعم خود را از دست داده و احتمالا خواص چندانی هم ندارد. سیر اسلایس شده ی مرغوب و تازه دارای رنگی روشن می باشد. به تمیزی اسلایس ها دقت کنید. اگر سیر ها قبل از برش شسته نشده باشند، بهداشتی نیستند. با در نظر گرفتن این نکات می توانید انتخاب سیر اسلایس شده ی خوبی داشته باشید.

قیمت خرید سیر اسلایس شده

قیمت خرید سیر اسلایس شده سیر اسلایس شده به دو صورت بسته بندی شده و فله ای در بازار عرضه می شود که بسته بندی ها در وزن صد گرم تا یک کیلوگرم میباشد. کارخانه های موادغذایی خشک کردن سیر را با دستگاه های پیشرفته انجام می دهند که نوع بسته بندی آن بهداشتی تر می باشد. قیمت خرید سیر اسلایس شده در حال حاضر حدوداً کیلویی هفتاد هزار تومان می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید