کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مراکز فروش سیر حبه عمده

مراکز فروش سیر حبه عمده

سیر حبه خاصیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل استفاده از آن در سرتاسر نقاط کشور انجام می شود، مراکز فروش این نمونه سیر حبه را در بازار های داخلی کشور به روش‌ های گوناگونی می فروشند و هر کدام از این روش ها نیز قیمتی متفاوت را ایجاد می کند اما قبل از آشنایی با روش های فروش این سیر ها ابتدا به این نکته دقت کنید که این سیر ها ابتدا در بسته بندی قرار می گیرند و سپس سیر حبه عمده با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

مراکز فروش سیر حبه عمده

مشخصات سیر حبه مرغوب

مشخصات سیر حبه مرغوب آشنایی با مشخصات سیر حبه ای باعث می شود تا متقاضیان بتوانند به راحتی این نمونه سیرها را خریداری کرده و با کیفیت ترین نوع آن ها را استفاده کنند، اصولا مشخصات سیر در تشخیص کیفیت آن ها تاثیر می گذارد همچنین باعث می شود تا متقاضی از خرید خود اطمینان کامل را حاصل کند و در ادامه به مشخصات این سیرها اشاره می شود.

سیر حبه ای از یک لایه سفید رنگ برخوردار است که این لایه باعث می شود تا خود سیر از آلودگی ها در امان باشد، سیر پاک حبه ای که در بسته بندی قرار می گیرد این لایه را ندارد زیرا خود پاکیزه است و بسته بندی نیز از آلودگی جلوگیری می کند اما این لایه سفید رنگ به صورت طبیعی درون سیر را احاطه کرده و وجود آن در سیر تازه ضروری است.

یکی دیگر از مشخصه های مهم این سیر ها که در انتخاب آن ها تاثیر می گذارد سالم بودن حبه های سیر است زیرا بعضی مواقع حبه های سیر در زمان خشک کردن یا حمل و نقل آسیب می بیند و پلاسیده می شود یا رنگ آن سیاه می شود و توصیه می شود این نمونه حبه های سیر را خریداری نکنید زیرا مصرف حبه های شیر آسیب دیده توصیه نمی شود.

ارائه کننده سیر حبه عمده

ارائه کننده سیر حبه عمده ارائه کنندگان معتبر این نمونه سیر حبه ای را ابتدا در بسته بندی های مخصوصی قرار می دهند و سپس بسته بندی ها را به بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سرتاسر نقاط کشور ارائه می دهند، اصولا ارائه این نمونه سیر حبه ای با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارند به طور عمده و خرده انجام می شود و ارائه عمده آن ها نیز سبب کاهش قیمت نهایی این نمونه سیرها می شود.

ارائه سیر حبه عمده به صورت مستقیم و اینترنتی نیز انجام می شود و در این روش هزینه های حمل و نقل و تعداد واسطه ها به حداقل می رسد و این عامل مهم نیز سبب کاهش قیمت نهایی سیر حبه ای می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید