کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مراکز فروش سیر علفی عمده

مراکز فروش سیر علفی عمده

سیر این محصول تند و مفید به اشکال مختلف از جمله سیر علفی همراه با ساقه های بلند سبز و علفی وارد بازار شده است ، از این رو نام آن نیز به دست آمده است. در برخی از مناطق کشور مانند همدان ، سیر گیاهی درست می شود و به آن سیر تازه می گویند زیرا هنوز خشک نشده و سیر خشک شده به حبه تبدیل نشده است. اکنون ، پس از پرسیدن قیمت سیر گیاه اصلی ، می توانید به صورت عمده سفارش دهید. از این رو برای خرید می توانید به مراکز فروش سیر علفی عمده شرکت ما مراجعه کنید.

مراکز فروش سیر علفی عمده

خواص سیر علفی چیست؟

خواص سیر علفی چیست؟ خواص سیر علفی سیر که در دسته سبزیجات قرار دارد ، محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان به دست آورده است و افراد کمی هستند که به این محصول که از یک سو طعم تند و آتشین سیر دارد و هزار و یک علاقه ندارند. ویژگی های دیگر از سوی دیگر ، محبوبیت آن روز به روز افزایش یافته است.

با این حال ، یکی از اشکال این محصول که تعداد زیادی خریدار را به خود جذب می کند ، سیر گیاهی است که در اوایل بهار وارد بازار می شود و بسیاری از مردم آن را به حبه سیر خشک ترجیح می دهند چرا؟ و کمتر تند است در زیر می خواهیم به خواص سیر گیاهی اشاره شده در بخش زیر نگاهی بیندازیم: سیر علفی دارای ساقه های سبز بلند است که قسمتهای سبز آن قابل خوردن است.

قسمت اول این محصول سفید است که رنگ اصلی سیر است ، بقیه سبز است. این سیر قابلیت خوردن تازه را دارد و به عنوان ادویه استفاده نمی شود ، اما بیشتر با غذاهای اصلی مصرف می شود. البته هرچه میزان قرمزی سیر گیاهی در قسمت اول این محصول بیشتر باشد ، سیر بالغ و تندتر است. سیر بهاری طرفداران زیادی دارد و برخلاف سیر خشک که تندتر است ، با معده سازگارتر خواهد بود ، که باعث ناراحتی معده در برخی افراد می شود و بنابراین برخی از خوردن آن اجتناب می کنند.

حال ، اگر تصمیم گرفته اید سیر فله سفارش دهید ، می توانید همان محصول را انتخاب کرده و برای تهیه آن ، کافی است برای خرید سیر فله مانند این مرکز به مرجع برتر مراجعه کنید ، در این صورت محصول فوق را دریافت خواهید کرد. می توانید آن را تازه ، سالم و با قیمت مناسب در زمان کمتر تهیه کنید. کاهش فشار خون: آلیسین سیر باعث شل شدن عروق خونی می شود. بهبود هضم: اسهال را درمان کنید و باکتری های مضر را از بین ببرید.

درمان سرماخوردگی: مصرف حدود ۲٫۵۶ گرم سیر در روز می تواند تعداد روزهای سرماخوردگی یا آنفولانزا را ۶۱ درصد کاهش دهد. سیر به عنوان یک مکمل غذایی به جلوگیری از آنفولانزا و درمان سرماخوردگی کمک می کند. سلامت قلب التیام زخم درمان آکنه و بیماری های پوستی: این آنتی بیوتیک است که به از بین بردن بثورات پوستی ، پسوریازیس ، تبخال و تاول کمک می کند.

پیشگیری از سرطان: خطر ابتلا به سرطان های روده بزرگ ، معده و مری را کاهش می دهد و تولید سرطان زا و تومورهای سینه را کاهش می دهد.درمان آسم: جوشاندن حبه های سیر می تواند درمان جایگزین مناسبی برای آسم باشد. پیشگیری از کبد چرب: سرشار از سیستئین و آنتی اکسیدان است.

کاهش وزن: این گیاه باعث افزایش ترموژنز می شود که به سوزاندن چربی و کاهش سطح کلسترول کمک می کند. سم زدایی: میزان سرب در خون را ۱۹ درصد کاهش می دهد. مراقبت از چشم: سرشار از مواد مغذی مانند سلنیوم ، کورستین و ویتامین C است.

ارائه کننده سیر علفی عمده

ارائه کننده سیر علفی عمده شرکت تولید ما در زمینه ارائه سیر علفی عمده فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوبی به سراسر کشور توزیع و پخش می کند و حتی به کشورهای دیگر هم صادرات می شود از این رو برای خرید می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید