کشت و صنعت تابش
خانه / موسیر / مراکز پخش موسیر اعلا

مراکز پخش موسیر اعلا

موسیر اعلا ، به صورت خام و تازه در مغازه های سبزی فروشی، در کنار سیر و پیاز، دیده می شود و به صورت پودر شده یا خشک، در بسته بندی های مختلف در فروشگاههای عطاری کوچک، زنجیره ای، هایپر مارکت ها، یافت می‌شود. شما می توانید این محصول را به صورت حضوری بخرید و یا به صورت غیر حضوری، یعنی سفارش اینترنتی درب منزل خود تحویل بگیرید.

مراکز پخش موسیر اعلا

راهنمای انتخاب موسیر اعلا

راهنمای انتخاب موسیر اعلا راهنمای انتخاب موسیر به این صورت است که موسیر، به خاطر داشتن بوی ملایم تر و طعم دلنشین تر نسبت به سیر و پیاز معمولاً استقبال کنندگان بیشتری دارد. معمولاً در بیشتر آشپزخانه ها یافت می شود. شما می توانید موسیر را به صورت خام و یا ساطوری شده در برخی از غذاها استفاده کنید.بعضی ها به ماست، پودر موسیر اضافه می کنند که به آن ماست موسیر می گویند،مزه دلنشین و طرفدارانِ زیادی دارد.

موسیر طبع گرم و خشک داردو برای کسانی که طبع گرم دارند مناسب نیست. موسیر مقاوم در برابر میکروب هاست و باعث استحکام استخوان ها و تقویت پوست و مو می شود. با خوردن موسیر، هضم غذا بهتر شده و اشتها آور است. باداشتن انواع ویتامین ها از جمله ویتامین A به عنوان ضد سرطان هم نقش ایفا می کند.

کسانی که در خوردن موسیر زیاده روی می کنند،دچار سوزش سردل ،ریفلاکس معده،واکنش های آلرژیک مثل آسم،و خارش های پوستی می‌شود. مصرف موسیر در مردان باعث تقویت قوای جنسی و سلامت پروستات می شود. موسیر باعث تقویت معده شده و در دفع سنگ کلیه، نقش موثری نیز دارد. کسانی که ناراحتی اعصاب دارند باید از خوردن موسیر خودداری کنند، زیاده روی در خوردن موسیر توسط زنان باردار، باعث سقط جنین می شود.

موسیر به خاطر داشتن آنتی هیستامین، یک داروی طبیعی، برای درمان سرماخوردگی است. خوردن موسیر، به حفظ تناسب اندام کمک می کند و هم در لاغر کردن افراد چاق موثر است.همچنین باعث افزایش دفع ادرار، ترمیم زخم و بهبود درد در بدن می شود. خوردن موسیر برای مقابله با کلسترول خون هم توسط متخصصان تغذیه تجویز می‌شود. ترکیبات گوگردی موجود در موسیر، مانع از رشد تومور، درافرادی که مبتلا به سرطان هستند می‌شود.

عرضه کننده موسیر اعلا

عرضه کننده موسیر اعلا عرضه موسیر اعلا ،به صورت عمده و خرد در مراکز بزرگ تره بار و میوه فروشی ها صورت می گیرد. پودر موسیر اعلا همدان، بسیار ممتاز و با کیفیت است و مشتاقان زیادی برای خرید دارد و به دلیل قیمت مناسبی که دارد هر روز بر خریداران آن افزوده می شود.خوردن موسیر باعث افزایش سوخت و ساز سلول های بدن و در نتیجه افزایش میزان انرژی بدن می‌شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید