کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مرجع خرید سیر تازه اصل

مرجع خرید سیر تازه اصل

سیر تازه اصل که امروزه به خاطر مزایا و فواید بسیار مورد استقبال گسترده ای قرار گرفته است خواص درمانی زیادی دارد این محصول به عنوان طعم دهنده در پخت و پز استفاده می شود و از گذشته تا کنون یک داروی شفابخش و موثر در درمان بسیاری از بیماری ها بوده است.

مرجع خرید سیر تازه اصل

مشخصات سیر تازه اصل

مشخصات سیر تازه اصل در هنگام خرید سیر باید مشخصات سیر تازه را مد نظر داشته باشید همیشه سیرهایی را انتخاب کنید که تازه باشد و درون سیر پوک نشده باشد ،سیرهایی انتخاب کنید که نه سایز خیلی درشت و نه خیلی کوچک داشته باشند و در اندازه های متوسط باشند و این که سیر تازه و مرغوب ترین سیر عطر و طعم بهتری نسبت به انواع دیگر دارد .اگر قصد دارید سیر را برای مدت طولانی تری نگهداری گنید خوب است آن را در یک کاغذ مرطوب قرار دهید و سپس آن را درون یک کیسه پلاستیکی گذاشته و در یخچال نگهداری کنید با این روش کیفیت سیر حفظ شده و برای مدت طولانی تری می تواند سالم بماند و خراب یا پوک نشود.

اما خوب است خواص و مزایای بسیار سیر را بشناسید ،سیر تازه منجر به مواردی همچون :ضد عفونی کننده بدن و دستگاه گوارش ، از بین برنده عفونت های بدن ، گردش بهتر جریان خون در بدن ، تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری های مختلف ، محافظت از قلب و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی و… می شود .یکی دیگر از خاصیت های قابل توجه و بسیار خوب سیر وحود ماده یضد سرطانی به نام پلی فنول است که علاوه بر پیشگیری از سرطان در روند درمان بیماری های قلبی نقش بسیار ویژه ای دارد.

امروزه از سیر فراورده های دیگری نیز تولید می شود مثل سیر سیاه ، سیر خشک و انواع ترشیجات تهیه شده از سیر .

تمامی محصولات گفته شده همچون سیر خاصیت های قابل توجهی دارند اما در بین آن ها خود سیر خام محصول بهتر و طبیعی تری است که می توات به عنوان طعم دهنده غذا استفاده کرد .

بازار فروش سیر تازه اصل

بازار فروش سیر تازه اصل بازار فروش سیر امروزه در ایران پیشرفت قابل توجهی کرده است به طوری که سالانه میزان قابل توحهی سیر از کشور به کشور های همسایه همچون عراق ، آذربایجان و روسیه و.. صادر نی شود .اما تولید کنندگان داخلی اولین هدفشان رفع نیاز های داخلی کشور با صورت قابل توجه و با بهترین کیفیت .امروزه تواید کنندگان این امکان را برای شما فراهم نموده اند که به صورت غیر حضوری از طریق اینترنتی خرید خود را انجام دهید و محصولتان را بدون واسطه و با کمترین هزینه درب منزل دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید