کشت و صنعت تابش
خانه / سیر تازه / مرجع پخش سیر تازه سبز

مرجع پخش سیر تازه سبز

مرجع پخش سیر تازه سبز در راستا با مشتریابی و مدیریت بازار توانسته سود خوبی به دست آورد. خرید سیر همواره یکی از اعضای اصلی سبد خانواده ها می باشد و به دلیل داشتن خاصیت آنتی بیوتیک برای درمان عفونت بسیار مفید است سیر در ایران جز محصولاتی است که میزان برداشت آن در سال به حدود صد هزارتن نیز می رسد. سیر یک گیاه از تیره مارچوبه است و رنگ ها و اندازه های متفاوتی دارد.

مرجع پخش سیر تازه سبز

روش نگهداری سیر تازه سبز

روش نگهداری سیر تازه سبز سیر به عنوان یک گیاهی علفی شناخته شده است که از طعم و عطر بی نظیری برخوردار می باشد و برای تهیه انواع غذا و مواد دارویی استفاده می شود. در هنگام نگهداری آن توجه داشته باشید که هر چه سیر تازه تر باشد زمان نگهداری از آن بیشتر و بالعکس می باشد.

همچنین قبل از خرید توجه کنید پیاز سیر باید دارای پوست خشک کاغذی باشد و هیچ جوانه ای بر روی آن نباشداز خرید سیر های لوسیده شده و سیر های که در یخچال فروشگاه ها نگهداری می شود خود داری کنید و برای نگهداری سیر تازه سبز به مدت طولانی بهتر است آنها را خشک کرده زیرا باعث می شود عطر و طعم آن بیشتر و غلیظ تر شود. همچنین بهتر است بوته های سیر تازه را بشویید و آن به به مدت طولانی در محل تاریک و بدون رطوبت نگهداری کنید.

بهتر است سیر را در دمای محیط نگهداری کنید بیشتر مردم تصور می کنند سیر را باید در یخچال نگهداری کنند که این امر کاملا اشتباه می باشد. در ضمن سرد نگه داشتن و منجمد کردن سیر یک ایده کاملا غلط می باشد که از رشد و کپک زدن سیر پیشگیری می کند.

اگر سیر تازه خرده شده و حبه حبه شده و پوست کنده دارید می توانید آنها را در یک ظرف مناسب در بسته قرار دهید و در یخچال را بگذارید. سیر را می توان در یک پارچه توری یا سبد سیمی، یا کاسه سورخ دار بگذارید و نگهداری کنید.

فروشندگان سیر تازه سبز

فروشندگان سیر تازه سبز فروشندگان سیر تازه همواره با در نظر گرفتن نیاز مشتریان توانسته سود خوبی به دست آورد. این مجموعه بزرگترین مرکز فروش سیر تازه در ایران می باشد و به دو صورت فله ای و بسته بندی به دست مصرف کنندگان عزیز می رسد.

توجه داشته باشید تغییرات محصولات گیاهی نیز نیازمند مراکزی جهت بسته بندی و فروش بهتر می باشند. سیر نیز از این قاعده مثتثنی نبوده و به منظور ارائه بهتر و مطلوبیت بازار بسته بندی و به صورت مختلف توزیع می شود. سیر بیشتر به صورت عمده و فله خریداری می شود و طبیعتا قیمت عمده سیر مناسب تر از خرید آن به صورت دانه ای و بسته بندی های صنعتی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید