کشت و صنعت تابش
خانه / سیر تازه / مرجع پخش سیر تازه پاک شده

مرجع پخش سیر تازه پاک شده

سیر تازه پاک شده همدان به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می شود. این سبزی همچون مرواریدی است که خواص بسیاری دارد و علاوه بر تند و خاص آن که طعم فوق‌العاده‌ای به انواع غذاها و سالادها و حتی نان می بخشد.

مرجع پخش سیر تازه پاک شده

انتخاب سیر تازه پاک شده

انتخاب سیر تازه پاک شده

سیر گیاهی علفی و دائمی بوده که با وجود بی ربط بودنش به گل نرگس از خانواده نرگسیان بوده و با پیاز، تره، مارچوبه، موسیر و پیاز هم خانواده است.
این گیاه پرخاصیت بومی سیبری بوده و بیش از ۵۰۰۰ سال قدمت دارد و بسیاری از گذشتگان ما نیز طعم آن را در غذاهای خود چشیده‌اند و به طوری کلی در نواحی سردسیری بهترین سیر به عمل خواهد آمد.
اکثر خانم‌های کدبانو و خانه دار با سیر همدان آشنا هستند و شاید علت انتخاب بسیاری از افراد برای سیر ترشی و طعم بخشی به غذاها و یا تهیه پودر سیر همین سیر باشد که باید به آنها حق داد چرا که همان طور که در سطور پیش عنوان شد سیر بومی سیبری بوده و در ایران هم همدان آب و هوایی سرد و خشک دارد و همین عامل باعث می شود سیر به عمل آمده بویی تندتر داشته و در عین حال خواص بیشتری دارد.
برای انتخاب سیر تازه بهتر است از آنهایی که کوچک تر هستند و حالت پیازچه ای را دارند تهیه کنید چرا که هر چه سیر بزرگ‌تر شود غلافی که حبه‌های آن را احاطه می کند نیز بیشتر و ضخیم تر می شوند که باعث می شود سیرها به سختی تمیز شوند.
سیر تازه را تا یک هفته در یخچال می توان نگهداری کرد و در صورت مازاد نیاز و یا خرید عمده می توانید اضافه آن را در کیسه های کوچک در فریز نگهداری کنید.
از مهم‌ترین خواص سیر می توان به درمان برونشیت، کنترل فشار خون بالا (البته جایگزین داروهای فشار خون نیست)، سل، اختلالات کبدی، اسهال خونی، نفخ شکم ، قولنج، کرم روده، روماتیسم، دیابت، تب و از بین بردن انواع عفونت‌ها نام برد.

فروشندگان سیر تازه پاک شده

فروشندگان سیر تازه پاک شده

فروشندگان سیر پاک شده به صورت کاملاً بهداشتی و بدون ضایعات این سبزی پر کاربرد و محبوب را به صورت آنلاین عرضه می کنند و کافی است برای خرید آن سری به سایت‌های عرضه کننده سبزیجات و میوه‌جات بزنید و سیر با کیفیت همدان را به صورت عمده و مستقیم با قیمت مناسب تهیه نمایید.
در خرید آنلاین و بی واسطه به دلیل حذف هزینه‌هایی مانند اجاره بهای مغازه، حمل و نقل و غیره قیمت تمام شده محصول پایین تر خواهد بود.
ذکر این نکته لازم است قبل از اقدام به ثبت سفارش از اعتبار و داشتن تاییدیه بهداشت آن اطمینان حاصل فرمایید همچنین می توانید قبل از خرید برای اطلاع از نرخ روز محصول با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و از قیمت روز مطلع شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید