کشت و صنعت تابش
خانه / دسته‌بندی نشده / مرکز فروش پودر سیر خشک در بازار

مرکز فروش پودر سیر خشک در بازار

پودر سیر خشک یکی از محصولات طبیعی به دست آمده از خشک کردن و آسیاب کردن سیر است که حاوی آنتی اکسیدان های بالایی بوده و به اشکال مختلف فله ای و یا در بسته بندی های مختلف وزنی در مراکز خرید و فروشگاه های موجود در سطح شهر با قیمتی درخور بازار به فروش می رسد. مراکز فروش پودر سیر خشک در بازار این محصول را با بالاترین درجه کیفی و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند. این محصول ارگانیک به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز فروش پودر سیر خشک در بازار

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت پودر سیر

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت پودر سیر

پودر سیر یکی از انواع ادویه جاتی است که در صورت عدم دسترسی به تازه این محصول مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر عطر و طعم خاصی که به غذا می بخشد، بر ارزش غذایی آن نیز می افزاید. امروزه سیر را به اشکال مختلف خشک شده، اسلایس شده، پودر و اسیاب شده در مراکز خرید می توان یافت. باید خاطر نشان نمود که عوامل متعددی بر میزان کیفیت و مرغوبیت پودر سیر تاثیر گذار است و چنانچه این محصول از مزاکز معتبر و شناخته شده تهیه شود می توان از درجه کیفی آن مطمان شد.

هرقدر سیر درشت تر و تازه تر باشد، کیفیت پودر سیر تولید شده از آن بیشتر و طبعا قیمت محصول بالاتر خواهد بود. پودر سیر باکیفیت به رنگ سفید مایل به شیری می باشد و در تهیه ان از هیچ گونه ناخالصی و افزودنی های مجاز استفاده نشده است. یکی دیگر از عوامل موثر بر میزان کیفیت این محصول، شرایط نگهداری از آن می باشد. چنانچه پودر سیر در ظروف در بسته و مکانی خشک و خنک نگهداری شود، میزان ماندگاری و دوام ان بالاتر رفته و به مدت طولانی تری می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

مراحل صادرات پودر سیر به چه صورت است؟

مراحل صادرات پودر سیر به چه صورت است؟

پودر سیر همدان، شاهسوند و کرمان در سراسر نقاط مختلف کشور از لحاظ میزان کیفیت، عطر و بوی تند زبانزد خاص و عام بوده و علاوه بر استفاده های داخلی در خارج از کشور نیز با استقبال بی نظیری روبرو بوده است. به همین دلیل سالانه مقادیر عظیمی از این محصول در بسته بندی های مناسب و یا به شکل فله به کشورهایی از جمله روسیه، ترکیه، آلمان، عراق و امارات صادر می شود.

صادرات پودر سیر به این کشورها با قیمت مناسبی صورت گرفته و به همین دلیل در طی سالیان اخیر کمک شایانی به اقتصاد کشور ایران کرده است. به دلیل بالا بودن میزان تقاضا، صادرات پودر سیر به این کشورها در حجم های بالا و به شکل تناژ صورت می گیرد. تجارت سیر خشک شده، سیر پرک شده و پودر سیر شکل مداوم در طی تمامی فصول سال انجام می گیرد.

مراحل ترخیص کاری بسته بندی های پودر سیر صادر شده بسته به قوانین و مقررات کشورها طی سلسله مراتب گوناگونی انجام شده و از انجا روانه بازار و مراکز خرید می شوند و بسته به میزان تقاضا به صورت عمده و یا بسته بندی به فروش می رسند. صادرات انواع مواد غذایی از جمله پودر سیر به این کشورها به دلیل ضعف صنعت کشاورزی و نداشتن آب و هوای مساعد جهت کشت و تولید این محصول می باشد.

خرید مستقیم پودر سیر خشک با نازل ترین قیمت

خرید مستقیم پودر سیر خشک با نازل ترین قیمت

امروزه تهیه و خرید پودر سیر به شکل مستقیم از طریق مراجعه به مراکز خرید با نازل ترین قیمت و به اشکال مختلف کیلویی و یا بسته بندی صورت می گیرد. مشتریان عزیز می توانند این محصول را با کیفیتی تضمینی و بدون واسطه از فروشگاه های موجود درسطح شهر تهیه کنند. پودر سیر نفس یکی از محصولات صد در صد خالص و سالم بوده که در بسته بندی های پاکتی صد گرمی در این مراکز به فروش می رسد.

شایان ذکر است که خرید انواع این محصول از طریق سایت های معتبر اینترنتی نیز انجام می شود و مصرف کنندگان می توانند به صورت غیر مستقیم سفارش خود را ثبت و خرید را تکمیل و در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پودر سیر همدان با کیفیتی عالی

خرید پودر سیر همدان درجه یک تازه و اعلا از فروشندگان خوشنام این محصول به شما این اطمینان را می دهد که پودر سیر تازه و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون ب

پاسخی بگذارید