کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / پخش کننده سیر سفید همدان

پخش کننده سیر سفید همدان

سیر تقریباً در همه غذاها و فرهنگ ها استفاده می شود، مادربزرگ های ما هنوز از تأثیرات خوب سیر بر روی خون و سیستم گردش خون و یا از خواص سیر برای تقویت سیستم ایمنی بدن ما حرف می زنند، سیر تأثیر مفیدی بر سطح کلسترول و جریان خون دارد، سیر همچنین از تشکیل پلاک در عروق جلوگیری می کند، امروز قصد داریم در این مقاله قصد داریم با شما درباره خواص سیر سفید همدان حرف بزنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

پخش کننده سیر سفید همدان

خواص مصرف سیر سفید

خواص مصرف سیر سفید

سیر می تواند به عنوان پیشگیری در برابر سرماخوردگی، برای مراقبت از غشای مخاطی و یا محافظت از سلول ها استفاده شود، علاوه بر این سیر به طور طبیعی به عنوان یک آنتی بیوتیک قدرتمند با فواید سلامتی گسترده عمل می کند، با انواع باکتری ها و قارچ های مضر مقابله می کند، در ادامه بیشتر با خواص سیر آشنا می شویم.

مصرف سیر ریزش مو را متوقف کنید:

موهای ما عمدتا از پروتئین و کراتین تشکیل شده اند، برای تولید این پروتئین بدن به گوگرد احتیاج دارد، در صورتی که گوگرد کافی موجود نباشد مو شکننده می شود و یا شروع به ریزش می کند، سیر حاوی مقدار زیادی گوگرد است این ماده معدنی باعث افزایش رشد و تقویت مو از ریشه می شود.

مصرف سیر فشار خون را کاهش می دهد:

مواد فعال موجود در سیر می توانند فشار خون را به همان اندازه داروهای معمولی (به عنوان مثال آتنولول) کاهش دهند، آلیسین با شل کردن آرام عضلات و پهن شدن رگ ها فشار خون را خنثی می کند، این خاصیت سیر باعث می شود رگ های خونی در صورت لزوم گسترش یابند.

مصرف سیر برای قلب مفید است:

افزایش چربی خون به میزان قابل توجهی خطر ابتلا به تصلب شرایین و بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد، مطالعات نشان داده است که آماده سازی سیر باعث کاهش کلسترول LDL می شود، و بنابراین از بروز سکته مغزی یا حمله قلبی نیز جلوگیری می کند.

مصرف سیر استخوان ها را تقویت می کند:

سیر حاوی ویتامین b6، منگز و ویتامین C است همچنین مقادیر بسیار زیادی از آنتی اکسیدان ها و آنزیم ها در آن وجود دارد که این مواد باعث به روند تشکیل استخوان کمک می کنند، و جذب کلسیم را افزایش می دهند، در نتیجه اگر می خواهید استخوان های سالمی داشته باشید سیر را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

مرجع خرید سیر سفید همدان

مرجع خرید سیر سفید همدان

اگر قصد دارید یک مرجع خرید سیر را راه اندازی و اداره کنید، توصیه می شود سیر را بدون واسطه و مستقیم خریداری کنید و به فروش برسانید، تا هم کیفیت محصولی که ارائه می‌کنید را تضمین کنید و هم سود بیشتری نصیب شما شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید