کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / ارائه سیر صادراتی همدان

ارائه سیر صادراتی همدان

توزیع و ارائه انواع سیر صادراتی همدان در بهترین کیفیت‌ ها انجام شده و به صورت بسته بندی در اوزان و اشکال متنوع کیفی مطابق با نیاز مشتریان روانه بازار می شود. انواع سیر صادراتی همدان از بهترین ارقام سیر در کشور می باشد لذا کیفیت و مرغوبیت بسیار آن زمینه صادرات خود را در بازارهای بین‌المللی ایجاد نموده است. انواع سیر صادراتی همدان به صورت‌های مختلفی فرآوری میشود، نوع صادراتی سیر همدان از نظر کیفی بسیار مرغوب، حبه های درشت و سفید، طعم تازه تند و تیز و با بسته بندی های بسیار بهداشتی و استانداری ارائه می شوند.

ارائه سیر صادراتی همدان

انواع سیر صادراتی کدام است؟

انواع سیر صادراتی کدام است؟ خواص و ویژگی های بسیار سیر سبب مقبولیت بالای آن در بین مصرف ‌کنندگان مختلف بازارهای داخلی و خارجی شده است. در ایران کشت سیر صادراتی در مناطق مختلفی از کشور انجام می‌شود که طبق شرایط مختلفی آب و هوایی آن‌ها زمان برداشت آن ها در دوره های مختلفی از فصول انجام می‌شود. در این بین سیر صادراتی همدان محصولی پر تقاضا و ارزشمند در کشورهای مختلف جهان از جمله ترکیه، روسیه، چین، عراق و کویت است.

سیر صادراتی همدان در دو گونه مختلف از هم دسته‌بندی شده‌اند، سیر سفید و سیر قرمز. این دو گونه مختلف سیر طبق استانداردهای منحصربفردی برداشت و در بسته بندی های متفاوتی به صورت گسترده در سطح بازارهای بین‌المللی توزیع می‌شوند. سیر قرمز از سیر سفید به راحتی قابل تشخیص است و دلیل اصلی آن رنگ قرمز مایل به بنفش و صورتی کمرنگ آن است، سیر قرمز تمامی خواص موجود در سیر سفید را دارد با این تفاوت که قدرت خواص ضد میکروبی سیر قرمز بیشتر از سیر سفید است. همچنین طعم سیر قرمز در مقایسه با سیر سفید از محبوبیت بیشتری به دلیل تند و تیزی آن برخوردار است.

قیمت سیر صادراتی همدان

قیمت سیر صادراتی همدان قیمت سیر همدان مورد نیاز مصارف صادراتی در مقایسه با تامین مصارف بازارهای داخلی کشور بیشتر است و این تفاوت قیمت به دلیل هزینه های مختلف بسته‌بندی‌ و برداشت آن می‌باشد. قیمت سیر صادراتی در فصول مختلف سال نیز به علت زمان کشت و برداشت محصول نیز در بازه قیمتی متغیری قرار می گیرد، همچنین به علت وجود شرایط اقتصادی حاکم در کشور نیز این تغییرات و تفاوت قیمت سیر هرروز‌ در معرض نوسانات قرار می گیرد.

طبیعی است که قیمت سیر صادراتی همدان به علت کیفیت و مرغوبیت ویژه و ممتازی که دارند از رنج بالایی بهرمند باشد. خریدارانی و متقاضیان خرید سیر صادراتی همدان برای استعلام از قیمت به روز انواع سیر صادراتی همدان می توانند به صورت آنلاین با کارشناسان فروش این واحد در تماس باشند و در صورت رضایت نسبت به سفارش محصول طبق نیاز خود اقدام نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید