کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / استعلام قیمت سیر علفی تازه

استعلام قیمت سیر علفی تازه

برای استعلام قیمت سیر علفی تازه بهتر است شما به مراکزی مراجعه کنید که به عنوان مراکز تولید کننده در کشور شناخته شده‌ اند و بهترین کالاها را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند. قیمت این محصولات به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای محصول مناسب بوده و افراد زیادی تمایل به خرید این کالاها به صورت عمده دارند و شما می توانید با استفاده از سیر علفی تازه ویتامین های مورد نیاز بدن خود را تامین کنید همچنین خرید عمده این محصول خرید اقتصادی و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شود.

استعلام قیمت سیر علفی تازه

روش نگهداری سیر تازه

روش نگهداری سیر تازه روش نگهداری سیر تازه بسیار راحت و آسان می باشد اگر شما مایل به نگهداری سیر به مدت طولانی هستید بهتر است حبه های سیر را کاملا تمیز و خشک کنید و آنها را درون شیشه بریزید که دارای روغن مایع باشد روغن می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت و مرغوبیت اولیه کالا داشته باشد البته شما باید این محصول را پس از ریختن درون ظروف شیشه ای، در یخچال نگهداری کنید تا بتوانید کیفیت و مرغوبیت کالا را حفظ کنید.

سیر تازه دارای خواص و فواید بسیار زیادی می باشد و اگر شما می خواهید کیفیت و مرغوبیت اولیه آن را حفظ کنید و برای مدت حدود ۶ ماه از این محصول نگهداری کنید بهتر است آن ها را درون کیسه فریزر قرار داده و این کیسه ها را درون فریزر به صورت منجمد نگهداری کنید تا بتوانید برای مدت طولانی از این محصولات استفاده کنید سیر تازه دارای عطر و بوی بسیار لذیذی بوده و همچنین از خواص درمانی فراوانی برخوردار است.

سیر درجه یک و اعلا سرشار از آنتی اکسیدان بوده و خاصیت ضد سرطانی داشته به همین دلیل است که استفاده از این محصول در تمامی فصول سال به شدت توصیه شده است و مشتریان و خریداران می توانند با استفاده از این کالاها موجب حفظ سلامت خود شوند و در نهایت از مبتلا شدن به بسیاری از بیماری‌ ها جلوگیری نمایند.

مرجع خرید سیر علفی تازه

مرجع خرید سیر علفی تازه مرجع خرید سیر تازه بهترین کالاها را به مشتریان ارائه داده است. در صورتی که شما قصد صادرات این گیاه با ارزش را به دیگر کشورهای همسایه و آسیایی دارید بهتر است خرید مستقیم این کالا را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا بتوانید با قیمتی کمتر از قیمت ارائه شده در بازار این محصولات را خریداری کنید. همچنین این کالاها دارای کیفیت بی نظیر بوده و به صورت طبیعی تهیه شده است کشاورزان تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند حجم زیادی از این محصولات را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید